Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” bazy operatora transportu publicznego wraz z infrastrukturą techniczną zlokalizowanej przy ulicy Jana Samsonowicza, budowę drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym) i parkingu „Park&Ride”, wiaty „Bike&Ride” przy bazie operatora transportu publicznego oraz budowę wiaty „Bike&Ride” przy ul. Świętokrzyskiej, modernizację części oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Alei Jana Pawła II, Sandomierskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-10
  • Numer ogłoszenia502051-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502051-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski: Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” bazy operatora transportu publicznego wraz z infrastrukturą techniczną zlokalizowanej przy ulicy Jana Samsonowicza, budowę drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym) i parkingu „Park&Ride”, wiaty „Bike&Ride” przy bazie operatora transportu publicznego oraz budowę wiaty „Bike&Ride” przy ul. Świętokrzyskiej, modernizację części oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Alei Jana Pawła II, Sandomierskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, krajowy numer identyfikacyjny 29100983400000, ul. ul. Głogowskiego  3/5 , 27-400  Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 672 100, e-mail przetargi@um.ostrowiec.pl, faks 412 672 110.
Adres strony internetowej (URL): www.um.ostrowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w wersji papierowej
Adres:
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, ul. Jana Głogowskiego 3/5 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” bazy operatora transportu publicznego wraz z infrastrukturą techniczną zlokalizowanej przy ulicy Jana Samsonowicza, budowę drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym) i parkingu „Park&Ride”, wiaty „Bike&Ride” przy bazie operatora transportu publicznego oraz budowę wiaty „Bike&Ride” przy ul. Świętokrzyskiej, modernizację części oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Alei Jana Pawła II, Sandomierskiej
Numer referencyjny: Or.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
zamawiający nie wprowadza ograniczenia w tym zakresie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” podzielonego na trzy części, z których każda może stanowić odrębne zamówienie, na które zostaną zawarte odrębne umowy pn: 1) Część I: „Budowa bazy operatora transportu publicznego”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; wykonanie kompletnej i wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia, wszystkich robót budowlanych, montażowych i usług wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie bazy operatora transportu publicznego składającego się z: - budynku administracyjnego wraz z wyposażeniem, - budynku warsztatowego wraz z wyposażeniem, - budynku myjni wraz z wyposażeniem, - utwardzonych placów manewrowych połączonych ze sobą pomostami z wydzielonymi parkingami dla autobusów, na I placu 18 miejsc parkingowych, na II placu 20 miejsc parkingowych, przewidzieć 2 stanowiska z możliwością podłączenia stacji szybkiego ładowania dla autobusów. - ogrodzenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego ze szlabanami na głównych wjazdach i bramą na wjeździe bocznym na teren bazy. Zasilanie szlabanów i bramy przy bazie oraz szlabanów przewidzianych przy parkingu park & ride ( realizowanych w części II inwestycji), należy przewidzieć z budynku administracyjnego, - oświetlenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego, - przebudowy kolizji infrastruktury technicznej w tym zaprojektowanie 2 przejazdów nad istniejącą przesyłową infrastrukturą techniczną, - podłączenia realizowanej według odrębnego opracowania stacji paliw do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i elektrycznej oraz wykonania utwardzenia kruszywem terenu przewidzianego pod stację paliw. 2) Część II: „Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową), parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego oraz parking Bike&Ride dla rowerów przy ulicy Świętokrzyskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; a) opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie obejmujące wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia, b) uzyskanie prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w rejonie projektowanej bazy operatora transportu publicznego, oraz pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania robót parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz parkingu typu Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego i parkingu na rowery typu Bike&Ride przy ulicy Świętokrzyskiej, c) wykonanie robót budowlanych na podstawie zaprojektowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji. 3) Część III: „Modernizacja oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Zakres przedmiotu zamówienia; Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pod nazwą „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” jest modernizacja części oświetlenia ulicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim w systemie zaprojektuj i wybuduj polegająca na opracowaniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, uzyskaniu w imieniu Zamawiającego wykonalnego zgłoszenia zamierzenia wykonania robót budowlanych dla: „Modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim” oraz wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. W ramach tej części zamówienia „Ekologicznego transportu miejskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim” realizowana będzie przebudowa, budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ulicy Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej. Zakres robót polega na wymianie opraw sodowych na oprawy LED o parametrach jak niżej wraz z wymianą części słupów na słupy aluminiowe anodowane osadzone na betonowym fundamencie oraz budowie wydzielonych linii kablowych zgodnie z wytycznymi wymienionymi poniżej. W ramach wymiany należy zamontować oprawy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe oświetlenie drogi w nawiązaniu do pozostających opraw. Szacunkowa ilość opraw modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: 1. ulica Kolonia Robotnicza: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 720 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 2. ulica Siennieńska - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 700 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 35 szt. 3. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do ulicy Waryńskiego: - budowa oświetlenia wydzielonego w rejonie skrzyżowania ulicy Iłżeckiej i Aleji Jana Pawła II (ok. 9 opraw, ok 8 słupów, ok 300 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 9 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 16 szt. 4. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do Rynku (bez Rynku): - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach – 16szt., 5. ulica Jana Pawła II: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 43 szt 6. ulica Sikorskiego: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 20 szt - wymiana słupa OŻ wraz z oprawą sodową na oprawę LED - 1szt 7. ulica Ostrowiecka: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 750 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 8. ulica Rudzka: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach PGE – 25 szt., 9. ulica Sandomierska: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 8 szt. Łączna liczba opraw wymienionych przy modernizacji oświetlenia – 233 sztuki.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
45100000-8
45300000-0
45400000-1
45230000-8
45233140-2
45233000-9
45232440-8
45232452-5
45316110-9
71000000-8
71320000-7
71248000-8
71320000-7
45316110-9
45000000-7
45314310-7
45112100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-07-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: dot. części I zamówienia - wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony 00/100 złotych). Wykonawcy muszą być ubezpieczeni od prowadzonej działalności gospodarczej, to jest muszą posiadać polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3 000.000,00 zł (słownie: trzy miliony 00/100 złotych) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla części II i III zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: dot. części I zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (dotyczy projektowania i wykonania robót budowlanych lub wykonania robót budowlanych) lub w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (dotyczy samego projektowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej a) dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,00 m2 każdy, wraz z robotami instalacyjnymi: instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania, instalacji słaboprądowych, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, o wartości robót budowlanych co najmniej 2.000.000,00 zł brutto każda, lub b) jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych polegające na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500,00 m2 wraz z robotami instalacyjnymi: instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania, instalacji słaboprądowych, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, o wartości robót budowlanych co najmniej 2.500.000,00 zł brutto, lub c) dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,00 m2 wraz z robotami instalacyjnymi: instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania, instalacji słaboprądowych, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, o wartości robót budowlanych co najmniej 1.500.000,00 zł brutto każda (w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), i dwa zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji projektowych wielobranżowych i uzyskaniu ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektu użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości dokumentacji projektowej 50.000,00 zł brutto każda (w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), lub d) jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500,00 m2 wraz z robotami instalacyjnymi: instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania, instalacji słaboprądowych, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, o wartości robót budowlanych co najmniej 2 500 000,00 zł brutto (w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), i e) jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej i uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektu użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości dokumentacji projektowej 70.000,00 zł brutto (w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie). dot. części II zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację opracowaną w oparciu o procedurę ZRID w zakresie drogownictwa za kwotę min. 50.000,00 zł brutto, potwierdzoną referencjami oraz co najmniej dwie roboty drogowe polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, w tym jedną za kwotę min. 2.500.000,00zł brutto potwierdzone referencjami; dot. części III zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: jedno zamówienie na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy sieci elektroenergetycznej. 2) Dysponuje osobami do realizacji zamówienia minimum: dot. części I zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi niżej wymienione uprawnienia: a) kierownik budowy – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi w zakresie konstrukcji obiektu, - co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy przy realizacji obiektów kubaturowych, w tym doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót obejmującego budowę budynku użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 2.500.000,00 zł brutto. b) kierownik robót elektrycznych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego w tym minimum 24 miesiące doświadczenia w kierowaniu robotami elektrycznymi jako kierownik budowy lub kierownik robót - udokumentowane doświadczenie przy projektach związanych z instalacjami w budynkach użyteczności publicznej. c) kierownik robót instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, sieci i instalacji gazowych, instalacji urządzeń cieplnych i gazowych, - co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego w tym minimum 24 miesiące doświadczenia w kierowaniu ww. robotami instalacyjnymi, jako kierownik budowy lub kierownik robót - udokumentowane doświadczenie przy projektach związanych z instalacjami w budynkach użyteczności publicznej. d) kierownik robót drogowych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami drogowymi w zakresie konstrukcji obiektu, - co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego w tym minimum 24 miesiące doświadczenia w kierowaniu ww. drogowymi, jako kierownik budowy lub kierownik robót. e) projektant branży architektonicznej – dla której minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - w dorobku na stanowisku projektanta wykonał minimum jeden projekt architektoniczny dla budynku użyteczności publicznej (pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019r. poz. 1065) o wartości kosztorysowej robót budowlanych przewidzianych do wykonania na podstawie wykazanej dokumentacji na co najmniej 1.500.000,00 zł brutto, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku projektanta w zakresie architektoniczno – budowlanym. f) projektanta branży konstrukcyjnej, dla której minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie konstrukcji, - doświadczenie w samodzielnym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w wykonaniu co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu konstrukcyjnego dla obiektu użyteczności publicznej (pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019r. poz. 1065) o wartości kosztorysowej robót budowlanych przewidzianych do wykonania na podstawie wykazane dokumentacji na co najmniej 1.500.000,00 zł brutto. g) projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla którego minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, h) projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla którego minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i) projektanta branży drogowej, dla którego minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie dróg. dot. części II zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi niżej wymienione uprawnienia: a. projektant branży architektonicznej – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b. projektant branży sanitarnej – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c. projektant branży elektrycznej – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d. projektant branży konstrukcyjno - budowlanej (w przypadku konieczności wykonania prac projektowych dot. branży konstrukcyjnobudowlanej) – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. e. projektant branży drogowej – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń f. kierownik budowy, posiadający uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, g. kierownik robót, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, h. kierownik robót, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dot. części III zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi niżej wymienione uprawnienia: a. uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub b. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i c. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda wskazania w odniesieniu do tych podmiotów adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument wymieniony w pkt.3.1.2.oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r poz. 700 z późn. zm.) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dot. części I zamówienia), b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dot. części I zamówienia), c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu e) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. Zamawiający będzie żądał od najwyżej ocenionego Wykonawcy dostarczenia Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego, dla każdej części przedmiotu zamówienia, którego wartość będzie równa złożonej ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1. 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) dla części I zamówienia 2. 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) dla części II zamówienia 3. 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla części III zamówienia 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 28 stycznia 2020 r. do godz. 9.30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorach umów, które stanowią Załączniki nr 2a, 2b i 2c do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określono w § 13 wzorów umów dla poszczególnych części zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa bazy operatora transportu publicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; wykonanie kompletnej i wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia, wszystkich robót budowlanych, montażowych i usług wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie bazy operatora transportu publicznego składającego się z: - budynku administracyjnego wraz z wyposażeniem, - budynku warsztatowego wraz z wyposażeniem, - budynku myjni wraz z wyposażeniem, - utwardzonych placów manewrowych połączonych ze sobą pomostami z wydzielonymi parkingami dla autobusów, na I placu 18 miejsc parkingowych, na II placu 20 miejsc parkingowych, przewidzieć 2 stanowiska z możliwością podłączenia stacji szybkiego ładowania dla autobusów. - ogrodzenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego ze szlabanami na głównych wjazdach i bramą na wjeździe bocznym na teren bazy. Zasilanie szlabanów i bramy przy bazie oraz szlabanów przewidzianych przy parkingu park & ride ( realizowanych w części II inwestycji), należy przewidzieć z budynku administracyjnego, - oświetlenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego, - przebudowy kolizji infrastruktury technicznej w tym zaprojektowanie 2 przejazdów nad istniejącą przesyłową infrastrukturą techniczną, - podłączenia realizowanej według odrębnego opracowania stacji paliw do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i elektrycznej oraz wykonania utwardzenia kruszywem terenu przewidzianego pod stację paliw.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71000000-8, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1, 45230000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową), parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego oraz parking Bike&Ride dla rowerów przy ulicy Świętokrzyskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; a) opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie obejmujące wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia, b) uzyskanie prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w rejonie projektowanej bazy operatora transportu publicznego, oraz pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania robót parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz parkingu typu Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego i parkingu na rowery typu Bike&Ride przy ulicy Świętokrzyskiej, c) wykonanie robót budowlanych na podstawie zaprojektowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45233140-2, 45232440-8, 45232452-5, 45316110-9, 71000000-8, 71320000-7, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-07-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Modernizacja oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia; Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pod nazwą „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” jest modernizacja części oświetlenia ulicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim w systemie zaprojektuj i wybuduj polegająca na opracowaniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, uzyskaniu w imieniu Zamawiającego wykonalnego zgłoszenia zamierzenia wykonania robót budowlanych dla: „Modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim” oraz wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. W ramach tej części zamówienia „Ekologicznego transportu miejskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim” realizowana będzie przebudowa, budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ulicy Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej. Zakres robót polega na wymianie opraw sodowych na oprawy LED o parametrach jak niżej wraz z wymianą części słupów na słupy aluminiowe anodowane osadzone na betonowym fundamencie oraz budowie wydzielonych linii kablowych zgodnie z wytycznymi wymienionymi poniżej. W ramach wymiany należy zamontować oprawy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe oświetlenie drogi w nawiązaniu do pozostających opraw. Szacunkowa ilość opraw modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: 1. ulica Kolonia Robotnicza: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 720 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 2. ulica Siennieńska - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 700 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 35 szt. 3. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do ulicy Waryńskiego: - budowa oświetlenia wydzielonego w rejonie skrzyżowania ulicy Iłżeckiej i Aleji Jana Pawła II (ok. 9 opraw, ok 8 słupów, ok 300 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 9 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 16 szt. 4. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do Rynku (bez Rynku): - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach – 16szt., 5. ulica Jana Pawła II: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 43 szt 6. ulica Sikorskiego: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 20 szt - wymiana słupa OŻ wraz z oprawą sodową na oprawę LED - 1szt 7. ulica Ostrowiecka: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 750 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 8. ulica Rudzka: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach PGE – 25 szt., 9. ulica Sandomierska: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 8 szt. Łączna liczba opraw wymienionych przy modernizacji oświetlenia – 233 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71320000-7, 45000000-7, 45314310-7, 45112100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie - Suchedniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje podwykonawcy do prac murarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenie. Praca na terenie całej Polski. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI