Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych, ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych, ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia533312-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533312-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

Areszt Śledczy: Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych, ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 62648400000000, ul. ul. Kaszubska  28 , 70-952  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4809100, 4809151, 52, e-mail as_szczecin@sw.gov.pl, faks 914 809 260.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna więziennictwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tradycyjnie (w zamkniętej kopercie) w siedzibie zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych, ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie
Numer referencyjny: D/Kw.2232.03.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. ogólnospożywczych (przyprawy, zupy i sosy w proszku, wyroby sojowe, woda mineralna, przetwory warzywne), ryb, warzyw i dań mrożonych do Aresztu Śledczego w Szczecinie. PAKIET I:(PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY W PROSZKU, WYROBY SOJOWE, WODA MINERALNA, PRZETWORY WARZYWNE):Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Przyprawa uniwersalna typu „kucharek” kg 120 15871270-7 PN-EN 131882. Przyprawa pięciu smaków (do potraw chińskich) kg 15 15871270-7 PN-EN 131883. Przyprawa do gyrosa kg 25 15871270-7 PN-EN 131884. Bazylia kg 4 15872000-1 PN-A-869605. Cynamon kg 20 15872000-1 BN-68/8132-096. Czosnek granulowany kg 60 15871000-4 PN-A-869677. Koper suszony kg 20 15871000-4 PN-A-869678. Kwasek cytrynowy kg 25 15890000-3 PN-81/A-797349. Liść laurowy kg 20 15871000-4 PN-R-8702210. Gałka muszkatołowa kg 4 15872300-4 PN-A-86955:1:199711. Ziele angielskie kg 25 15870000-7 BN-648132-1412. Przyprawa goździki kg 1 15870000-7 PN-A-8696713. Majeranek kg 60 15872000-1 PN-A-8695814. Musztarda butelka lub słoik kg 170 15871250-1 PN-A-8696415. Ocet l 120 15871120-1 PN-72/A-7973316. Pieprz czarny mielony kg 70 15872100-2 PN-A-8696517. Zioła prowansalskie kg 10 15872000-1 PN-A-8696018. Papryka mielona ostra kg 70 15871000-4 PN-A-8695519. Sól spożywcza kg 1000 15872400-5 PN-C-84081-220. Soda oczyszczona spożywcza kg 3 15890000-3 PN-EN 1318821. Herbata granulowana kg 450 15863000-5 PN-ISO 372022. Przyprawa do zup w płynie l 2500 15890000-3 PN-A-9405223. Oregano kg 5 15872000-1 PN-A-8696024. Curry kg 6 15871200-6 PN-R-8702225. Rosół drobiowy w proszku (baza) kg 100 15891400-4 PN-A-9705226. Żurek w proszku (baza) kg 110 15891400-4 PN-A-9405027. Sos pieczarkowy w proszku kg 120 15871260-4 PN-A-8695128. Sos pieczeniowy ciemny w proszku kg 100 15871260-4 PN-A-8695129. Zupa ogonowa w proszku kg 110 15891400-4 PN-A-9405030. Barszcz biały w proszku kg 150 15871260-4 PN-A-8695131. Barszcz czerwony w proszku kg 150 15871260-4 PN-A-8695132. Sos boloński (na bazie koncentratu pomidorowego) kg 110 15871260-4 PN-A-8695133 Soja (granulat) kg 400 15890000-3 PN-ISO 550634. Soja (kostka 06) kg 450 15890000-3 PN-ISO 550635. Kotlety sojowe schabowe kg 200 15890000-3 PN-ISO 550636. Ketchup butelka lub słoik kg 200 15871230-5 PN-A-82013:199637. Majonez butelka lub słoik kg 200 15871273-8 PN-A-86950:199538. Chrzan słoik kg 180 15331400-1 PN/R-7552039. Woda mineralna niegazowana (but. 1,5l) l 15000 15981000-8 PN-Z-11001-240. Koncentrat pomidorowy puszka 30% kg 1500 15331427-6 PN-75/A-7760141. Szczaw (słoik) konserwowy kg 200 15332170-6 PN-A-77807:199742. Kukurydza konserwowa puszka lub słoik kg 250 15331400-1 PN-A-7780743. Papryka konserwowa czerwona puszka lub słoik kg 200 15331400-1 PN-PN/A-7780644. Groszek konserwowy puszka lub słoik kg 250 15331400-1 PN-76/A-7780345. Fasola czerwona konserwowa słoik lub puszka kg 200 15331400-1 PN-V-74016:2001Pakiet II:(RYBY):Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Filet z morszczuka / mintaja / miruny / dorsza (mrożony, ze skórą, rozmiar 100 – 200 g) kg 1000 15222000-0 PN-A-867592. Kostka z fileta z mintaja / morszczuka (mrożona) kg 1000 15221000-3 PN-75/A-867643. Burgery rybne panierowane o wadze 1 szt ok. 100g (mrożone) kg 1300 15229000-9 PN-A-867694. Płaty ze śledzia (mrożone) kg 200 15221000-3 PN-A-867595. Płaty śledziowe w salinacie kg 300 15233000-0 PN-92/A-867586. Makrela wędzona o wadze 1 szt ok. 200g (tusza) kg 100 15234000-7 PN-85/A-86772Pakiet III(WARZYWA I OWOCE MROŻONE):Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Mieszanka wieloskładnikowa mrożona kg 1000 15331170-9 PN-A-786022. Mieszkanka 2-składnikowa marchew + groszek mrożona kg 1000 15331170-9 PN-A-786023. Kalafior mrożony kg 1000 15331170-9 PN-A-786024. Brokuł mrożony kg 1200 15331170-9 PN-A-786025. Szpinak mrożony kg 450 15331170-9 PN-A-786026. Warzywa leczo mrożone kg 550 15331170-9 PN-A-786027. Pieczarki mrożone kg 450 15331170-9 PN-A-786028. Włoszczyzna w paski (bez warzyw kapustnych i strączkowych) mrożona kg 800 15331170-9 PN-A-786029. Mieszanka chińska mrożona kg 300 15331170-9 PN-A-7860210. Mieszanka węgierska mrożona kg 450 15331170-9 PN-A-7860211. Zupa grzybowa kg 400 15331170-9 PN-A-7860212. Zupa barszcz ukraiński kg 300 15331170-9 PN-A-7860213. Fasolka szparagowa mrożona kg 300 15331170-9 PN-A-7860213. Jagody mrożone kg 100 15330000-0 PN-A-7865214. Truskawki mrożone kg 300 15330000-0 PN-A-78652Pakiet IV(DANIA MROŻONE):Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Pierogi z kapustą i grzybami mrożone kg 200 15851000-8 PN-A-822012. Pierogi z serem mrożone kg 400 15851000-8 PN-A-822013. Pierogi ruskie kg 200 15851000-8 PN-A-822014. Knedle z truskawkami kg 200 15851000-8 PN-A-82201 Powyższe zestawienie oznacza kolejno: przedmiot zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, Polską Normę.

II.5) Główny kod CPV: 15871270-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15222000-0
15331170-9
15851000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji wymiany wadliwego towaru 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany:a/ cen w przypadku:- zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zmianie stawki z 7 – dniowym wyprzedzeniem – w przypadku zmiany stawki VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny poprzez doliczenie do podstawy opodatkowania (ceny netto) podatku VAT w stawce wynikającej ze zmiany;- dopuszcza się dostawę przedmiotów umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem, z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i w umowie;- dodatkowych rabatów oraz promocji producenckich skutkujących obniżeniem cen towarów, stanowiących przedmiot umowy, w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie przetargowej, o ile ich zastosowanie jest zgodne z przepisami prawa – zmiana cen będzie każdorazowo uzgodniona między stronami umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności;- wystąpienia okoliczności związanych ze skutkami COVID – 19 – Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany cen z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia;b/ terminu i sposobu realizacji oraz zakresu umowy, z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID – 19 - Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany warunków umowy z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę zamieszczone w odrębnym pliku lub, w przypadku złożenia oferty w formie tradycyjnej, złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przyprawy, zupy i sosy w proszku, wyroby sojowe, woda mineralna, przetwory warzywne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przyprawa uniwersalna typu „kucharek” kg 120 15871270-7 PN-EN 131882. Przyprawa pięciu smaków (do potraw chińskich) kg 15 15871270-7 PN-EN 131883. Przyprawa do gyrosa kg 25 15871270-7 PN-EN 131884. Bazylia kg 4 15872000-1 PN-A-869605. Cynamon kg 20 15872000-1 BN-68/8132-096. Czosnek granulowany kg 60 15871000-4 PN-A-869677. Koper suszony kg 20 15871000-4 PN-A-869678. Kwasek cytrynowy kg 25 15890000-3 PN-81/A-797349. Liść laurowy kg 20 15871000-4 PN-R-8702210. Gałka muszkatołowa kg 4 15872300-4 PN-A-86955:1:199711. Ziele angielskie kg 25 15870000-7 BN-648132-1412. Przyprawa goździki kg 1 15870000-7 PN-A-8696713. Majeranek kg 60 15872000-1 PN-A-8695814. Musztarda butelka lub słoik kg 170 15871250-1 PN-A-8696415. Ocet l 