Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Część 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia532474-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532474-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie: Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Część 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 81054320000000, ul. ul. Korsarzy  34 , 70-540  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48914348311, e-mail zamek@zamek.szczecin.pl, faks +48914347984.
Adres strony internetowej (URL): bip.zamek.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.zamek.szczecin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Adres:
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul.Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, wejście A, II piętro pokój 206

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Część 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania.
Numer referencyjny: ZP.312.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy na obie części zamówienia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na dwie części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w SzczecinieCzęść 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowaniaSzczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt techniczny stanowiący załączniki nr 9 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, a także projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Przedmiar robót jako element pomocniczy stanowią załączniki nr 10 - 21 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45212354-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dotyczy części 1 i 2:Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy posiadać będą ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni warunek posiadania ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 2 000 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zdolność technicznaCzęść 1: Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej. W tym celu Wykonawcy zobligowani są wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu prac związanych z malowaniem ścian o powierzchni min. 10 000 m2 .W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni wymogi podane powyżej.Część 2: Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej. W tym celu Wykonawcy zobligowani są wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu prac na wysokości przy użyciu technik alpinistycznych. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni wymogi podane powyżej.b) Zdolność zawodowa:Cześć 1:Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności zawodowej - wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi osobami:osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, a ponadto spełniającą warunki określone przepisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.Cześć 2Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności zawodowej - wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi osobami:osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, a ponadto spełniającą warunki określone przepisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.W przypadku Wykonawcy/ów którzy ubiegać się będą o całość zamówienia tj. dwie części Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania kierownikiem robót w branży konstrukcyjno-budowlanej jeśli Wykonawca dysponować będzie jednym kierownikiem na obie części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej przy ocenie posiadanych kwalifikacji Zamawiający stosować będzie przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2018r. poz. 2272).Zgodnie z art. 12a Prawa Budowlanego, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeżeli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2018r. poz. 2272). Zmawiający uznaje, zgodnie z art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117.), uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych” za zgodne ze swoimi wymaganiami.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. W przypadku dokumentów wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego w języku obcym Wykonawca ma obowiązek przedstawienia tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. powyżej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 Ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. W tym celu Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 zł. /lub 2.000.000 zł. ( w zależności od tego na ile części składa ofertę.). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Ustawy,2) wykaz robót budowlanych – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;3) wykaz osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi złącznik nr 4 do SIWZ.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.3.Jeżeli osoba, która podpisała ofertę i oświadczenia nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone w oryginale lub kopii wierzytelnej sporządzonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części I - 18.000,00 zł, dla części II – 7.000,00 zł w jednej z dopuszczalnych form określonych w Rozdziale X ust. 2 SIWZ i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, w banku Bank Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie nr konta 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001 z dopiskiem „Wadium – znak sprawy postępowania, wskazanie części postępowania”4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie na II piętrze, pokój nr 206 ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, w godzinach 8.00 -14.00 zaś kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli gdy wadium nie zostanie wniesione, lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone są w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:1) W art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.2) W art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.8. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.9. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie bez konieczności potwierdzenia podpisu złożonego pod żądaniem Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swa treścią (tj. zobowiązania z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.5. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie (pokój 206).6. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, powinno ono obejmować okres wykonania zamówienia oraz okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.7. Zabezpieczenie wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy bez potwierdzenia tych okoliczności2) Wszelkie zmiany, uzupełnienia lub modyfikacje warunków umowy lub przedmiotu zamówienia nie mogą zwalniać gwaranta z odpowiedzialności wynikającej z poręczenia lub gwarancji3) Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty zabezpieczenia,4) Powinna być nieodwracalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie5) Musi jednoznacznie określać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji (datą lub zdarzeniem)6) W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa lub numer przedmiotowego postępowania7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lb gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązania z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przed złożeniem poręczenia lub gwarancji wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego akceptację jej treści. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenie z należności za wykonane zamówienie 9. Zwrot zabezpieczenia nastąpi w następujących częściach i terminach:1) 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane (tj. podpisania końcowego protokołu odbioru robót),2) 30% wartości zabezpieczenia – w terminie 15 dni od zakończenia okresu rękojmi za wady.10. W przypadku zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia powinny one wygasać (w odpowiedniej części) nie wcześniej niż z upływem terminów, o których mowa w pkt 6.11. Pozostałe uregulowania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 3a i 3b do SIWZ), jak również w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ:1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jedynie w przypadkach, o których mowa w ust. 3 poniżej.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli stron umowy.3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: a) zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:- wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. utrzymującego się przez okres minimum 2 dni spadku temperatury powietrza poniżej - 5 0C, - wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności nieterminowe wprowadzenie na plac robót lub wstrzymanie robót, braku możliwości przekazania Wykonawcy terenu robót, - wystąpienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,- wystąpienia konieczności wykonania prac zamiennych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, - czasowego wstrzymania produkcji materiałów, urządzeń technicznych lub sprzętu niezbędnych do wykonania robót, - wystąpienia konieczności zlecenia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;- wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne oraz z wprowadzeniem obostrzeń przez Prezesa Rady Ministrów związanych z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego związanego z wystąpieniem wirusa COVID-19, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi.b) zmianę stawki podatku VAT. Zmiana taka dopuszczalna jest tylko wówczas, gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć (w tym zmiana w przepisach prawa); c) zmianę poszczególnych terminów i wartości określonych w Umowie w przypadku zaistnienia okoliczności mających istotny wpływ na realizację zadania; d) w przypadku zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana taka wpływa na sposób wykonania przedmiotu umowy lub jego części i implikuje konieczność wykonania przedmiotu umowy lub jego części w sposób odmienny, aniżeli wynikający z umowy lub obowiązujących przepisów, w takiej sytuacji zmianą objęte zostaną postanowienia umowy wymagające modyfikacji wskutek zmiany obowiązujących przepisów; e) zmianę personelu kluczowego Wykonawcy wskazanego w ofercie lub w wykazie osób, złożonym przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie umowy, wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zostanie o tym poinformowany na piśmie, zmiana będzie spowodowana uzasadnionymi zdarzeniami losowymi, a osoby wskazane w zastępstwie będą posiadały kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze niż wymagano w postępowaniu, w wyniku którego zawarto umowę; f) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu umowy poprzez zmianę części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców, na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w ofercie; wprowadzenie takiej zmiany nie może skutkować zmianą Wynagrodzenia ani zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy; g) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu umowy poprzez zastąpienie dotychczasowego podwykonawcy innym podmiotem; h) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu umowy poprzez samodzielne wykonanie przez Wykonawcę tej części lub tych części przedmiotu umowy, które, zgodnie z ofertą, zamierzał wykonać przy pomocy podwykonawców.4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robot zamiennych jest protokół konieczności robót zamiennych sporządzony przez Zamawiającego oraz Wykonawcy.5. W przypadku, gdy nie będzie możliwe wykonanie wyceny robót zamiennych, na podstawie kosztorysu ofertowego, Wykonawca wykona wycenę robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych:- ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,- nakłady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR.6. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych w umowie, 3) zmiany danych rejestrowych, 4) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-07, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Rozdziale XX SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Część 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IPrzedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na dwie części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w SzczecinieCzęść 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowaniaSzczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt techniczny stanowiący załączniki nr 9 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, a także projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Przedmiar robót jako element pomocniczy stanowią załączniki nr 10 - 21 do SIWZStosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót, w szczególności wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:Dla części 1 1) Prace przygotowawcze i porządkowe:a) wyniesienie mebli;b) odbicie tynków;c) oczyszczenie ścierne murów;d) wywiezienie gruzu;e) montaż i ustawienie rusztowań;f) roboty porządkowe po pracach malarskich (mycie drzwi, posadzek itp.);g) impregnacja hydrofobowa kamienia naturalnego i sztucznego;h) przeniesienie elementów kulistych – sterczyn;2) Prace zabezpieczające:a) zabezpieczenie podłóg i posadzek;b) zabezpieczenie i osłona stolarki drzwiowej i ślusarki okiennej.3) Prace konserwacyjne i ogólnobudowlane:a) renowacja powierzchni schodów;b) renowacja barierek;c) renowacja powierzchni tynkowanych – tynki renowacyjne;d) gruntowanie przez malowanie podłoży budowlanych;e) odgrzybianie i dezynfekcja powierzchni i elewacji;f) szpachlowanie;g) naprawa starych murów za pomocą tynków renowacyjnych;h) sklejanie rys za pomocą iniekcji ciśnieniowej;i) uzupełnienie ścianek gk;j) malowanie powierzchni (ściany, sufity);k) montaż przeszkleń w posadzce;l) osuszanie pomieszczeń;m) regulacja i naprawa stolarki i ślusarki;n) rozbiórka obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku;o) czyszczenie wodne wysokociśnieniowe powierzchni betonowych;p) czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych;q) uzupełnianie ubytków w piaskowcu;r) klejenie i przytwierdzanie rozluźnionych i oberwanych elementów kamiennych;s) spoinowanie murów z kamienia;t) naprawa obróbek blacharskich;u) naprawa ślusarki aluminiowej i elementów wyposażenia;v) naprawa tarasu z desek kompozytowych;w) konserwacja i uruchomienie dźwigu osobowego.4) Prace w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji SAP, DSO, przeciwpożarowych:a) montaż lamp;b) pomiary i badania;c) sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych ppoż.;d) zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru;e) praca próbna i testowanie oprogramowania systemu alarmowego;f) inwentaryzacja i dostosowanie do nowych warunków pracy linii dozorowych SAP, oddymiania klatek schodowych oraz klapy ppoż.g) inwentaryzacja i dostosowanie do nowych warunków pracy linii dozorowych DSOh) podłączenie czujników dymu do istniejącej instalacji SAP oraz konfiguracja systemu.5) Prace w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji:a) wymiana wentylatorów.6) Prace w zakresie instalacji sanitarnych:a) sprawdzenie sprawności zaworów hydrantowych.wraz z wszystkimi czynnościami pomocniczymi, chyba, że Wykonawca lub podwykonawca wykona te czynności osobiście. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212354-2, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45312100-8, 45331000-6, 45332000-3, 50531400-0, 45210000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Część 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IIPrzedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne niezbędne do przywrócenia do stanu użytkowania części skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowania z podziałem na dwie części: Cześć 1 - wykonanie prac konserwacyjnych, niezbędnych do przywrócenia do użytkowania po katastrofie pomieszczeń skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w SzczecinieCzęść 2 - wykonanie prac konserwacyjnych niezbędnych do przywrócenia do stanu użytkowania wieży dzwonów stanowiącej cześć skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie po wyłączeniu z użytkowaniaSzczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt techniczny stanowiący załączniki nr 9 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, a także projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Przedmiar robót jako element pomocniczy stanowią załączniki nr 10 - 21 do SIWZStosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót, w szczególności wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:Dla części 2:1) Prace przygotowawcze i porządkowe:a) przenoszenie stempli, bali i desek;b) stemplowanie zagrożonych konstrukcji.2) Roboty rozbiórkowe:a) rozebranie pokrycia dachowego;b) czyszczenie przez młotkowanie ręczne;c) czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne;d) odtłuszczenie konstrukcji stalowych;e) demontaż stalowych pokryw otwieralnych;f) przecinanie stalowych kątowników;g) przecinanie poprzeczne stalowych dwuteowników;h) skucie betonu;i) wywiezienie gruzu;j) montaż i demontaż zestawu alpinistycznego.3) Prace konserwacyjne i ogólnobudowlane:a) osuszanie pomieszczeń przy użyciu termowentylatora;b) montaż belek nośnych;c) spawanie;d) montaż kratek ściekowych;e) montaż rur spustowych;f) wykonanie posadzki chemoodpornej;g) montaż pokryw stalowych;h) malowanie;i) gruntowanie;j) odgrzybianie powierzchni drewnianych;k) wymiana podwalin w konstrukcji wsporczej dzwonu;l) impregnacja;m) czyszczenie szlifierkami powierzchni betonowych;n) naprawa posadzki cementowej;o) zabezpieczenie i impregnacja podłoży betonowych;p) wykonanie samopoziomującej wylewki cementowej;q) przetarcie istniejących tynków;r) fluatowanie powierzchni;s) wymiana siatek zabezpieczającycht) wykonanie rur spustowych;u) uszczelnienie w miejscach przejść instalacyjnych;v) montaż elementów drewnianych;4) Prace w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji SAP, DSO, przeciwpożarowych :a) układanie rur winidurowych;b) montaż konstrukcji wsporczych;c) montaż korytek;d) montaż przewodów kabelkowych;e) montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne;f) montaż opraw LED;g) montaż odgałęźników bryzgoszczelnych;h) montaż łączników i przycisków bryzgoszczelnych;i) montaż naświetlaczy LED;j) montaż rozdzielni sterowania oświetleniem;k) demontaż istniejącej instalacji łańcuchów lampek i opraw;l) wyodrębnienie zasilania iluminacji wieży ze skrzydła północnego do rozdzielni znajdującej się na wieży;m) badania pomiary.wraz z wszystkimi czynnościami pomocniczymi, chyba, że Wykonawca lub podwykonawca wykona te czynności osobiście. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212354-2, 45210000-2, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI