Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-14
  • Numer ogłoszenia502688-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502688-N-2020 z dnia 2020-01-14 r.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski: Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, krajowy numer identyfikacyjny 29100983400000, ul. ul. Głogowskiego  3/5 , 27-400  Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 672 100, e-mail przetargi@um.ostrowiec.pl, faks 412 672 110.
Adres strony internetowej (URL): www.um.ostrowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w wersji papierowej
Adres:
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, ul. Jana Głogowskiego 3/5 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
Numer referencyjny: Or.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
zamawiający nie wprowadza ograniczenia w tym zakresie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie promocji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport. Zakres zamówienia obejmuje dwie części: Część I Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn Zakres I części zamówienia: Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczył w pierwszoligowych rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn II rundy sezonu 2019/2020, zobowiązuje się w okresie od dnia następnego po podpisaniu niniejszej umowy do dnia 04 maja 2020 roku świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1) umieszczenie nadruku herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na koszulkach ligowych i treningowych oraz na dresach treningowych zawodników, w których będą oni występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów, 2) umieszczenie herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, 3) umieszczanie herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na plakatach informujących o meczach pierwszoligowych piłki ręcznej, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę; 4) umieszczanie na hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem i nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl); 5) zamieszczenie herbu i nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na banerze reklamowym, eksponowanym podczas rozgrywek juniorskich; 6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą; 7) publikowanie przez Wykonawcę przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy; 8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z zawodów organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski; 9) wymienianie przez spikera zawodów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski; 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych, podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. Część II Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn. Zakres II części zamówienia: Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczył w trzecioligowych rozgrywkach piłki nożnej w II rundzie sezonu 2019/2020, zobowiązuje się w okresie od dnia następnego po podpisaniu niniejszej umowy do dnia 15 czerwca 2020 r. świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1) zamieszczenie nadruku herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem rozgrywek piłkarskich tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach informujących o terminach rozgrywek, biletach, karnetach, materiałach prasowych, 2) umieszczenie nadruku herbu i nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na przodzie koszulek ligowych zawodników (na wysokości klatki piersiowej), w których będą występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów z udziałem zespołu; 3) umieszczanie na stadionie, na którym rozgrywane będą mecze piłkarskie, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem i nazwą Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl), 4) umieszczenie herbu oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) umieszczenie herbu z nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na tzw. planszy sponsorskiej, eksponowanej podczas wszystkich konferencji prasowych, organizowanych przez Wykonawcę, 6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 7) publikowanie przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z rozgrywek organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 9) wymienianie przez spikerów meczów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę za pomocą: wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) I części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 4 maja 2020 roku. 2) II części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2020 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dla części I zamówienia (piłka ręczna mężczyzn): kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: będzie uczestniczył w pierwszoligowych rozgrywkach piłki ręcznej w drugiej rundzie sezonu 2019/2020. Warunki udziału w postępowaniu dla części II zamówienia (piłka nożna mężczyzn): kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: będzie uczestniczył w rozgrywkach zespołów trzecioligowych piłki nożnej mężczyzn w drugiej rundzie sezonu 2019/2020.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3.1.2. ppkt 1) tj.(odpisu z właściwego rejestru). Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r poz. 570 z późniejszymi zmianami.) DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.. 3.1.2. rozdziału XII SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla I części postępowania: dokument (licencja) potwierdzający zgłoszenie do rozgrywek pierwszoligowych piłki ręcznej w rundzie drugiej sezonu 2019/2020, poświadczonego przez Związek Piłki Ręcznej w Polsce. (Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla II części postępowania: licencja Klubu dopuszczającą do rozgrywek zespołów trzecioligowych piłki nożnej mężczyzn w rundzie drugiej sezonu 2019/2020. (Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Organizacja min. 2 zajęć z piłki ręcznej (dot. cz. I zamówienia) / nożnej (dot. części II zamówienia) dla dzieci przeprowadzonych przez co najmniej 2 zawodników Klubu oraz trenera we wskazanych przez Zamawiającego szkołach 30,00
Prezentacja działań w postaci filmu, plakatu, broszury itp. promujących sport oraz zachęcających dzieci oraz młodzież do uprawiania sportu rozdystrybuowany w szkołach podstawowych oraz przedszkolach. Wykonanie materiałów j/w po akceptacji Zamawiającego (dot. cz. I zamówienia) / Prezentacja działań w 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-22, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres I części zamówienia: Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczył w pierwszoligowych rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn II rundy sezonu 2019/2020, zobowiązuje się w okresie od dnia następnego po podpisaniu niniejszej umowy do dnia 04 maja 2020 roku świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1) umieszczenie nadruku herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na koszulkach ligowych i treningowych oraz na dresach treningowych zawodników, w których będą oni występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów, 2) umieszczenie herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, 3) umieszczanie herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na plakatach informujących o meczach pierwszoligowych piłki ręcznej, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę; 4) umieszczanie na hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem i nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl); 5) zamieszczenie herbu i nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na banerze reklamowym, eksponowanym podczas rozgrywek juniorskich; 6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą; 7) publikowanie przez Wykonawcę przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy; 8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z zawodów organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski; 9) wymienianie przez spikera zawodów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski; 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych, podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Organizacja min. 2 zajęć z piłki ręcznej dla dzieci przeprowadzonych przez co najmniej 2 zawodników Klubu oraz trenera we wskazanych przez Zamawiającego szkołach 30,00
Prezentacja działań w postaci filmu, plakatu, broszury itp. promujących sport oraz zachęcających dzieci oraz młodzież do uprawiania sportu rozdystrybuowany w szkołach podstawowych oraz przedszkolach. Wykonanie materiałów j/w po akceptacji Zamawiającego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres II części zamówienia: Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczył w trzecioligowych rozgrywkach piłki nożnej w II rundzie sezonu 2019/2020, zobowiązuje się w okresie od dnia następnego po podpisaniu niniejszej umowy do dnia 15 czerwca 2020 r. świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1) zamieszczenie nadruku herbu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem rozgrywek piłkarskich tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach informujących o terminach rozgrywek, biletach, karnetach, materiałach prasowych, 2) umieszczenie nadruku herbu i nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na przodzie koszulek ligowych zawodników (na wysokości klatki piersiowej), w których będą występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów z udziałem zespołu; 3) umieszczanie na stadionie, na którym rozgrywane będą mecze piłkarskie, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem i nazwą Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl), 4) umieszczenie herbu oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) umieszczenie herbu z nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na tzw. planszy sponsorskiej, eksponowanej podczas wszystkich konferencji prasowych, organizowanych przez Wykonawcę, 6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 7) publikowanie przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z rozgrywek organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 9) wymienianie przez spikerów meczów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę za pomocą: wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Organizacja min. 2 zajęć z piłki nożnej dla dzieci przeprowadzonych przez co najmniej 2 zawodników Klubu oraz trenera we wskazanych przez Zamawiającego szkołach 30,00
Prezentacja działań w postaci filmu, plakatu, broszury itp. promujących sport oraz zachęcających dzieci oraz młodzież do uprawiania sportu. Wykonanie materiałów j/w po akceptacji Zamawiającego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do pisania - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę maszyny do pisania. Posiadam Łucznik 1301. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa TŚM do WKM MANROY dla JW 4101 w Lublińcu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI