Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PZP.8.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PZP.8.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec31a40a-682c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI wśród 1500 przedsiębiorców dotyczącego wpływu biznesy na Cele Zrównoważonego Rozwoju.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec31a40a-682c-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: administracja@pie.net.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
administracja@pie.net.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 297820,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego skierowanego do przedsiębiorstw dotyczącego wpływu biznesu na Cele Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals SDGs). Celem badania będzie określenie wpływu poszczególnych sektorów polskiej gospodarki na realizację 17 celów SDG.
2. Badanie powinno mieć charakter nadzorowany, czyli być przeprowadzone przez przeszkolonego ankietera. Wywiady należy przeprowadzić wśród kadry menadżerskiej badanego przedsiębiorstwa. Badanie będzie realizowane metodą CAPI na reprezentatywnej próbie 1500 przedsiębiorstw.
3. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z następującymi parametrami:
A. Dokonanie losowo-warstwowego doboru próby ze względu na:
a. Wielkość przedsiębiorstwa - 1000 średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie 50-249 osób), 500 dużych przedsiębiorstw (zatrudnienie 250 i więcej osób);
b. Struktura próby według rodzaju działalności:
Dział Liczba przedsiębiorstw
Administracja publiczna, ochrona zdrowia, edukacja i pomoc społeczna 150
Budownictwo 115
Górnictwo 30
Handel automotive 40
Handel detaliczny 110
Handel hurtowy 65
Hotelarstwo i gastronomia 40
Kultura, sport, rekreacja 40
Magazynowanie 30
Pozostałe usługi 60
Produkcja i przesył energii elektrycznej 30
Przemysł chemiczny 60
Przemysł elektromaszynowy 120
Przemysł lekki 90
Przetwórstwo spożywcze 40
Rolnictwo 40
Transport 60
Usługi finansowe, ubezpieczeniowe i dot. nieruchomości 80
Usługi komunalne i recycling 30
Usługi profesjonalne i biznesowe 270
Razem 1500
B. Czas trwania wywiadu 30-40 min.
C. Rodzaje pytań zawartych w kwestionariuszu:
a. Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią;
b. Pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami;
c. Pytania wielo-itemowe ze skalą;
d. Pytania otwarte.
D. Liczba zrealizowanych w całości ankiet: 1500
E. Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania – 5
F. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
a. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza z Zamawiającym;
b. Dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla kryterium sektor PKD;
c. Dostarczenie kompletnej bazy danych w postaci pliku .EXCEL, sav.;
d. Dostarczenie raportu podsumowującego realizację badania dotyczącego poziomu realizacji założonej próby.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).
3. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada udokumentowane doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie:
A. co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji badań ankietowych techniką CAPI o liczbie zrealizowanych wywiadów nie mniejszej niż 600 oraz wartość 40000,00 złotych brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);
B. co najmniej 2 usługi polegające na realizacji badań ilościowych metodą wspomaganych komputerowo wywiadów internetowych (CAWI) lub metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych (CATI), o liczbie zrealizowanych wywiadów dla każdej usługi nie mniejszej niż 500 oraz wartość każdej usługi co najmniej 25000 złotych brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
A. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według Załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz wstępne oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 3 SWZ.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
A. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (odnoszących się do zdolności technicznej lub zawodowej),
określonych w rozdziale V SWZ, należy złożyć – Załącznik nr 3 „Wykaz usług”, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3 rozdziału V SWZ. Do Załącznika nr 3 „Wykaz usług” należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty
potwierdzające doświadczenie Wykonawcy wskazane w wykazie.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
A. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według Załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz wstępne oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 3 SWZ.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
A. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (odnoszących się do zdolności technicznej lub zawodowej),
określonych w rozdziale V SWZ, należy złożyć – Załącznik nr 3 „Wykaz usług”, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3 rozdziału V SWZ. Do Załącznika nr 3 „Wykaz usług” należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty
potwierdzające doświadczenie Wykonawcy wskazane w wykazie.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W
przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i
sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
6. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –
do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
7. Udostępniania zasobów. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia także oświadczenie
tego podmiotu potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien wraz z ofertą przedstawić zamawiającemu zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę w
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
A. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
B. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
C. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowalne lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ tj. 5. w Załączniku nr 5 „Projektowane postanowienia umowy”
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje o postepowaniu i jego warunkach zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia