„Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – wykonanie prac konserwacyjnych”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – wykonanie prac konserwacyjnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – wykonanie prac konserwacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-bydgoszcz@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zarząd Zlewni w Inowrocławiu – wykonanie prac konserwacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d417d164-a34a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Kompleksowe utrzymanie rzek, cieków i kanałów na terenie RZGW w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 314065,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 36240,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 37288,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 12710,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 29072,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 114903,87 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 19049,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego koszenia mechanicznego:4.1.1 porostów ze skarp i korony wałów4.1.2 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp i korony wałów4.1.3 wykoszenie ręcznie porostów gęstych i twardych ze skarp,4.1.4 wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych z dna cieków,4.1.5 wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, usuwanie kożucha, oczyszczenie studzienek drenarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 66952,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (sumapunktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktówobliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100);7.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi o wartości:a) nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda z zakresu bieżącej konserwacji, na ciekach, kanałach, rowach, budowlach melioracji wodnych, oraz wykonał te usługi w sposób należyty – warunek odnosi się do części 3, 4, 6;b) nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda z zakresu bieżącej konserwacji, na ciekach, kanałach, rowach, budowlach melioracji wodnych, oraz wykonał te usługi w sposób należyty – warunek odnosi się do części 1, 2, 5, 7.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.10.3.2 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem .10.3.3 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 10.3.4 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1 dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o której mowa w pkt.7.2.3 SWZ10.4.2 Wykaz usług (zgodny z załącznikiem nr 6) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi polegające na bieżącej konserwacji, na ciekach, kanałach, rowach, budowlach melioracji wodnych, o wartości każdej z usług:a) nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto – dla części 3, 4, 6;b) nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto – dla części 1, 2, 5, 7;wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 7.2.4 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:1) Cześć 1 500,00 PLN ( słownie: pięćset złotych).2) Cześć 2 550,00 PLN ( słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) 3) Cześć 3 190,00 PLN ( słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych)4) Cześć 4 400,00 PLN ( słownie: czterysta złotych)5) Cześć 5 1700,00 PLN ( słownie: tysiąc siedemset złotych)6) Cześć 6 280,00 PLN ( słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych)7) Cześć 7 1000,00 PLN ( słownie: tysiąc złotych)8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:8.2.1 pieniądzu;8.2.2 gwarancjach bankowych;8.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;8.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego, 00-955 Warszawa, al. Jerozolimskie 7 Nr: 59 1130 1017 0020 1510 6790 0010. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr BD.ROZ.2810.6.2021 – Część …”.8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8.6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.8.7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp.8.8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dla każdej części zamówienia , dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.11.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu .11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.4 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.11.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 11.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

18.1 Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.18.2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.18.3 Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną - Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI