Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu technik CATI i/lub CAWI - badania ilościowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu technik CATI i/lub CAWI - badania ilościowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f19593-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI (badania ilościowe).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portalzamowienia@pie.net.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl;B. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji;C. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP;D. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.E. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;F. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub innej formie określonej w niniejszym rozdziale.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):A. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal oraz za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub numerem postępowania PZP.1.2021);B. Wykonawca może drogą elektroniczną/za pomocą środków komunikacji elektronicznej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień zgodnie i na zasadach określonych w ustawie Pzp;3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych (w tym oświadczeń, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ itp.) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Zamawiający informuje, że drogą elektroniczną przy wykorzystaniu poczty elektronicznej z adresem e-mail: zamowienia@pie.net.pl może przesyłać do Wykonawców w szczególności odpowiedzi z wyjaśnieniami treści SWZ, wezwania do złożenia oświadczeń, wyjaśnień lub podmiotowych środków dowodowych, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej / unieważnieniu postępowania.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: .
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Polski Instytut Ekonomiczny, 02-001 Warszawa, Al. Jerozolimskie 87, tel. 22 628-55-85.2. Polski Instytut Ekonomiczny ustanowił inspektora ochrony danych osobowych – kontakt ochrona.danych@pie.net.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:A. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;B. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);C. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);D. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:A. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;B. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;C. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie opinii publicznej dotyczące jakości życia w miastach2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu Maksymalnie 20 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe, pytania otwarte 5 Populacja Mieszkańcy miast (bez kryterium wielkości)6 Wielkość próby 20007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badaniai przygotowanie kompletnego skryptu 7 dni roboczychUwaga: W tej części Zamawiający nie planuje przeprowadzić pilotażu kwestionariusza8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Maj/czerwiec 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne Mieszkańcy miast w wieku 18-6412 Warstwowanie próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,wykształcenie (podstawowe i niższe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60%,Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 48725,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie dotyczące postaw Polaków wobec koncepcji post-wzrostu2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu Maksymalnie 20 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe. Pytania wymagające wyświetlenia respondentom statycznych plików graficznych, np. JPG (dostarczonych przez zamawiającego) lub odtworzenia filmów (dostarczonych przez zamawiającego). Pytania z randomizacją respondentów (różni respondenci otrzymują różne wersje pytań), możliwość ustawienia sekwencji (kolejności pytań) w zależności od wcześniejszych odpowiedzi respondentów. 5 Populacja Reprezentatywna próba mieszkańców Polski6 Wielkość próby 20007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania i przygotowanie kompletnego skryptu 12 dni roboczychUwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Maj/czerwiec 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne Osoby pełnoletnie12 Warstwowanie próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%, wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%, wykształcenie (podstawowe i niepełne podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60%, Województwo zamieszkania - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60% Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 48725,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie behawioralnych czynników skłonności do podejmowania ryzyka przez polskie przedsiębiorstwa2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe5 Populacja Osoby podejmujące decyzje strategiczne w przedsiębiorstwach: właściciele, prezesi, dyrektorzy lub członkowie zarządu przedsiębiorstw6 Wielkość próby 500 przedsiębiorstw7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczychUwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Czerwiec 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne 150 mikroprzedsiębiorstw zatrudniających co najmniej 2 osoby, 150 małych, 150 średnich, 50 dużych przedsiębiorstw; różnorodność branż w każdej kategorii (sekcje C,F,G,H,I,J,K,L,M,P, Q,S)11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%przedsiębiorstwa funkcjonujące co najmniej 4 lata12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kategorii “wielkość przedsiębiorstwa”Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 35365,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie czynników aktywności zawodowej i doświadczeń dyskryminacji rekrutacyjnej starszych pracowników2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe5 Populacja osoby indywidualne6 Wielkość próby 12007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczychUwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 40 r.ż.; rozstrzygnięcie za pomocą pytania weryfikującego wiek11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%, wiek (40-50, 50-60, 60+) - wypełnienie kwoty na poziomie odpowiednio min. 70%, województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 58962,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Lokalny eksperyment ankietowy badający skuteczność interwencji behawioralnych w zachęcaniu do modernizacji energetycznej 2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wielo-itemowe, wielokrotnego wyboru5 Populacja osoby indywidualne6 Wielkość próby 6007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczychUwaga: W tej części Zamawiający nie planuje przeprowadzić pilotażu kwestionariusza8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne właściciele domów jednorodzinnych w 3-4 wybranych gminach woj. mazowieckiego: najprawdopodobniej: Legionowo, Pruszków, Nowy Dwór Mazowiecki, Belsk DużySzczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 22050,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie wiedzy i preferencji Polaków dotyczących systemu podatkowego i wydatków publicznych 2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe, pytania typu suwak, maks. 1-2 pytania otwarte5 Populacja Osoby indywidualne6 Wielkość próby 18007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczychUwaga: W tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik randomizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne osoby pełnoletnie (powyżej 18 lat, bez górnej granicy wieku)11 Kryteria reprezentatywności próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,wykształcenie (podstawowe i niższe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%,województwo zamieszkania – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,12 Warstwowanie próby Równomierna liczba wywiadów w 4 warstwach wynikających ze struktury osadniczej (GUS) (po 450 wywiadów na warstwę):Wieś, miasta małe (poniżej 20 tys. mieszkańców),miasta średnie (od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców), miasta duże (powyżej 100 tys. mieszkańców).Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 48381,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie subiektywnego poczucia wartości danych2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte, z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru5 Populacja osoby indywidualne6 Wielkość próby 10007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczychUwaga: W tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot tak, by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Badanie powinno być zrealizowane do końca września 2021r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat11 Warstwowanie próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe+zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%;Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 23775,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw działających na terenie województwa śląskiego w branży odnawialnych źródeł energii (przede wszystkim firmy z branży solarnej, pomp ciepła, energetyki wiatrowej, ekologicznych systemów ogrzewania, ew. elektromobilności)2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte jedno lub wielkokrotnego wyboru5 Populacja Przedsiębiorstwa6 Wielkość próby 200 firm 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczychUwaga: w tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Wstępna konsultacja kwestionariusza;Przeprowadzenie badania pilotażowego na 5 przedsiębiorstwach w technice CATI; Dostarczenie Zamawiającemu nagrań z przeprowadzonych pilotażu; Przygotowanie ostatecznego skryptu wywiadu, raport metodologiczny z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania lipiec/sierpień 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne i warstwowanie próby Badanie przeprowadzone na próbie celowej przedsiębiorstw mających siedzibę i prowadzących działalność na terenie woj. śląskiego. Badanie obejmie firmy przede wszystkim z sekcji i działów PKD: C27, C28, C33, D35, F43, G46, M71 (przed rozpoczęciem badania, na etapie uzgodnień kwestionariusza Zamawiający może zaproponować dodatkowe kody PKD).Dodatkowym kryterium rekrutacyjnym będzie pozytywna odpowiedź na zadane pytanie: czy Państwa działalność związana jest z produkcją, instalacją lub sprzedażą urządzeń branży odnawialnych źródeł energii, bądź z doradztwem lub innymi usługami związanymi z branżą odnawialnych źródeł energii lub (ewentualnie) elektromobilnością? Do rekrutacji uczestników badania można wykorzystać istniejące bazy i katalogi danych o firmach działających w branży odnawialnych źródeł energii, np. odnawialnezrodlaenergii.pl, https://gramwzielone.pl/baza-firm Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 40100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie mieszkańców powiatu bełchatowskiego na temat przyszłości regionu po zamknięciu kopalni węgla brunatnego i elektrowni2 Pogłębiony opis badania Badanie ma na celu określenie preferencji mieszkańców powiatu bełchatowskiego, co do nowych źródeł energii mogących powstać w miejscu obecnej elektrowni i kopalni (elektrownia jądrowa, gazowa, OZE) oraz związanych z tym konsekwencji gospodarczych i społecznych3 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)4 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut5 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe. 6 Populacja Mieszkańcy powiatu bełchatowskiego w wieku powyżej 20 roku życia7 Wielkość próby 10008 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 10 dni roboczychUwaga: w tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.9 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania10 Orientacyjny termin realizacji badania lipiec/sierpień 2021 r.11 Warstwowanie próby Warstwy przedstawiono w Tabeli 1. Minimalny poziom realizacji kwoty na poziomie 70 proc. 12 Uwagi dodatkowe Konsultacja metodologiczna kwestionariusza dostarczonego przez Dział Klimatu i Energii Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 58700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe5 Populacja przedsiębiorstwa6 Wielkość próby 10007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczychUwaga: w tej części Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza. 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania listopad 2021 r.10 Kryteria rekrutacyjne 400 mikro, 300 małych, 200 średnich, 100 dużych przedsiębiorstw11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kombinacji cech: wielkość przedsiębiorstwa, sekcja PKD (patrz Tabela – Warstwy i ich liczebności)Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.2.5.) Wartość części: 116448,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7