Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ilościowe badanie ankietowe metodą CAPI na dwóch próbach:1)min 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Warszawie oraz 2)min1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Madrycie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agiers@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ilościowe badanie ankietowe metodą CAPI na dwóch próbach:1)min 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Warszawie oraz 2)min1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Madrycie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-918e6699-5bf0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/69/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Ilościowe badanie ankietowe metodą CAPI na dwóch próbach:1) min 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Warszawie oraz 2)min 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat mieszkających w Madrycie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Badanie realizowane jest w ramach projektu „Doświadczanie zmian klimatycznych. Transdyscyplinarne badanie przegrzewania miast”, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu IdeaLab
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu; UWAGA: Na Uniwersytecie Warszawskim funkcjonują dwie skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP oraz /WydzHist/SkrytkaESP
W niniejszym postępowaniu, komunikować się z Zamawiającym, w szczególności składać oferty, należy przy użyciu skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP
2) poczty elektronicznej: agiers@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie w sposób określony w punkcie 1. 2. Osobą do kontaktu z wykonawcami w sprawach formalnych jest: Agnieszka Giers-Dzięgielewska tel. 22-55-22-532.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,
2) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),
3) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,
4) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
5) identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Ilościowe badanie ankietowe metoda CAPI na dwóch próbach: 1) minimum 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Warszawie oraz 2) minimum 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Madrycie, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji Nr DZP-361/145/2021
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-361/145/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczej obejmującej w szczególności:
1) przygotowania do przeprowadzenia badań ankietowych CAPI
2) wykonanie ilościowego badania ankietowego CAPI na dwóch próbach:
a) minimum 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Warszawie oraz b)minimum 1000 osób w wieku co najmniej 65 lat, mieszkających w Madrycie.
3) przeprowadzenie bieżącej wewnętrznej kontroli jakości pracy ankieterów oraz przygotowaniu raportu z wewnętrznej kontroli jakości pracy ankieterów i przekazanie go Zamawiającemu
4) przygotowanie zbiorczej bazy danych z wynikami badania CAPI i przekazanie jej Zamawiającemu
5) przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzenia badania i przekazanie go Zamawiającemu. 2. Badanie ma być realizowane metodą bezpośrednich wywiadów ankieterskich przy użyciu tabletów lub komputerów przenośnych wyposażonych w system globalnego pozycjonowania GPS (CAPI). Badanie będzie dotyczyć doświadczania przez osoby starsze zmian klimatycznych, zwłaszcza odczuwania upałów w dużych aglomeracjach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją – Opis przedmiotu zamówienia (zwany też dalej OPZ) oraz wzór umowy (Rozdział III SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: opis koncepcji realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: opis procedury kontroli badania oraz sposoby zapewnienia jakości
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 badania społeczne metodą CAPI w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i co najmniej:
- jedno z tych badań dotyczyło tematyki życia rodzinnego, migracji lub starości i starzenia,
- jedno z tych badań było przeprowadzone na próbie liczącej minimum 1000 osób.
UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby ww. warunek spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (wymagana liczba usług nie sumuje się). Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób skierowanych do realizacji zamówienia, które posiadają następujące doświadczenie:
− co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w realizacji badań społecznych metodą CAPI i w nadzorze nad realizacją badań społecznych metodą CAPI. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osobę, która brała udział w realizacji co najmniej jednego badania społecznego metodą CAPI i nadzorowała co najmniej jedną realizację badania społecznego metodą CAPI, oraz
− co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w realizacji badań społecznych metodą CAPI o tematyce życia rodzinnego lub starości i starzenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osobę, która brała udział w pracy zespołu realizującego co najmniej jedno badanie społeczne metodą CAPI o tematyce życia rodzinnego lub starości i starzenia.
Zamawiający nie dopuszcza spełnienia opisanych wyżej wymagań przez jedną osobę skierowaną do realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (art. 5 § 1 SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Oświadczenie – „Wykaz usług” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych, które będą służyć do potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert:
Oświadczenia - Formularze nr 5 A i nr 5 B – UWAGA ! nie podlegają uzupełnieniu
1) Formularz nr 5 A - formularz zawierający Opis koncepcji realizacji badania, uwzględniający:
a) opis operatu losowania i sposobu losowania próby, przewidziany poziom realizacji oraz próby rezerwowej z uzasadnieniem,
b) opis sposobu dotarcia do respondentów i przekonania ich do udziału w badaniu (m.in. wynagrodzenie respondentów, liczba prób kontaktu, wysyłanie listów zapowiednich),
c) charakterystyka zespołu badawczego – opis kompetencji członków zespołu/podwykonawców, zakres ich obowiązków/odpowiedzialności oraz procedura obiegu informacji (wewnątrz zespołu i z Zamawiającym),
d) opis oprogramowania CAPI, w tym jego możliwości udostępnienia Zleceniodawcy bieżącego postępu badania,
e) harmonogram działań objętych przedmiotem zamówienia,
f) opis potencjalnych zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu wraz ze sposobami przeciwdziałania,
g) opis sposobów zapewnienia bezpieczeństwa respondentów i ankieterów w trakcie realizacji badania uwzględniających możliwe ograniczenia wynikające z sytuacji epidemicznej
oraz
2) Formularz nr 5 B – Opis procedury kontroli badania oraz sposoby zapewnienie jakości, uwzględniający:
a) opis sposobu zapewnienia porównywalności danych z dwóch prób,
b) opis sposobu kontroli ankieterów i ankiet (m.in. faktu przeprowadzenia wywiadu z wykorzystaniem odbiorników GPS, i przeprowadzenia go z respondentem wylosowanym do próby),
c) postępowanie w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu – podpisania oferty lub do podpisania umowy.
2) dowód wniesienia wadium. Wysokość wadium została określona w art. 7 SWZ.
3) informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znane lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie z Formularzem nr 2,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dodatkowo:
1) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U., poz. 2452), musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo.
2) oświadczenie, z którego, wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 4 (art. 5 § 2 ust. 2 SWZ).
3. Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - Formularz nr 2, oraz Formularze nr 5A i nr 5B dotyczą wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularze te podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy.
5. Dowód wniesienia wadium – dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu może być wnoszone w częściach przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. Sumy poszczególnych dokumentów wadialnych muszą składać się na wadium w wysokości określonej w niniejszej SWZ.
6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę.
8. Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.
9. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie. 10. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
3) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji poszczególnych etapów badania poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu, z zastrzeżeniem, że zmiana końcowego terminu realizacji zamówienia będzie dopuszczalna jedynie w przypadku jego skrócenia;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia realizacji zamówienia w sytuacji gdy na terenie przeprowadzania badania wystąpią nieprzewidziane zjawiska społeczne, których wystąpienie zakłóca lub w istotnym stopniu może zakłócić przebieg badania. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie Wykonawcy ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem potrzeby dokonania takiej zmiany oraz z propozycją nowego terminu;
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika badania i specjalisty, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały wszystkie wymogi określone w SWZ.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność:
a) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy),
b) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;
c) zmiany podwykonawcy,
d) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
e) przerw w realizacji usługi przez Zamawiającego – niezależnych od Wykonawcy, np.
w szczególności w sytuacji czasowego ograniczenia funkcjonowania podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wprowadzonego na podstawie przepisów prawa lub wewnętrznych regulacji wprowadzonych przez władze Uniwersytetu Warszawskiego oraz władze jednostek organizacyjnych uczelni takich jak np. przedłużenie stanu epidemii lub wprowadzenie stanu wyjątkowego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub ogłoszenie przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki decyzji o przedłużeniu roku akademickiego bądź ogłoszenie przez władze Uniwersytetu Warszawskiego decyzji dotyczącej przesunięcia terminu zakończenia zajęć dydaktycznych oraz sesji egzaminacyjnej.
2. Poza przypadkami opisanymi powyżej Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy,
w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 1 pkt 5 i § 16 ust. 1-3, muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Zmiana wskazana w ust. 1 pkt 5 dopuszczalna jest po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji. Niniejsza zgoda może być wyrażona w formie emailowej lub pisemnej.
5. Zmiany dotyczące § 16 ust. 1 i 3 mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy za potwierdzeniem odbioru.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć (wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami), za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji usługi badawczej (zamówienia):
1) wykonanie badań ankietowych CAPI, które rozpocznie się nie wcześniej niż 15 czerwca a zakończy nie później niż 31 sierpnia 2022 roku, równolegle w Warszawie i w Madrycie,
2) przeprowadzenie wewnętrznej kontroli jakości pracy ankieterów oraz przygotowanie raportu i przekazanie go Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia przeprowadzenia ostatniego wywiadu CAPI
3) przygotowanie zbiorczej bazy danych z wynikami badania CAPI i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie do 15 dni od dnia przeprowadzenia ostatniego wywiadu CAPI
4) przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przebiegu realizacji badania w terminie do 15 dni od dnia przekazania Zamawiającemu zbiorczej bazy danych.