Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-19
  • ZamawiającyInstytut Badań Edukacyjnych
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00439514
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin
8. Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum Pomocy”.
9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
12. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
13. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
14. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
15. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
16. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem
zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
Wszystkie wymagania określono w §9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. RODO została zawarta w załączniku nr 6 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dot. RODO została zawarta w załączniku nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/38/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 400800,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Zamówienia w ramach części 1 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu
MS Excel - poziom średniozaawansowany
MS Excel - poziom zaawansowany
MS Word - poziom średniozaawansowany
MS Word - poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Fakt użytkowania w organizacji pakietów MS Office 2016, MS Office 2021 oraz w mniejszej ilości MS Office 2019.
3) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
4) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z jednej części zamówienia z terminami szkoleń z pozostałych części zamówienia.
5) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
6) Wykonawca przeprowadzi testy poziomujące z zakresu materiału szkoleniowego przed realizacją usługi, w celu dopasowania poziomu wiedzy Uczestników do właściwych grup.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania z oprogramowania i kompetencji cyfrowych w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania procesami
i projektami

Przedmiot Zamówienia w ramach części 2 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Agile HR
Scrum dla Scrum Teamu
Zarządzanie projektami IT
ITIL
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia.
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – szkolenia specjalistyczne z zakresu analityki biznesowej/inżynierii wymagań
Przedmiot Zamówienia w ramach części 3 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Zostań analitykiem - analiza biznesowa/inżynieria wymagań (poziom podstawowy)
Analiza biznesowa/inżynieria wymagań – poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18. 12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – szkolenia specjalistyczne z zakresu cyberbezpieczeństwa
Przedmiot Zamówienia w ramach części 4 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Bezpieczeństwo IT
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – szkolenia specjalistyczne z zakresu języków programowania
Przedmiot Zamówienia w ramach części 5 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
R – poziom podstawowy
R – poziom zaawansowany
Zastosowanie SOTA w przetwarzaniu konkretnych danych
Testy automatyczne i Test Driven Design w JavaScript
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – szkolenia specjalistyczne z zakresu Google Workspace
Przedmiot Zamówienia w ramach części 6 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Google Workspace
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, , przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
5) Przygotowania środowiska szkoleniowego w ramach Google Workspace for Education Fundamentals.

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.

Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
w odniesieniu do części 1:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
i. organizacją 20 szkoleń, z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.1 (MS Excel - poziom średniozaawansowany i zawansowany, MS Word - poziom średniozaawansowany i zawansowany) Część 1.

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
a) Trener (MS Excel) – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie
w zakresie przeprowadzenia co najmniej 20 kursów/szkoleń z zakresu użytkowania oprogramowania MS Excel na poziomie średniozaawansowanym oraz co najmniej 30 kursu/szkolenia z zakresu użytkowania oprogramowania MS Excel na poziomie zaawansowanym, przy czym w każdym poziomie kursu/szkolenia trenerzy przeszkolili ono łącznie co najmniej 100 osób;
b) Trener (MS Word) – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie
w zakresie przeprowadzenia co najmniej 20 kursów/szkoleń z zakresu użytkowania oprogramowania MS Word na poziomie średniozaawansowanym oraz co najmniej 30 kursów/szkoleń z zakresu użytkowania oprogramowania MS Word na poziomie zaawansowanym, przy czym w każdym poziomie kursu/szkolenia trenerzy przeszkolili ono łącznie co najmniej 100 osób;
w odniesieniu do części 2:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
i. organizacją łącznie 10 szkoleń, z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.2 Część 2(Agile HR, Scrum dla Scrum Team, Zarządzanie projektami IT, ITIL).

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
a) Trener (odpowiednio Agile HR, Scrum dla Scrum Team, Zarządzanie projektami IT, ITIL) – co najmniej 2 osoby, z których każda posiadający doświadczenie
w zakresie przeprowadzenia co najmniej 5 kursów/szkoleń w jednym z z powyżej opisanych zakresów zakresu zarządzania procesami i projektami i każdy trener przeszkolił łącznie co najmniej 50 osób;
Zamawiający dopuszcza sytuację w które ten sam trener spełnia warunki szkolenia w kilku zakresach. Wykonawca musi zaproponować zespół trenerów spełniających warunki udziału do realizacji wszystkich zakresów szkoleń.
w odniesieniu do części 3:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:

a) organizacją 10 szkoleń z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.3. Część 3.(Zostań analitykiem - analiza biznesowa/inżynieria wymagań (poziom podstawowy), Analiza biznesowa/inżynieria wymagań – poziom zaawansowany )

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
a) Trener – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 5 kursów/szkoleń z zakresu analizy biznesowej/inżynierii wymagań i każdy trener przeszkolił co najmniej 50 osób.
w odniesieniu do części 4:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:

a) organizacją 10 szkoleń, z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.4 (Część 4.Bezpieczeństwo IT)

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
a) Trener – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie
w zakresie przeprowadzenia co najmniej 10 kursów/szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa i każdy trener przeszkolił co najmniej 50 osób.

w odniesieniu do części 5:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:

a) organizacją 10 szkoleń z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.5 (R – poziom podstawowy i zaawansowany, Zastosowanie SOTA w przetwarzaniu konkretnych danych, Testy automatyczne i Test Driven Design w JavaScript)Część 5.

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
Trener – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 10 kursów/szkoleń z zakresu języków oprogramowania i każdy trener przeszkolił co najmniej 50 osób.
a) Trener (R – poziom podstawowy lub zaawansowany, Zastosowanie SOTA w przetwarzaniu konkretnych danych, Testy automatyczne i Test Driven Design w JavaScript) – posiadający doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 10 kursów/szkoleń w jednym z powyżej opisanych zakresów i każdy trener przeszkolił łącznie co najmniej 50 osób;
b) Zamawiający dopuszcza sytuację w które ten sam trener spełnia warunki szkolenia w kilku zakresach. Wykonawca musi zaproponować zespół trenerów spełniających warunki udziału do realizacji wszystkich zakresów szkoleń.
a)
w odniesieniu do części 6:
A) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:

a) organizacją 10 szkoleń z zakresu tematycznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.6. (Google Workspace )Część 6.

B) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca zapewnieni co najmniej:
a) Trener – co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 10 kursów/szkolenia z zakresu Google Workspace i każdy trener przeszkolił co najmniej 100 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 wg. załącznika nr 1, składa każdy
z wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj .
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ

wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie były wykonywane, o którym mowa wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Brak szczególnych wymagań

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8) Oferta przedstawiająca dodatkowe doświadczenie trenerów, składająca się z:
- na użytek oceny oferty przez pryzmat kryteriów wskazanych w §16
a) wykazu dodatkowych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ)
b) wykazu okresu doświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ)
c) przedstawienie kopii certyfikatu
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI