IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Sposób zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia |
60,00 |
Cena |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Kryterium Sposób zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia, w tym (maksymalna liczba punktów (waga) dla poszczególnych):a. Opis sposobów zachęcania respondentów do uczestnictwa w badaniu, wspierających rekrutację – 25 pkt.b. Opis zapewnienia rzetelności wyników – 20 pkt. c. identyfikacja ryzyk w procesie realizacji projektu wraz z opisem działań zaradczych – 12 pkt. d. propozycja rozwiązań proekologicznych – 3 pkt.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 16 wzoru umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów (w stosunku do obowiązujących na chwile zawarcia umowy) w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299), ustawy Pzp, ustawy z dnia 3 marca 2018 r. r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy;2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy; w oparciu o powyższe, zmiana Umowy może dotyczyć wyłącznie tych jej fragmentów, na który bezpośredni wpływ mają zmiany umów zawartych z inną niż Wykonawca stroną lub instytucją nadzorującą; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, o ile będą one mogły mieć lub mają negatywny wpływ na jej realizację. Zmiany będą mogły zostać wprowadzone po ich uprawdopodobnieniu przez Stronę o nie wnoszącą oświadczeniem lub dokumentacją. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:a) zmiany terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,b) zmiany sposobu i zakresu wykonywania usługi,c) zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmiany wynagrodzenia wykonawcy,– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. Zamawiający jako powierzający przewiduje konieczność zmiany niniejszej umowy w związku z regulacjami zawartymi w RODO;4) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;5) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie podczas realizacji Umowy w przypadku zaistnienia obiektywnych przeszkód lub z przyczyn leżących po stronie grupy docelowej, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów pod warunkiem, że zakres prac, wynagrodzenie Wykonawcy oraz termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy nie ulegną zmianie;6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej;7) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub wynikających z przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub prawidłową realizację zadań objętych przedmiotem umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów wskazanych w OPZ lub terminu końcowego umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące w zakresie terminu końcowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-12, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ, w języku polskim:a) w formie pisemnej, podpisana własnoręcznie przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, pod rygorem nieważności, albo, w przypadku skorzystania przez wykonawcę z możliwości złożenia oferty poprzez Platformę, b) w formie elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, pod rygorem nieważności.2. Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ;b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp; d) W Ofercie Wykonawca przedstawi Opis sposobu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia, w tym:1) opis sposobów zachęcania respondentów do uczestnictwa w badaniu, wspierających rekrutację;2) opis zapewnienia rzetelności wyników;3) identyfikacja ryzyk w procesie realizacji projektu wraz z opisem działań zaradczych; 4) propozycję rozwiązań proekologicznych (wymóg fakultatywny).Na podstawie powyższych informacji, które Wykonawca przygotowuje w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, i w zgodzie z danymi wynikającymi z OPZ, Zamawiający dokona oceny ofert w kryteriach opisanych w Rozdziale XV. 3. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej, wszystkie dokumenty wymienione w ust. 2 należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty w formie elektronicznej został opisany w Rozdziale IX. a) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. b) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania.