Usługa przeprowadzenia badań jakościowych oraz ilościowych w ramach projektu CoMobility...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia badań jakościowych oraz ilościowych w ramach projektu CoMobility IdeaLab NCBIR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającySzkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040790
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia badań jakościowych oraz ilościowych w ramach projektu CoMobility IdeaLab NCBIR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia badań jakościowych oraz ilościowych w ramach projektu CoMobility IdeaLab NCBIR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba25d37b-a669-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Co-designing Inclusive Mobility (CoMobility), dofinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu IdeaLab

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje”. Za datęwpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy. 3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Urszula Kurek, email: dzp@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.4. Wykonawca przystępując do postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”)określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzenia, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4mb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader. 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf. 8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert, 2) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz”.Wyjaśnianietreści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.11. Korzystanie z Platformyprzez wykonawcę jest bezpłatne.12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZP.25.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu jakościowego i ilościowego badania dotyczącego preferencji komunikacyjnych i wyborów środka transportu przez rodziców dzieci w szkołach podstawowych oraz mieszkańców Warszawy, w ramach projektu Co-designing Inclusive Mobility (CoMobility), dofinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu IdeaLab, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (dalej „OPZ”). 2. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz w OPZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 310 ustawy Pzp zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 4. Kod CPV: 79315000 - 5 – Usługi badań społecznych 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 60 Ustawy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym - Załączniku nr 2 do SWZ, części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane. Brak wskazania przez wykonawcę powyższej informacji spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że wykonawca siłami własnymi będzie realizował zamówienie. 8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Ustawy.Powody niedokonania podziału:Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców, brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych oraz ekonomicznych. Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga bowiem realizacji przez jednego wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemożliwe z uwagi na konieczność zachowania spójności w wykonaniu i przeprowadzeniu badań, które są ze sobą nierozerwalne. Koordynacja działań różnych wykonawców mogłaby poważnie zagrozić wykonaniu zamówienia na właściwym poziomie jakości i spójności przeprowadzonych badań. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na dodatkowe usługi na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy. 10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjne przy obsłudze umowy, wykonywanie tych czynności uzasadnia bowiem wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Ustawy oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Cena (C)-60%Doświadczenie kierownika badania (Dk) - 20%Doświadczenie moderatorów wywiadów FGI (Dm) - 20%2. Zamawiający będzie przyznawał wagi w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:1) Cena: 60 % - Ca) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:Waga w kryterium cena (60%) = Łączna cena brutto oferty z najniższą ceną/ Łączna cena brutto oferty badanej x 60b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie łączną cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.c) Zamawiający zaokrągli wagi do 2 miejsc po przecinku.2) Doświadczenie kierownika badania: 20 % - DkKryterium „Doświadczenie kierownika badania” zostanie ocenione na podstawie złożonego przez wykonawcę w ofercie oświadczenia. Do oceny w powyższym kryterium nie może zostać przedstawiona inna osoba niż osoba wskazana przez wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret pierwsze SWZ.Punkty w kryterium „Doświadczenie kierownika badania” zostaną przyznane w następujący sposób:Wykonawca może otrzymać 10 punktów, za każdą dodatkową usługę (ponad usługę wykazaną przez wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu), polegającą na pełnieniu funkcji kierownika badania, który posiada doświadczenie w koordynowaniu badań jakościowych i ilościowych, w tym: pełnieniu funkcji kierownika badania jakościowego o tematyce społecznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto oraz pełnieniu funkcji kierownika badania ilościowego o tematyce społecznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Maksymalnie w danym kryterium oferta może otrzymać 20 punktów.3) Doświadczenie moderatorów wywiadów FGI: 20 % - DmKryterium „Doświadczenie moderatorów wywiadów FGI” zostanie ocenione na podstawie złożonego przez wykonawcę w ofercie oświadczenia. Do oceny w powyższym kryterium nie może zostać przedstawiona inna osoba niż osoba wskazane przez wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret drugie SWZ. Punkty w kryterium „Doświadczenie moderatorów wywiadów FGI” zostaną przyznane w następujący sposób:Wykonawca może otrzymać dodatkowe 2,5 punktu, za każde wykazane dodatkowe doświadczenie, które dotyczące wskazanego w wykazie osób moderatora wywiadów FGI (poza doświadczeniem wykazanym przez wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu), polegającą na pełnieniu funkcji moderatora wywiadów FGI.Wykonawca, może wykazać dodatkowe doświadczenie dla jednego moderatora lub dwóch, niezależnie od tego oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, wskazaną poniżej.Maksymalnie w danym kryterium oferta może otrzymać 20 punktów.3. Liczby wag, o których mowa w ust. 1 - 2 po zsumowaniu będą stanowić końcową ocenę oferty.4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny;2) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SWZ.5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika badania (Dk)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie moderatorów wywiadów FGI (Dm)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: • usługę lub usługi, której/których przedmiotem było wykonanie badań z wykorzystaniem ilościowych technik badawczych na rzecz podmiotów tworzących lub działających na rzecz system szkolnictwa wyższego i nauki, w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce , o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). • co najmniej 1 usługę (rozumianą jako jedną umowę /zamówienie), której przedmiotem było wykonanie badania z wykorzystaniem jakościowych technik badawczych i wartości zamówienia co najmniej 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).b) dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:• 1 osobą pełniącą funkcję kierownika badania, który posiada doświadczenie w koordynowaniu badań jakościowych i ilościowych, w tym: - pełnił funkcję kierownika badania jakościowego o tematyce społecznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto; - pełnił funkcję kierownika badania ilościowego o tematyce społecznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; • co najmniej 2 osobami pełniącymi funkcję moderatora wywiadów FGI, z czego każdy z nich uczestniczył w realizacji, w co najmniej 5 wywiadach FGI, w tym co najmniej w 1 wywiadzie FGI o tematyce społecznej;Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród wymienionych powyżej, jeśli Wykonawca wykaże spełnienie wymogów postawionych względem każdej z tych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy*;* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcyc) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – Załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia jakości oferowanych usług z wymaganiami określonymi w OPZ Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzający, iż Wykonawca stosuje najwyższe standardy jakościowe. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualny certyfikat PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w kategorii CAWI oraz badań jakościowych. Wykonawca może wykazać także inny, równoznaczny certyfikat jakości – świadczący o pomyślnym wyniku audytu w zakresie wykonywania badań CAWI oraz badań jakościowych. W przypadku oferty wspólnej zasada ta dotyczy każdego z Wykonawców.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych w ust. 2 przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikat PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w kategorii CAWI oraz badań jakościowych. Wykonawca może wykazać także inny, równoznaczny certyfikat jakości – świadczący o pomyślnym wyniku audytu w zakresie wykonywania badań CAWI oraz badań jakościowych. W przypadku oferty wspólnej zasada ta dotyczy każdego z Wykonawców.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1:1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ);2) Dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);3) Odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców). /Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy (jeżeli dotyczy);6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);8) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane powyżej w ust. 1 pkt 2) SWZ.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 Ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszej umowy, zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w szczególności w razie:1) zmiany podwykonawcy (ów) lub powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom na zasadach przewidzianych w § 12 umowy;2) zmiany terminu realizacji poszczególnych komponentów, o których mowa w § 2, lub ich części z przyczyn niezawinionych przez Strony;3) zmiany sposobu realizacji umowy w związku z sytuacją epidemiczną w kraju;4) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku, gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wobec nowego wykonawcy, nie zachodzą podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian u, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy5) w przypadkach wskazanych w art. 455 pzp.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług,2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.),3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.4. W celu uzyskania zgody drugiej Strony i zawarcia aneksu, na podstawie ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie, wraz z uzasadnieniem w którym odpowiednio Zamawiający wykaże wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania umowy przez Wykonawcę, co powinno skutkować zmniejszeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania umowy, co powinno skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. 5. Aneks, o którym mowa w ust. 4 będzie obowiązywał od dnia jego zawarcia ze skutkiem od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 3 albo od dnia zawnioskowanego przez Stronę, jeżeli będzie to termin późniejszy.6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI