III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 8 i 12: aktualny certyfikat akredytacji (PCA) Polskiego Centrum Akredytacji spełniającego wymagania norm PN-EN 17025:2005 w zakresie, w którym będzie realizował usługę u Zamawiającego.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 8 i 12 - aktualny certyfikat akredytacji (PCA) Polskiego Centrum Akredytacji spełniającego wymagania norm PN-EN 17025:2005 w zakresie, w którym będzie realizował usługę u Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca:* do zadania 1-4, 8 i 12- nie podlega wykluczeniu w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ),* do zadania 5-7, 9-11, 13-17 - Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunki udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ). Wymaga złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ).W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia.W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym wyżej.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (złożone w oryginale). Za dokument równoważny zostanie uznana kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii z oryginałem poświadczy notariusz.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,2) zmiana terminu wykonania usługi określona w opisie przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-04-30, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 – Wzorcowanie termometrów elektrycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wzorcowania sprzętu laboratoryjnego -termometrów elektrycznych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wzorcowania sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą wzorcowaniem zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1a do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 – Przegląd okresowy cieplarek laboratoryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - cieplarek laboratoryjnych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1b do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50933000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 – Przegląd okresowy łaźni wodnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - łaźni wodnych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1c do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1c do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 – Przegląd okresowy pieca muflowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - pieca muflowego, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1d do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1d do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 – Przegląd okresowy wirówek laboratoryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - wirówek laboratoryjnych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1e do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1e do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 – Przegląd okresowy termostatu HeatSensor |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - termostatu HeatSensor, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1f do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1f do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 – Przegląd okresowy analizatorów ETI-MAX 3000 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - analizatorów ETI-MAX, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1g do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1g do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 – Wzorcowanie wag analitycznych i wzorców masy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wzorcowania sprzętu laboratoryjnego - wag analitycznych i wzorców masy, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1h do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wzorcowania sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą wzorcowaniem zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1h do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 – Przegląd okresowy komór laminarnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - komór laminarnych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1i do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1i do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 – Przegląd okresowy mikroskopów laboratoryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - mikroskopów laboratoryjnych, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1j do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1j do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 – Przegląd okresowy płuczek mikropłytek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego -płuczek mikropłytek, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1k do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1k do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 – Wzorcowanie sond do rejestratorów temperatury |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wzorcowania sprzętu laboratoryjnego sond do rejestratorów temperatury, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1l do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wzorcowania sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą wzorcowaniem zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1l do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 – Przegląd okresowy czytników mikropłytek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - czytników mikropłytek, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1m do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1m do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 – Przegląd okresowy aparatów do automatycznego miareczkowania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - aparatów do automatycznego miareczkowania, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1n do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1n do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 – Przegląd okresowy analizatora VITEK 2 Compact |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego- analizatora VITEK 2 Compact, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1o do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1o do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16 – Przegląd okresowy zamrażarki MDF 192 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - zamrażarki MDF 192, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1p do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1p do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 – Przegląd okresowy spektrofotometrycznego systemu GENIE 2000 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów okresowych sprzętu laboratoryjnego - spektrofotometrycznego systemu GENIE 2000, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1r do SIWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje przeglądy okresowe sprzętu laboratoryjnego niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych oraz zachowania poprawności otrzymywanych wyników, zleconych przez Zamawiającego.3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykaz sprzętów objętych usługą przeglądów okresowych zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1r do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: