Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie - RZGW Kraków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36830257500000
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Piłsudskiego 22
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: piotr.porebski@wody.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie - RZGW Kraków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-258d9cfd-880e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.przetarg.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie – RZGW Kraków. Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3.
LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat
rzeka Skawa
Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki
OPIS URZĄDZENIA
1. Dane techniczne generatora synchronicznego;
• Typ GCBV-158M
• Moc znamionowa 2500 kVA
• Obroty znamionowe 750 obr/min
• Napięcie 3x6300 V
2. Dane techniczne turbiny;
• Typ TK – 1000
• Średnica wirnika 1000 mm
• Spad instalowany 37 m
• Przełyk instalowany 7,5 m3/s
• Moc instalowana 2100 kW
3. Dane techniczne turbiny;
• Typ TF – 390
• Średnica wirnika 390 mm
• Spad instalowany 26 m
• Przełyk instalowany 0,5 m3/s
• Moc instalowana 110 kW
ZAKRES PRAC
Zakres przeglądu generatora HZ1 i HZ2 obejmuje:
1. Przedmuchanie generatora sprężonym powietrzem,
2. Przegląd łożysk (bez demontażu, na podstawie zapisu poziomu temperatury i drgań oraz osłuchania podczas pracy),
3. Wymiana oleju w wannach łożysk generatora,
• Łożysko prowadzące – olej ISO VG 22 ( zastosowany Orlen L-AN 22 lub równoważny). Ilość 85l
• Łożysko oporowo-prowadzące - olej ISO VG 68 ( zastosowany Orlen L-AN 68 lub równoważny). Ilość 120 l
- podana ilość dotyczy jednego generatora,
4. Przegląd wanien łożysk pod katem szczelności,
5. Sprawdzenie stanu uzwojeń,
6. Sprawdzenie stanu kabli zasilających i pomocniczych oraz ich połączeń,
7. Sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy śrubowych,
8. Przegląd wodnej instalacji chłodzenia oleju i armatury w tej instalacji.
Zakres przeglądu turbiny HZ1 i HZ2 obejmuje:
1. Przegląd łożyska prowadzącego pod kątem sprawdzenia wielkości luzów pomiędzy czopem wału turbiny a powierzchniami ślizgowymi łożyska (pomiar przez przepychanie wału turbiny),
2. Oględziny uszczelnienia wału turbiny Hz1,
3. Przegląd wirnika pod kątem stanu łopat,
4. Przegląd aparatu kierowniczego pod kątem stanu łopatek, szczelności oraz zadziałania bezpieczników poślizgowych łopatek,
5. Przegląd spirali i rury ssącej pod kątem ubytków kawitacyjnych, uszkodzeń mechanicznych itp.
6. Przegląd wału pod kątem stanu powierzchni (szczególnie w miejscu łożyskowania), ewentualnych uszkodzeń mechanicznych , odchyłek kształtu itp.
7. Przegląd uszczelnienia wału turbiny pod katem zużycia,
8. Przegląd hamulców pod kątem stanu okładzin ciernych i szczelności,
9. Sprawdzenie dokręcenia wszystkich złączy śrubowych,
10. Przegląd instalacji wody smarnej i armatury w tej instalacji.
Zakres przeglądu turbozespołu HZ3 obejmuje:
1. Oględziny turbozespołu,
2. Pomiar rezystancji izolacji generatora.
3. Wymiana smaru w komorach łożyskowych generatora EMIT typ Sg315M8C. Smar Mobilux EP3 lub równoważny. Przewidywana ilość ok. 1 kg. oraz wymiana pierścieni uszczelniających V-Ringi.
CZAS REALIZACJI USŁUGI NA OBIEKCIE
Czas realizacji przeglądu poszczególnych turbozespołów jest liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia go po przeglądzie (tj. czas przerwy w generacji energii elektrycznej), zatem jest to suma czasu przeglądu turbozespołu Hz1 przy pracującym Hz2 i czas przeglądu turbozespołu Hz2 przy pracującym Hz1 oraz czas przeglądu Hz3.
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas na realizację przeglądu na obiekcie wynosi 14 dni.
OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania.
BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.
ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 4.3.3 prac.
INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach kosztów ogólnych uwzględnionych w kosztorysie ofertowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: C - cena oferty brutto -60%
T- czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie) – 40%
15.2.1
15.2.2 Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 x0,6
Cena oferty badanej
15.2.3
15.2.4 15.2.3 W kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie”.
15.2.5 Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:
T max - To
T = ----------------------------- x 100 x 0,4
T max – T min
gdzie:
T – liczba punktów przyznana w danej ofercie w kryterium - czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)
T max – maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 14 dni)
T min – minimalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 4 dni)
To – zaoferowany czas realizacji usługi na obiekcie w danej ofercie
UWAGA:
Czas realizacji usługi na obiekcie należy podać w dniach.
• Minimalny czas realizacji usługi na obiekcie wymagany przez Zamawiającego wynosi 4 dni.
Jeśli Wykonawca zaoferuje krótszy czas wykonania usługi niż 4 dni do oceny ofert zostanie przyjęty czas 4 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy czas realizacji (4 dni) otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)”.
• Maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie uwzględniony do oceny ofert wynosi 14 dni.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy czas realizacji usługi niż wymagany 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku nie podania (nie wpisania) czasu realizacji zamówienia, zamawiający uzna że wykonawca zaoferował maksymalny termin 14 dni i przyzna 0 pkt.
P = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS URZĄDZENIA
Zespół akumulatora składa się z akumulatora tłokowego, ośmiu butli gazowych oraz zaworów i armatury pomiarowej na stojaku.
Na akumulatorze po stronie gazowej zabudowano blok zabezpieczenia z zaworem umożliwiającym ładowanie azotem. Zawór odcinający służy do spuszczania azotu z układu.
Dane techniczne:
1. Ciśnienie górne układu - 13 MPa
2. Ciśnienia dolne układu -11 MPa
3. Pojemność akumulatora -150 dm3
4. Pojemność butli gazowych - 8x50 dm3
5. Rodzaj czynnika roboczego od strony gazowej - azot
6. Rodzaj czynnika od strony układu hydraulicznego - olej hydrauliczny
ZAKRES PRAC
1. Demontaż wszystkich połączeń skręcanych 8 szt. butli z azotem o pojemności 50 dm3 każda.
2. Przygotowanie urządzeń do rewizji wewnętrznej wykonanej przez UDT.
3. Po pozytywnym odbiorze przez UDT wykonanie montażu wszystkich połączeń.
4. Wymiana wszystkich uszczelnień podczas montażu.
5. Malowanie zespołu akumulatora UHAK 150/13-55x8-2817.
6. Uzupełnienie butli azotem do ciśnienia początkowego 95 bar przy napełnieniu wszystkich 8 szt. butli o pojemności 50 dm3 każda oraz napełnienia akumulatora tłokowego o pojemności 150 dm3 do ciśnienia 95 bar.
7. Próba szczelności układu.
CZAS REALIZACJI USŁUGI NA OBIEKCIE
Czas realizacji zadania jest liczony od momentu zamknięcia zaworu awaryjno-remontowego DN 2400 do chwili napełnienia butli azotem i pozytywnym odbiorze próby szczelności.
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas na realizację przeglądu na obiekcie wynosi 7 dni.
OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania.
BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.
ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 4.3.3 prac.
INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach kosztów ogólnych uwzględnionych w kosztorysie ofertowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: C - cena oferty brutto -60%
T- czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu zamknięcia zaworu DN 2400 do czasu uruchomienia po odbiorze przez UDT) – 40%
15.2.4 Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 x0,6
Cena oferty badanej
15.2.5
15.2.6 15.2.5 W kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie”.
15.2.7 Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:
T max - To
T = ----------------------------- x 100 x 0,4
T max – T min
gdzie:
T – liczba punktów przyznana w danej ofercie w kryterium - czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu zamknięcia zaworu DN 2400 do czasu uruchomienia po odbiorze przez UDT)
T max – maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 7 dni)
T min – minimalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 3 dni)
To – zaoferowany czas realizacji usługi na obiekcie w danej ofercie
UWAGA:
Czas realizacji usługi na obiekcie należy podać w dniach.
Minimalny czas realizacji usługi na obiekcie wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 dni. Jeśli Wykonawca zaoferuje krótszy czas wykonania usługi niż 3 dni do oceny ofert zostanie przyjęty czas 3 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie.
Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy czas realizacji (3 dni) otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu zamknięcia zaworu DN 2400 do czasu uruchomienia po odbiorze przez UDT).
Maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie uwzględniony do oceny ofert wynosi 7 dni.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy czas realizacji usługi niż wymagany 7 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku nie podania (nie wpisania) czasu realizacji zamówienia, zamawiający uzna że wykonawca zaoferował maksymalny termin 7 dni i przyzna 0 pkt.
P = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: T- czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu zamknięcia zaworu DN 2400 do czasu uruchomienia po odbiorze przez UDT)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Cz.1:
a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, zakres każdej z usług obejmował przegląd turbin, o spadzie powyżej H=30 [m], pracujących na rurociągach derywacyjnych o długości min. 350 m.
Cz.2:
b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi elektrohydraulicznych układów regulacji na elektrowni wodnej o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17