Efekty wsparcia konkurencyjności, innowacyjności i internacjonalizacji MŚP i rozwój...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Efekty wsparcia konkurencyjności, innowacyjności i internacjonalizacji MŚP i rozwój potencjału jednostek naukowo-badawczych w województwie opolskim w perspektywie 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOpolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia601821-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601821-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Efekty wsparcia konkurencyjności, innowacyjności i internacjonalizacji MŚP i rozwój potencjału jednostek naukowo-badawczych w województwie opolskim w perspektywie 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, krajowy numer identyfikacyjny 53141242100000, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, Tel. 77 54 16 357, e-mail: zamowieniapubliczne@opolskie.pl, faks 77 54 16 411
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000, ul. Krakowska 38 , 45-075 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 33 600, e-mail biuro@ocrg.opolskie.pl, faks 77 40 33 609

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000, ul. ul. Krakowska  38 , 45-075  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 33 600, e-mail biuro@ocrg.opolskie.pl, faks 77 40 33 609.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
zamawiający odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.ocrg.opolskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.ocrg.opolskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Efekty wsparcia konkurencyjności, innowacyjności i internacjonalizacji MŚP i rozwój potencjału jednostek naukowo-badawczych w województwie opolskim w perspektywie 2014-2020
Numer referencyjny: DOA/323/45/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Badanie będzie miało również na celu ocenę potencjału badawczo-rozwojowego i charakterystykę prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej przez sektor nauki (B+R) w regionie (tj. jednostki naukowe i szkoły wyższe) oraz ocenę potencjału opolskich instytucji otoczenia biznesu, w tym charakter działań związanych ze wspieraniem innowacyjności przedsiębiorstw w regionie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 195121,95
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie:a. co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji badania z zakresu gospodarki o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, którego tematyka dotyczyła sytuacji gospodarczej regionu/ów, w tym jego innowacyjności, i/lub kondycji finansowej sektora przedsiębiorstw w regionie/ach, w tym ich innowacyjności, i jednocześnie(wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZb. co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji badania ewaluacyjnegoo wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, którego tematyka dotyczyła oceny rozwoju regionalnego w zakresie innowacyjności gospodarki, i/lub oceny rozwoju sektora przedsiębiorstw w regionie/ach w zakresie ich innowacyjności (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ);Ponadto elementem każdego z dwóch wykazanych badań musiała być ankietyzacja z wykorzystaniem technik PAPI i/lub CAPI i/lub CATI i/lub CAWI.Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże maksymalnie 4 usługi. Kolejne wykazane w zestawieniu usługi, powyżej wskazanej liczby maksymalnej nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę2) dysponują lub będą dysponować Zespołem składającym się z co najmniej trzech osób, posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).:3) Kierownik zespołu badawczego, który posiada:  co najmniej stopień dr nauk w zakresie dyscypliny naukowej „ekonomia i finanse” lub „nauki socjologiczne” i jednocześnie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem badawczym wskazujące, że osoba ta kierowała łącznie co najmniej dwiema różnymi usługami, tj.: badaniami i/lub ewaluacjami i/lub ekspertyzami i/lub analizami, z których:  jedna dotyczyła rozwoju regionalnego w aspekcie sytuacji gospodarczej, i/lub kondycji finansowej sektora przedsiębiorstw w regionie/ach; druga dotyczyła innowacyjności gospodarki w regionie/ach, i/lub innowacyjności sektora przedsiębiorstw w regionie/ach.Każda z co najmniej dwóch wymienionych usług miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego przez osobę kierownika zespołu badawczego Oferent wykaże maksymalnie 4 usługi. Kolejne wykazane w zestawieniu usługi, powyżej wskazanej liczby maksymalnej nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobą kierownika zespołu badawczego skierowanego do realizacji zamówienia i zdolnego do jego realizacji, Oferent poda:• stopień naukowy i dyscyplinę naukową osoby wyznaczonej na kierownika zespołu badawczego, • pełne tytuły usług wraz z linkami internetowymi do raportów końcowych z badań i/lub ewaluacji i/lub ekspertyz i/lub analiz (lub załączy do oferty raporty końcowe z tych usług w sytuacji braku ich upublicznienia w Internecie); krótkie opisy usług, w tym ich główne cele; wartości w zł brutto usług; daty początkowe i końcowe wykonania/wykonywania usług; nazwy podmiotów, na rzecz których zostały wykonane / są wykonywane usługi.a. Ekspert w zakresie B+R i innowacyjności, który posiada: co najmniej stopień dr nauk w zakresie dyscypliny naukowej „ekonomia i finanse” lub „nauki socjologiczne” i jednocześnie  zdobyty w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, dorobek naukowy potwierdzony autorstwem i/lub współautorstwem co najmniej trzech opublikowanych artykułów naukowych i/lub monografii naukowych dotyczących innowacyjności regionu/ów i/lub innowacyjności sektora przedsiębiorstw w regionie/ach i/lub działalności badawczo-rozwojowej sektora B+R w regionie/ach.Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania dorobku naukowego przez osobę eksperta w zakresie B+R i innowacyjności Oferent wykaże maksymalnie 4 opublikowane artykuły naukowe i/lub monografie naukowe. Kolejne wykazane w zestawieniu artykuły i/lub monografie naukowe, powyżej wskazanej liczby maksymalnej nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę.  zdobyte w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe w merytorycznej realizacji łącznie co najmniej dwóch różnych usług tj.: badań i/lub ewaluacji i/lub analiz i/lub ekspertyz, z których: jedna dotyczyła innowacyjności regionu/ów i/lub innowacyjności sektora przedsiębiorstw w regionie/ach, druga dotyczyła działalności badawczo-rozwojowej i rozwoju sektora B+R w regionie/achKażda z co najmniej dwóch wymienionych usług miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego przez osobę eksperta w zakresie B+R i innowacyjności Oferent wykaże maksymalnie 4 usługi. Kolejne wykazane w zestawieniu usługi, powyżej wskazanej liczby maksymalnej nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobą eksperta w zakresie B+R i innowacyjności, skierowanego do realizacji zamówienia i zdolnego do jego realizacji, Oferent poda:• stopień naukowy i dyscyplinę naukową osoby wyznaczonej na eksperta ds. B+R i innowacyjności, • pełne tytuły artykułów naukowych i/lub monografii naukowych wraz z informacją o miejscu i czasie ich opublikowania,• pełne tytuły usług wraz z linkami internetowymi do raportów końcowych z badań i/lub ewaluacji i/lub ekspertyz i/lub analiz (lub ich załączeniem do oferty w sytuacji braku ich upublicznienia w Internecie); krótkie opisy usług, w tym główne cele; wartości w zł brutto usług; daty początkowe i końcowe wykonania/wykonywania usług; nazwy podmiotów, na rzecz których zostały wykonane / są wykonywane usługi.b. Specjalista ds. badań ilościowych i jakościowych oraz analizy danych, który posiada: co najmniej stopień mgr dyscypliny naukowej „ekonomia i finanse” lub „nauki socjologiczne” i jednocześnie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe w merytorycznym przygotowaniu badań ilościowych i jakościowych z przedsiębiorcami, na potrzeby co najmniej dwóch różnych usług tj.: badań i/lub ewaluacji i/lub ekspertyz i/lub analiz z zakresu gospodarki, w których był jednocześnie odpowiedzialny za analizę zebranych danych .Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego przez osobę eksperta ds. badań ilościowych i jakościowych oraz analizy danych Oferent wykaże maksymalnie 4 usługi. Kolejne wykazane w zestawieniu usługi, powyżej wskazanej liczby maksymalnej nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobą eksperta ds. badań ilościowych i jakościowych oraz analizy danych, skierowanego do realizacji zamówienia i zdolnego do jego realizacji, Oferent poda:• stopień naukowy i dyscyplinę naukową eksperta• pełne tytuły usług wraz z linkami internetowymi do raportów końcowych z badań i/lub ewaluacji i/lub ekspertyz i/lub analiz (lub ich załączeniem do oferty w sytuacji braku ich upublicznienia w Internecie); krótkie opisy usług, w tym główne cele; krótki opis zrealizowanych w ramach usług badań ilościowych i jakościowych oraz przeprowadzonych na tej podstawie analiz; daty początkowe i końcowe wykonania/wykonywania usług; nazwy podmiotów, na rzecz których zostały wykonane / są wykonywane usługi.Na potwierdzenie powyższych informacji należy do oferty załączyć wypełniony: a) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ).b) wykaz osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i skierowanymi do jego realizacji (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ).2) wykaz osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i skierowanymi do jego realizacji (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy 3) Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
opis dodatkowej trafnej metody 35,00
Potencjał zespołu badawczego 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1) w zakresie zmiany osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, jako członkowie zespołu badawczego, pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę nowych lub do-datkowych osób, które będą posiadać co najmniej równoważne kwalifikacje i doświadcze-nie zawodowe jak osoby wskazane w ofercie (w wykazie osób) - wymagane do spełnienia na etapie warunków udziału w postępowaniu i w ramach kryteriów oceny ofert; 2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w za-kresie sprostowania omyłek;3) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów;4) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto;5) gdy nastąpi zmiana źródła finansowania umowy – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nad-zorującymi realizację zadań programu operacyjnego, w ramach którego realizowane jest zamówienie;7) w zakresie zmiany terminu wykonania, dopuszczalne jest przesunięcie terminu o czas trwa-nia przeszkody, jeżeli:a) opóźnienie w wykonaniu przedmiotu Umowy będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (wynikających z możliwości organizacyjno-technicznych) lub b) niezależnych od Wykonawcy (wynikających z działania osób trzecich lub organów wła-dzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamó-wienia) lub c) po stronie Wykonawcy/Zamawiającego zajdzie uzasadniona konieczność: zmodyfiko-wania wielkości prób badawczych; zastosowania innych metod zbierania i/lub analizo-wania danych niż przewidziane w SOPZ, bądź w ofercie - a zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego ze względu na właściwość i cel zamówienia lubd) z powodu działania siły wyższej. 8) gdy w toku realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy/Zamawiającego wy-stąpi uzasadniona konieczność modyfikacji ostatecznej koncepcji badania i zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego ze względu na właściwość i cel zamówienia;9) gdy po stronie Wykonawcy/Zamawiającego zajdzie uzasadniona konieczność: zastosowania innych metod zbierania i/lub analizowania danych oraz zmodyfikowania wielkości prób ba-dawczych niż przewidzianych w SOPZ, bądź w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena umowna nie ulegnie zmianie), zmiany harmonogramu realizacji badań terenowych przewidzianych w SOPZ, które to zmiany są niezbędne do realizacji przedmiotu umowy;10) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny spo-sób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.3. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję osoby do sprzątania - Koło, Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję osoby do sprzątania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI