Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438869

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da18483a-a38e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług ogrodniczych związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. Owocowe Sady Żoliborskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.1) Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.plSystem Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych.2) Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList3) Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty , złożenia pytań itd. 4) Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji „Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w polu „Data”.5) Kodowanie i czas odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.6) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;b) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;c) zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe informacje wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList7) Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniem procedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza dane osobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania są przetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych określonych w obowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazane do wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych umożliwiających wypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia iprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia danychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawieart. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a) skorzystanie przez osobę ,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; b) w postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 691260,16 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277777,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami sadowniczymi, w tym m.in. pielęgnacja i zabiegi sanitarne drzew oraz koncepcja przyszłych nasadzeń roślinności”, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia i etapy realizacji prac.Przedmiotem zamówienia jest:Etap I. Realizacja prac w terminie 123 dni od dnia podpisania umowy - opracowanie i przekazanie dokumentacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami, zatwierdzeniami, itp., niezbędnymi do realizacji przedmiotu umowy (czyli II etapu zamówienia).Zakres prac:1. Stworzenie przez osoby z dziedziny architektury krajobrazu, pomologii, dendrologii (lub dodatkowo innych specjalistów wg potrzeb, np. z zakresu: ogrodnictwa, sadownictwa, ochrony środowiska, botaniki, ornitologii, biologii, ekologii, itp.), długofalowej strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie uwzględniającej zachowanie unikatowej, sadowniczej formuły parku, wskazującej kierunek rozwoju parku przyjazny faunie i mieszkańcom, obejmującej:a) wykonanie inwentaryzacji określającej nazwę gatunkową i odmianę wszystkich drzew rosnących w parku,b) określenie wytycznych w zakresie wymagań i fachowej pielęgnacji drzewostanu oraz rekomendacji ws. dalszego postępowania z drzewami owocowymi sadowniczymi (w tym roku i w kolejnych latach),c) opracowanie koncepcji tegorocznych nasadzeń drzew, jak również przyszłych nasadzeń drzew/ krzewów uwzględniającej zachowanie owocowej formuły parku oraz potrzeby zwierząt bytujących w parku (pokarm, schronienie, warunki przyjaznego bytowania),d) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu zieloną infrastrukturą chroniącą faunę żyjącą w parku.2. Opracowanie dokumentacji wykonawczej w zakresie budowy i montażu elementów małej architektury, o których mowa w treści Etapu II).Etap II. Realizacja prac w terminie 168 dni od dnia podpisania umowy.Zakres prac:1. Przeprowadzenie właściwej pielęgnacji wszystkich drzew owocowych sadowniczych, zgodnie z wytycznymi strategii urządzania Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1b) i zaangażowanie do tego specjalisty/ów sadownika i/ lub pomologa, dendrologa oraz osób doświadczonych w zabiegach pielęgnacyjno-sanitarnych starych odmian drzew sadowniczych, którzy będąc wyposażeni w odpowiedni do tego sprzęt, dokonają cięć sanitarno-odmładzających pod kontrolą i wg wskazówek specjalisty/ów.2. Wykonanie nasadzeń 40 sztuk drzew w miejscach zgodnych z opracowaną koncepcją przyszłych nasadzeń w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1c).3. Wykonanie zielonej infrastruktury, w tym małej architektury oraz prac ogrodniczych chroniącej faunę żyjącą w parku, na podstawie opracowanej koncepcji zagospodarowania terenu w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1d), w tym montaż tabliczek informacyjno-edukacyjnych:• trzech jednorodnych stref kwietnych z roślin cebulkowych (min. 1500 szt., m.in.: krokusy, tulipany, cybulica syberyjska - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku;• muraw pod drzewami (niekoszonych trawników) – pozostawienie niekoszonych trawników w formie koła o promieniu 1,5 m (dot. ok. 200 sztuk historycznych, najstarszych i najrzadszych odmian drzew sadowniczych - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);• domków dla owadów (mocowanych na drzewach) - 20 sztuk; schronień dla fauny (m.in.: dla jeży, wiewiórek z oznakowaniem informującym o schronieniu dla jeży, wiewórek) - 10 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);• wieży dla jerzyków typu „jerzykownik” wraz z tablicą informacyjno-edukacyjną z logo budżetu obywatelskiego – 1 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);• oznakowania przez specjalistę/ów sadownika, pomologa historycznych najstarszych i najrzadszych odmian drzew owocowych sadowniczych rosnących w parku (100 sztuk), w formie tabliczki umieszczonej przy drzewie z logo budżetu obywatelskiego, na której zostaną zawarte informacje określające nazwę gatunkową i odmianę drzew, wiek oraz pochodzenie historyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryteriami:1) „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – waga 50 % to jest 50 pkt2) „Cena brutto” – waga 40 % to jest 40 pkt3) „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na nasadzenia drzew” – waga 10 % to jest 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na nasadzenia drzew

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIV SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w odniesieniu do niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaże, że dysponuje, co najmniej:1) jedną osobą (projektantem), która posiada:a) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,2) jedną osobą (architektem krajobrazu), która posiada:a) wykształcenie wyższe na kierunku architektury krajobrazu,b) co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania zieleni i kształtowania przestrzeni miejskiej,3) jedną osobą (pomologiem lub sadownikiem), która posiada:a) wykształcenie wyższe lub branżowe (zawodowe) w dziedzinie pomologii i/ lub sadownictwa,b) co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie uprawy drzew owocowych (sadowniczych),4) jedną osobą (dendrologiem), która posiada:a) wykształcenie wyższe w dziedzinie dendrologii,b) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania badań drzew,5) jedną osobą (pracownikiem technicznym) przewidzianą do wykonania prac technicznych w zakresie pielęgnacji drzew owocowych , która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji drzew owocowych.Zamawiający uzna także warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi osoby, które w odniesieniu do niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, posiadają więcej niż jedną z wymienionych kwalifikacji pozwalających na pełnienie wyznaczonej funkcji w zespole.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie - z zastrzeżeniem, że warunek odnoszący się do doświadczenia spełni ten z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.um.warszawa.pl/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zgodnie z art. 227 ustawy PZP Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli złożono co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.2. Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna: https://aukcje.um.warszawa.pl/3. Wykonawca w ofercie wskaże osobę uprawnioną do składania ofert w trakcie aukcji elektronicznej w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentacji Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów.4. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę składającą postąpienia w aukcji w imieniu Wykonawcy5. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta.6. W czasie trwania aukcji Wykonawcy składają swoje oferty w postaci elektronicznej. Postąpienie pod rygorem nieważności składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, ważnego na czas przeprowadzenia aukcji. Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień.7. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania postąpień:1) włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;2) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)3) zainstalowana aplikacja Szafir Host;4) podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.8. Sposób rejestracji Wykonawcy zaproszonego do udziału w aukcji w Systemie:1) Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w Systemie, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Przedstawiciela Operatora Systemu i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie. Aby zakończyć proces rejestracji Wykonawca uzupełnia pozostałe dane użytkownika i dane firmy, którą reprezentuje.2) W przypadku gdy Wykonawca jest zarejestrowany na platformie OnePlace, ale nie ma zarejestrowanych danych użytkownika Wykonawcy upoważnionego do składania ofert w toku aukcji, na podany adres e-mail System wyśle zaproszenie do udziału w aukcji. Osoba otrzymująca zaproszenie rejestruje swoje konto na OnePlace, które zostaje powiązane z już istniejącym Wykonawcą, poprzez wskazanie danych firmy Wykonawcy.3) W pozostałych przypadkach Wykonawca używa do udziału w aukcji konta Wykonawcy zarejestrowanego wcześniej w OnePlace, na które loguje się do systemu z użyciem ustanowionego przez siebie hasła.9. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o:1) wyniku badania i oceny oferty tego Wykonawcy,2) minimalnych wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej,3) terminie otwarcia aukcji elektronicznej,4) terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej,5) sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej,6) formule matematycznej, która zostanie wykorzystana w aukcji elektronicznej do automatycznego tworzenia kolejnych klasyfikacji na podstawie przedstawianych nowych cen lub wartości.10. Zamawiający informuje, że parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena brutto. Wartością wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto za realizację zamówienia zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie. Minimalne wartości postąpień, które wymagane będą podczas licytacji: 4 500 zł (brutto).11. Parametr okres gwarancji jest wartością stałą i nie podlega zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za ten parametr na etapie oceny ofert będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych parametrom licytowanym w toku aukcji elektronicznej.12. Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się według modelu aukcji dynamicznej, co oznacza, że Wykonawca samodzielnie wpisuje swoje oferty w przeznaczone do tego celu okno lub zmienia je o postąpienie za pomocą przycisku ,,-‘’. Składana oferta musi być niższa od poprzedniej oferty o krok postąpienia lub więcej. Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie ceny ofertowej.13. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania oferta nie ulega zmianie.14. W trakcie aukcji elektronicznej System na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.15. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną.16. Dodatkowe informacje dla Wykonawców, dotyczące aukcji elektronicznej:1) Aukcja jest jednoetapowa.2) Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie: 15 minut.3) Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania aukcji nie zostanie zgłoszone nowe postąpienie.4) Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 3 minuty plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej oferty, o ile nie zostanie zgłoszone nowe postąpienie.5) Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.6) W przypadku, gdy w momencie zamknięcia aukcji dwie lub większa liczba ofert uzyskuje jednakową i jednocześnie najwyższą liczbę punktów, Zamawiający uznaje za najkorzystniejszą ofertę, ofertę z najniższą ceną za wykonanie zamówienia, która zostaje złożona jako pierwsza w toku aukcji.7) Jeśli Zamawiający nie przeprowadzi aukcji lub w jej trakcie nie zostanie złożone żadne postąpienie, wiążąca jest pierwotna ocena ofert.17. W przypadku, gdy awaria Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w ofercie.18. Zamawiający po zamknięciu aukcji elektronicznej dokonuje oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.19. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu logowania, prowadzenia aukcji elektronicznej i wymagań technicznych urządzeń informatycznych zostały opisane w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList& =umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z ich treścią.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Oświadczenie Konsorcjantów), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składany jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.2. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:1)terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznychprowadzenie prac, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostaćzrealizowane, z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okrestrwania wyżej wymienionych warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzeniaprac,b) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencjąwiny którejkolwiek ze stron,d) zmiany na wniosek Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w Etapie I opisu przedmiotuzamówienia stanowiącym załącznik do umowy,e) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, a których strony nie byływ stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiająwykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,f) gdy wydanie niezbędnych do wykonania dokumentacji, np.: map, decyzji, opinii lub uzgodnieńz jednostkami zewnętrznymi, nastąpi w terminie dłuższym niż przewidziany w KPA (licząc od datyprawidłowo złożonego wniosku), uwzględniając, że wydłużenie terminu nastąpiło z przyczynniezależnych od Wykonawcy,g) działań osób trzecich uniemożliwiających wyko nanie prac, które to działania nie sąkonsekwencją winy którejkolwiek ze stron.2) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron zaistniałych po dacie zawarcia umowy,3) podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) z miana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,b) zmiana zakresu powierzonych prac.3. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2,jest możliwe jedynie po potwierdzeniu ich wystąpienia przez p rzedstawiciela Zamawiającego.4. Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania przedmiotuumowy wraz z uzasadnieniem, nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1.5. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy o kreślonych w ust. 2 pkt 1 3, wymaga sporządzenia przezZamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem doaneksu zmieniającego niniejszą umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI