Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w 2021r. z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w 2021r. z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6370bdb7-a3f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007156/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w 2021r. z podziałem na zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl. Przesyłane dokumenty muszą być opatrzone przezosobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: • administratorem Państwa danych osobowych jest: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego; ul. Karola Wojtyły 106, 32-086 Batowice;• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2021 z podziałem na 5 zadań”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP”;• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych; o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz art. 19 ust. 3 ustawy PZP; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwa, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/261/17/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2021 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzu cenowym – zał. nr 1.1 do SWZ: - Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,2. Zakres prac:a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usług podobnych do usług określonych w formularzach cenowych o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będą istotne postanowienia umowy nie odbiegające istotnie od załącznika nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2021 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzu cenowym – zał. nr 1.2 do SWZ: - Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.2. Zakres prac:a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usług podobnych do usług określonych w formularzach cenowych o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będą istotne postanowienia umowy nie odbiegające istotnie od załącznika nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2021 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.3 do SWZ: - Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.2. Zakres prac:a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usług podobnych do usług określonych w formularzach cenowych o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będą istotne postanowienia umowy nie odbiegające istotnie od załącznika nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2021 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.4 do SWZ: - Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.2. Zakres prac:a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usług podobnych do usług określonych w formularzach cenowych o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będą istotne postanowienia umowy nie odbiegające istotnie od załącznika nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2021 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.5 do SWZ: - Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie z załączonym wykazem obiektów mostowych.2. Zakres prac obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usług podobnych do usług określonych w formularzach cenowych o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem. Warunki umowne na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będą istotne postanowienia umowy nie odbiegające istotnie od załącznika nr 6 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:- cena ofertowa brutto: 60%- czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia: 40%2. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PT 3. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: PC = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : PC - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%4. Obliczanie punktacji dla kryterium czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia.Czas reakcji 1 dzień 2 dni 3 dni 4 dni 5 dni 6 dni 7 dniPunktacja 40 pkt 35 pkt 30 pkt 20 pkt 10 pkt 5 pkt 0 pkt przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1%.Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał czas w dniach. Maksymalny czas reakcji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 7 dni.Uwaga 1: zaproponowany minimalny czas reakcji wynosi 1 dzień. W przypadku zaproponowania krótszego czasu punkty zostaną przyznane jak za 1 dzień, a do umowy zostanie wpisany czas 1 dnia.Uwaga 2: W przypadku zaproponowania czasu reakcji dłuższego niż 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10