120 15871120-1 PN-72/A-7973316. Pieprz czarny mielony kg 70 15872100-2 PN-A-8696517. Zioła prowansalskie kg 10 15872000-1 PN-A-8696018. Papryka mielona ostra kg 70 15871000-4 PN-A-8695519. Sól spożywcza kg 1000 15872400-5 PN-C-84081-220. Soda oczyszczona spożywcza kg 3 15890000-3 PN-EN 1318821. Herbata granulowana kg 450 15863000-5 PN-ISO 372022. Przyprawa do zup w płynie l 2500 15890000-3 PN-A-9405223. Oregano kg 5 15872000-1 PN-A-8696024. Curry kg 6 15871200-6 PN-R-8702225. Rosół drobiowy w proszku (baza) kg 100 15891400-4 PN-A-9705226. Żurek w proszku (baza) kg 110 15891400-4 PN-A-9405027. Sos pieczarkowy w proszku kg 120 15871260-4 PN-A-8695128. Sos pieczeniowy ciemny w proszku kg 100 15871260-4 PN-A-8695129. Zupa ogonowa w proszku kg 110 15891400-4 PN-A-9405030. Barszcz biały w proszku kg 150 15871260-4 PN-A-8695131. Barszcz czerwony w proszku kg 150 15871260-4 PN-A-8695132. Sos boloński (na bazie koncentratu pomidorowego) kg 110 15871260-4 PN-A-8695133 Soja (granulat) kg 400 15890000-3 PN-ISO 550634. Soja (kostka 06) kg 450 15890000-3 PN-ISO 550635. Kotlety sojowe schabowe kg 200 15890000-3 PN-ISO 550636. Ketchup butelka lub słoik kg 200 15871230-5 PN-A-82013:199637. Majonez butelka lub słoik kg 200 15871273-8 PN-A-86950:199538. Chrzan słoik kg 180 15331400-1 PN/R-7552039. Woda mineralna niegazowana (but. 1,5l) l 15000 15981000-8 PN-Z-11001-240. Koncentrat pomidorowy puszka 30% kg 1500 15331427-6 PN-75/A-7760141. Szczaw (słoik) konserwowy kg 200 15332170-6 PN-A-77807:199742. Kukurydza konserwowa puszka lub słoik kg 250 15331400-1 PN-A-7780743. Papryka konserwowa czerwona puszka lub słoik kg 200 15331400-1 PN-PN/A-7780644. Groszek konserwowy puszka lub słoik kg 250 15331400-1 PN-76/A-7780345. Fasola czerwona konserwowa słoik lub puszka kg 200 15331400-1 PN-V-74016:2001
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15871270-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
łączna cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet z morszczuka / mintaja / miruny / dorsza (mrożony, ze skórą, rozmiar 100 – 200 g) kg 1000 15222000-0 PN-A-867592. Kostka z fileta z mintaja / morszczuka (mrożona) kg 1000 15221000-3 PN-75/A-867643. Burgery rybne panierowane o wadze 1 szt ok. 100g (mrożone) kg 1300 15229000-9 PN-A-867694. Płaty ze śledzia (mrożone) kg 200 15221000-3 PN-A-867595. Płaty śledziowe w salinacie kg 300 15233000-0 PN-92/A-867586. Makrela wędzona o wadze 1 szt ok. 200g (tusza) kg 100 15234000-7 PN-85/A-86772
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
łączna cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Warzywa i owoce mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:(WARZYWA I OWOCE MROŻONE):Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Mieszanka wieloskładnikowa mrożona kg 1000 15331170-9 PN-A-786022. Mieszkanka 2-składnikowa marchew + groszek mrożona kg 1000 15331170-9 PN-A-786023. Kalafior mrożony kg 1000 15331170-9 PN-A-786024. Brokuł mrożony kg 1200 15331170-9 PN-A-786025. Szpinak mrożony kg 450 15331170-9 PN-A-786026. Warzywa leczo mrożone kg 550 15331170-9 PN-A-786027. Pieczarki mrożone kg 450 15331170-9 PN-A-786028. Włoszczyzna w paski (bez warzyw kapustnych i strączkowych) mrożona kg 800 15331170-9 PN-A-786029. Mieszanka chińska mrożona kg 300 15331170-9 PN-A-7860210. Mieszanka węgierska mrożona kg 450 15331170-9 PN-A-7860211. Zupa grzybowa kg 400 15331170-9 PN-A-7860212. Zupa barszcz ukraiński kg 300 15331170-9 PN-A-7860213. Fasolka szparagowa mrożona kg 300 15331170-9 PN-A-7860213. Jagody mrożone kg 100 15330000-0 PN-A-7865214. Truskawki mrożone kg 300 15330000-0 PN-A-78652
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
łączna cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska norma1 2 3 4 5 61. Pierogi z kapustą i grzybami mrożone kg 200 15851000-8 PN-A-822012. Pierogi z serem mrożone kg 400 15851000-8 PN-A-822013. Pierogi ruskie kg 200 15851000-8 PN-A-822014. Knedle z truskawkami kg 200 15851000-8 PN-A-82201
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
łączna cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach - Police
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI