Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna samorządu województw nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192d0cef-bf7a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000417/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi w zakresie promocji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest
wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 2. Wymaga się, aby komunikacja
zWykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja
przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako
złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu
korespondencji.Adresstrony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające
zustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 2.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 poprzez kliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,
którejadresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 dokonkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako
podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający,
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b.
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej
wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa
JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca,
przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki
korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji
składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności
za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.
złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz
wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać
podpisane elektronicznymkwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego
postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jestWojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60
fax: 32 757 33 62;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w
Katowicach jest PaniJustyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego TP/7/21 pn: „Usługa projektowania graficznego
oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach ”.4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7. W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danychosobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. W
przypadkugdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;10. Wystąpienie z żądaniem,
októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;11.Nie przysługuje
Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12. Na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający
przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14
RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącegoudział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14
ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/7/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 503699,93 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34800,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w
mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.Usługa obejmuje:•
Opracowanie projektów graficznych reklam na potrzeby kanału social media prowadzonego
przez Zamawiającego (w tym zapewnienie zdjęć, projekty grafik, infografik); • Wsparcie doradcze
on-line dla Zamawiającego w zakresie prowadzenia efektywnych działań reklamowych na kanale
social media prowadzonym przez Zamawiającego,• Zakup subskrypcji do internetowego
narzędzia umożliwiającego tworzenie projektów graficznych on-line wraz z dostępem do banku
zdjęć, z którego Zamawiający będzie mógł korzystać na potrzeby własne prowadzenia działań
reklamowych w mediach społecznościowych, na stronach internetowych – w czasie realizacjiusługi; • Zapewnienie możliwości płatnych działań reklamowych na kanale social media
prowadzonym przez Zamawiającego, tj. utworzenie Menadżera firmy na Facebooku (którego
Wykonawca będzie administratorem) oraz aktywowanie konta reklamowego, które będzie co
miesiąc zasilone kwotą w wysokości 1500,00 zł brutto, przeznaczoną na reklamy promujące
RPO WSL oraz PO WER. Zamawiający we własnym zakresie dokona publikacji reklam oraz
odpowiednich ustawień (budżet reklamy, czas trwania, cel, grupa docelowa, itd.).Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawartyw SWZ do niniejszego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się
będzie wg następującej zasady:1) Kryterium: cena – waga 60 pkt Ocena punktowa wskazanego
kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert /
Cenabrutto badanej oferty x 60 pkt. 2)Kryterium: Ocena próbki w postaci przykładowego projektu
graficznego reklamy/posta w mediach społecznościowych: waga – 30 pktPunkty za kryterium zostaną
przyznane na podstawie badania załączonego do oferty: przykładowego projektu graficznego
reklamy/posta na potrzeby Facebook’a.Próbka oceniona zostanie w skali punktowej od 0 do 30
punktów.Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:1. Poprawność merytoryczna i
językowa treści hasła reklamy (poprawność stylistyczna, interpunkcyjna, ortograficzna, gramatyczna) o
długości max. 5 słów – 0-3 pkt:1) Treść hasła zawiera błędy w zakresie poprawności językowej/Treść
hasła bezbłędna – 0/1pkt;2) Treść hasła zawiera błędy w zakresie poprawności merytorycznej/ Treść
hasła bezbłędna - 0/1 pkt;3) Treść hasła nie mieści się w limicie max. 5 słów/ Treść hasła mieści się w
limicie max. 5 słów – 0/1pkt.2.Poprawność projektu graficznego reklamy (zgodność z Linią graficzną
RPO WSL i zastosowanie obowiązkowych elementów, tj. logotypów FE oraz zdjęcia) - 0-3 pkt:1) Nie
zastosowano zdjęcia lub zastosowano zdjęcie nieadekwatne do tematu reklamy/ Zastosowano zdjęcie
adekwatne do tematu reklamy - 0/1 pkt;2) Oprawa graficzna zdjęcia zastosowana niezgodnie z Linią
graficzną RPO WSL/Oprawa graficzna zdjęcia zastosowana zgodnie z Linią graficzną RPO WSL – 0/1
pkt; 3) Zastosowano niepoprawnie obowiązkowe logotypy FE/Zastosowano poprawnie obowiązkowe
logotypy FE – 0/1 pkt.Liczba punktów, którą uzyska oferta Wykonawcy będzie obliczana zgodnie z
wzorem:Liczba punktów przyznana za ocenę próbki w postaci przykładowego projektu graficznego
reklamy/posta w mediach społecznościowych, dołączonego do badanej oferty/Najwyższa liczba
punktów przyznana za ocenę próbki w postaci przykładowego projektu graficznego reklamy/posta w
mediach społecznościowych spośród ważnych ofertx30.Ocena próbki zostanie dokonana przez
komisję złożoną z 5 osób, pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach posiadających
odpowiednią wiedzę merytoryczną. Liczba punktów za ocenę próbki, dołączonej do danej oferty,
zostanie przyznana jako wspólna ocena, wydana przez wszystkich członków komisji.3) Kryterium
społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt1.
Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji
zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie
deklaracji w formularzu oferty. Deklaracja zobowiązuje Wykonawcę do zatrudniania* przez cały okres
realizacji umowy, tj. do dnia odbioru całości przedmiotu umowy potwierdzonego raportem końcowym,
minimum jednej osoby z niepełnosprawnościami – zgodnie z definicją osoby z niepełnosprawnościami
określonej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm.).Ocena ofert w kryterium zostanie
dokonana zgodnie z zasadą: • jeśli Wykonawca zrealizuje usługę i zatrudni do realizacji osobę z
niepełnosprawnościami (na podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 10 pkt.• jeśli
Wykonawca zrealizuje usługę bez zatrudnienia do realizacji osoby z niepełnosprawnościami (na
podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena próbki w postaci przykładowego projektu graficznego reklamy/posta w mediach społecznościowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunki udziału dot. zdolności technicznej lub
zawodowej.Zamawiającyuzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca:1. Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: - co najmniej 1 usługę polegającą na
realizacji usług projektowania graficznego na potrzeby działań reklamowych/promocyjnych w
Internecie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający dokona
oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu
zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadającą w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem:- nazwy jednostki, dla której
była lub jest świadczona usługa,- przedmiotu i zakresu realizacji usługi,- daty realizacji usługi,
oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w
wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku
świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte
wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie
usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument
faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej
istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało
wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.Dokumenty
potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub
czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę
upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.2Wykonawca wykaże, iż dysponuje
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą
przynajmniej:a. grafik - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w realizacji przynajmniej 3 usług
polegających na projektowaniu grafiki w postaci reklam/postów na potrzeby kampanii
Internetowej;b. specjalista ds. kampanii reklamowych w mediach społecznościowych - co
najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, w realizacji kampanii reklamowych na Facebook’u w ramach
co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w
Internecie;Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający dokona
oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu
zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: -
grafik wraz z podaniem daty realizacji usługi, przedmiotu usługi, nazwy zleceniodawcy, na rzeczktórego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówieniaspecjalisty
ds. kampanii internetowych wraz z podaniem daty realizacji usługi, przedmiotu usługi,
nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w
ramach realizacji zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usługi wykonanej, a w przypadku świadczenia powtarzającego
się lub ciągłego również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej przedmiotu i zakresu, daty wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem
dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego jest
wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego
nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg Załącznika Nr 5 do SWZ;2) wykazu osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami – wg Załącznika Nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.W przypadku, o którym
mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany
do niniejszej umowy w zakresie: Grafika i Specjalisty ds. kampanii internetowychWarunki
zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na
śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w personelu (uzasadnione przez Wykonawcę)
wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego
przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie
Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi
kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby proponowanej w zastępstwie. Kwalifikacje i
doświadczenie zawodowe grafika i specjalisty ds. kampanii internetowych zostały określone w
SWZ w pkt. 14.2. ust 4 ppkt 2. Proponowani do zmiany grafika i specjalisty ds. kampanii
internetowych muszą wykazać się kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym równym bądź
wyższym w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w załączniku do oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/464056 w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wyjaśnienie do pkt 4.2.10.): Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia
podpisania umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2021 r.
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię panią do sprzątania biur - Ustroń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię Panią na pół etatu do sprzątania biur. Praca w Ustroniu. 12.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę. Mile widziana emerytka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI