Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno – edukacyjnej, mającej na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barska 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 39-18-213
1.5.8.) Numer faksu: (22) 39-18-214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inny zamawiający
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno – edukacyjnej, mającej na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a8eafa-8421-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: strona internetowa platformy miniPortal, ePUAPu, dostępnego pod adresem: strona internetowa platformy Epuap oraz poczty elektronicznej e-mail: kancelaria@gip.pip.gov.pl, z zastrzeżeniem że Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania wpisując numer ogłoszenia w BZP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować według zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w „Instrukcji użytkownika” i swz. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Pracy, z siedzibą przy ul. Barskiej 28/30, 02-315 Warszawa;
1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Inspekcji Pracy Głównym Inspektoracie Pracy jest pan Robert Ruciński, mailto:iod@gip.pip.gov.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie oraz dostawę materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp);
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.265.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 979674,80 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19900,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno – edukacyjnej, mającej na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy dotyczących zatrudnienia i kształtowania świadomości wśród osób w wieku 14-24 lata. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie strategii realizacji kampanii wraz z hasłami.
2. Opracowanie pełnego scenariusza filmu i storyboardu ilustrującego kluczowe sceny spotu skierowanego do młodzieży, przygotowanego w formie wykorzystywanej przez youtuberów (relacja, podcast, z elementami branded content).
3. Opracowanie projektów graficznych na potrzeby realizacji kampanii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium K1
1.1 Przez „cenę” Zamawiający rozumie łączną cenę z podatkiem VAT wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2 do swz na warunkach określonych w załączniku nr 4 do swz.
1.2 Punktacja w kryterium K1 zostanie obliczona jako iloraz łącznej ceny z podatkiem VAT najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu do łącznej ceny z podatkiem VAT ocenianej oferty, pomnożony przez wagę kryterium 40%, a następnie pomnożony przez 100.
1.3 Wykonawca otrzyma w kryterium K1 maksymalnie 40 punktów.
2. Kryteria K2-K4 zostaną ocenione na podstawie załączonego do oferty dokumentu: „Strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty strategii, o której mowa w pkt III ppkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 swz, koncepcji scenariusza spotu, o którym mowa w pkt III ppkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 swz i wszystkich wstępnych projektów graficznych, o których mowa w pkt III ppkt 3 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 swz. Zamawiający dokona oceny dokumentu pod względem zgodności z pkt III ppkt 1-3 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do swz. W przypadku potwierdzenia zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia, ww. dokument zostanie oceniony w kryteriach wskazanych w tabeli w pozycjach (K2-K4).
2.1 W kryterium K2 zgodność strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych z założeniami kampanii, Zamawiający dokona oceny, biorąc pod uwagę:
a. dostosowanie zaproponowanych rozwiązań do postawionych przed kampanią celów komunikacyjnych i strategicznych: 0 - 8 pkt,
b. dopasowanie do charakteru i potrzeb kampanii: 0 - 8 pkt,
c. jakość merytoryczną: 0 - 7 pkt,
d. czytelność i spójność komunikatu: 0 - 7 pkt.
2.2 Wykonawca będzie mógł otrzymać w kryterium K2 maksymalnie 30 pkt.
2.3 W kryterium K3 Dostosowanie wizualizacji wstępnych projektów graficznych do grup docelowych, Zamawiający dokona oceny, biorąc pod uwagę:
a. zróżnicowanie merytoryczne projektów pod względem grup docelowych: 0 - 5 pkt,
b. zróżnicowanie wizualne projektów pod względem grup docelowych: 0 - 5 pkt,
c. dostosowanie projektów do możliwości poznawczych danej grupy, przy uwzględnieniu, że są to pierwsi ludzie dorastający w pełni scyfryzowanym społeczeństwie: 0 - 5 pkt.
2.4 Wykonawca będzie mógł otrzymać w kryterium K3 maksymalnie 15 pkt.
2.5 W kryterium K4 Atrakcyjność, oryginalność i innowacyjność przekazu komunikacyjnego strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych, Zamawiający dokona oceny, biorąc pod uwagę:
a. jakość kreatywną: 0 - 3 pkt,
b. jakość rozwiązań graficznych: 0 - 3 pkt,
c. zauważalność i siłę oddziaływania przekazu: 0 - 4 pkt,
d. jakość i poprawność tekstów reklamowych: 0 - 3 pkt,
e. dopasowanie layoutów do specyfiki i charakteru poszczególnych nośników: 0 - 2 pkt.
2.6 Wykonawca będzie mógł otrzymać w kryterium K4 maksymalnie 15 pkt.
Pozostała część zapisów w Sekcji IX Pozostałe Informacje
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zgodność strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych z założeniami kampanii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie wizualizacji wstępnych projektów graficznych do grup docelowych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność, oryginalność i innowacyjność przekazu komunikacyjnego strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń:
1.1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do swz) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
1.1.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia odpowiednio na dzień składania ofert.
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1, składa ponadto na zasadach określonych w powyższym punkcie:
1.2.1. Oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia określone w rozdziale 8 swz.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
2.1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale 8 swz. Oświadczenie o którym mowa powyżej składa ponadto na zasadach określonych w powyższym punkcie:
2.1.1. Oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty należy dołączyć:
1.1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
1.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e wskazaną/e w odpowiednim rejestrze w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.4. Postanowienia pkt 1.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy.
1.6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1.1 swz.
1.7. „Strategię, koncepcję scenariusza spotu i wizualizacje wstępnych projektów graficznych” zgodnie z pkt III ppkt 1-3 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do swz. „Strategię, koncepcję scenariusza spotu i wizualizacje wstępnych projektów graficznych” Wykonawca złoży wraz z ofertą w formatach określonych w pkt 13.4 i 13.5 swz. Wszystkie pliki zawierające wizualizacje wstępnych projektów graficznych (punkt III, ppkt 3, lit. a-m) na etapie składania ofert powinny być dostarczone w niskiej rozdzielczości (wersja do Internetu).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 500 złotych (słownie: pięćset złotych zero groszy).
1.1. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy należy wnieść oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
1.2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (PLN) - na numer konta 16 1010 1010 0083 5413 9120 0000 Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 prowadzonego przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy do upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego.
2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wskazanych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, dokument wadialny gwarancji/poręczenia musi zostać złożony w sposób i w formie opisanej w pkt 1.1 i zawierać następujące informacje:
2.1. nazwę postępowania;
2.2. numer postępowania nadany przez Zamawiającego GIP-GOZ.213.265.2021;
2.3. pełną nazwę i adres podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie;
2.4. pełną nazwę i adres beneficjenta gwarancji;
2.5. pełną nazwę i dokładny adres Wykonawcy, na rzecz którego wystawiona jest gwarancja/poręczenie;
2.6. określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium wskazanej przez Zamawiającego; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich;
2.7. gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, w przypadku gdy zaistnieją okoliczności określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp – pod groźbą odrzucenia oferty Wykonawcy;
2.8. termin ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym w zdaniu pierwszym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia określone w rozdziale 8 swz.
3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również wspólników w spółkach cywilnych). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli za najkorzystniejszą będzie uznana oferta podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), Zamawiający może żądać dostarczenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
b) zmian w wykazie podwykonawców, którzy będą brali udział w wykonywaniu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
c) wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją katastrofalne zjawiska wywołane działaniem sił natury (np. powodzie, trzęsienia ziemi, pożary lasów), zjawiska społeczne lub polityczne o wielkiej skali (np. wojny) oraz akty władzy publicznej (np. blokady granic i portów, ogłoszenie stanów nadzwyczajnych czy stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii) i inne zdarzenia obiektywnie niezależne od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych;
d) terminów realizacji Umowy w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania lub wynikających z przedłużenia rozstrzygnięcia postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia kwoty łącznego wynagrodzenia z podatkiem VAT wskazanego w § 6 ust. 1 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uzupełnienie Sekcji 4.3.1:
3. W kryteriach K2-K4, punkty uzyskane przez daną ofertę zostaną obliczone w następujący sposób:
a. każdy merytoryczny członek komisji przetargowej, dokona indywidualnej oceny w kryteriach merytorycznych K2-K4,
b. w każdym z kryteriów merytorycznych K2-K4 punkty uzyskane przez ofertę stanowić będą średnią indywidualnych ocen każdego z merytorycznych członków komisji,
c. punkty stanowiące średnią indywidualnych ocen każdego z merytorycznych członków komisji w każdym z kryteriów merytorycznych K2-K4 zostaną zsumowane i stanowić będą ocenę końcową w kryteriach K2,K3,K4,
d. w każdym z kryteriów merytorycznych oferta może uzyskać, kryterium K2 maksymalnie 30 pkt, kryterium K3 maksymalnie 15 pkt i w kryterium K4 maksymalnie 15 pkt,
e. łączna liczba punktów, jaką uzyska dana oferta, będzie obliczona jako suma punktów uzyskanych w kryteriach K1-K4.
4. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą „Strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych”, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
5. W przypadku nie złożenia wraz z ofertą Strategii lub koncepcji scenariusza spotu lub wizualizacji któregokolwiek z wstępnych projektów graficznych wskazanych w pkt III ppkt 1-3 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do swz, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. W przypadku niezgodności treści złożonej wraz z ofertą „Strategii, koncepcji scenariusza spotu i wizualizacji wstępnych projektów graficznych” z pkt III ppkt 1-3 opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do swz, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
7. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów w kryteriach oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Zamawiający oceni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Dodatkowe informacje:
Termin realizacji: 40 dni roboczych od podpisania umowy. W tym terminie powinien nastąpić ostateczny odbiór całości przedmiotu zamówienia – bez żadnych uwag, przez przedstawicieli Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy.
Pełna nazwa zamówienia:
Opracowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno – edukacyjnej, mającej na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy dotyczących zatrudnienia i kształtowania świadomości wśród osób w wieku 14-24 lata