Dostawa wraz z wymianą butli systemu gaszenia gazem zamontowanych w Muzeum Śląskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z wymianą butli systemu gaszenia gazem zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-14
  • ZamawiającyMuzeum Śląskie w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wymianą butli systemu gaszenia gazem zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z wymianą butli systemu gaszenia gazem zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08446f17-fc39-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000458/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z wymianą butli systemu gaszenia gazem zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie jest dostępne na profilu nabywcy Zamawiającego pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings

w zakładce „Postępowania”. Z listy postępowań należy wybrać przedmiotowe postępowanie, aby przejść do zamieszczonej przez Zamawiającego dokumentacji postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji w niniejszym postępowaniu jest platforma zakupowa, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., zwana dalej „Platformą”, adres: platformazakupowa.pl/. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, w sytuacjach awaryjnych, np. nie działa Platforma. W treści korespondencji należy przywołać co najmniej znak sprawy ZP-DKB-261-4/21.
Przed datą otwarcia ofert dopuszczalne jest przekazywanie drogą elektroniczną wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę. Wiadomość Wykonawca przekazuje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdującego się na stronie niniejszego postępowania.
Uwaga. Formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” nie służy do składania oferty. Ofertę należy złożyć zgodnie z postanowieniami w rozdziale XII SWZ.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
5) Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Zamawiający informuje, że:
1) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
2) za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień, pism, wyjaśnień oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego;
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus Sp. z o.o. usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem domeny platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (Wykonawców), dostępnym na stronie internetowej platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Wykonawca, przystępując do postępowania:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 14 SWZ;
2) zapoznał i stosuje się do instrukcji o której mowa w rozdziale IX ust. 13 SWZ.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień przepisów prawnych i rejestrów właściwych dla Wykonawcy bądź innych dokumentów lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa oraz złożona za pośrednictwem Platformy, pod rygorem nieważności.
Szczegóły: SWZ rozdz. IX.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) posiada statut administratora danych osobowych w stosunku do:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
c) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym),
dalej łącznie „Pani/Pana”;
2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Śląskie w Katowicach,
ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, tel.: + 48 (32) 779 93 01, e-mail: dyrekcja@muzeumslaskie.pl;
3) w związku z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@muzeumslaskie.pl;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
6) podmiotem przetwarzającym dane jest platformazakupowa.pl, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, NIP: 7792363577, KRS: 0000335959;
7) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od początku roku następnego po udzieleniu zamówienia, a w przypadku zawarcia umowy do momentu wygaśnięcia roszczeń wynikających z umowy, jak również wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż 10 lat licząc od początku roku następnego po zawarciu umowy, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
b) na w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
c) podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikających z art. 13 lub 14 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. wymagane obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej (osób fizycznych), której dane zostały przekazane Zamawiającemu w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
* Wyjaśnienie: w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełniania danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-DKB-261-4/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą w stosunku 1:1 łącznie 109 sztuk butli wraz z zaworami do systemu gaszenia gazem FIKE PROINERT (nr katalogowy butli IG71-080-300-55, nr katalogowy zaworu IG71-001-1 lub równoważny), każda o pojemności 80 litrów, ciśnienie napełnienia 300 bar, z czynnikiem IG-55, z czego:
1) w ramach zamówienia podstawowego: dostawa i wymiana 56 sztuk butli do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) w ramach opcji: dostawa i wymiana 53 sztuk butli. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji opcji zamówienia w terminie do 2 miesięcy od dnia przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia o wykonaniu opcji. Zawiadomienie zostanie przekazane na piśmie najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2022 roku. Warunki oraz okoliczności skorzystania z opcji określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
Celem dostawy jest spełnienie warunków dopuszczających zbiorniki ciśnieniowe instalacji gaśniczych do eksploatacji. (zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym – tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 272 ze zm. oraz z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r., w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu – Dz. U. z 2012 r. poz. 1468).
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) rozbrojenie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz automatycznego sterowania systemu gaszenia gazem sterowanego przez centrale sterujące IGNIS 1520M,
2) demontaż butli IG71-080-300-55 ze środkiem gaśniczym IG-55,
3) dostawa i montaż butli IG71-080-300-55 wraz z zaworami IG-71-001-1 lub równoważnych ze środkiem gaśniczym IG-55 z nabitymi cechami legalizacyjnymi UDT butli. Zamawiający wymaga, aby cechy legalizacyjne w dniu odbioru przedmiotu zamówienia nie były starsze niż 6 miesięcy,
4) wywóz zdemontowanych butli,
5) przeprowadzenie testów szczelności zamontowanych butli w instalacji,
6) testy uruchomieniowe instalacji gaszenia gazem,
7) dostarczenie dokumentacji potwierdzającej legalizację dostarczonych butli oraz serwisu zaworów,
8) aktualizację dokumentacji powykonawczej systemu gaszenia gazem,
9) odbiór oraz odnotowanie prac w książce serwisowej systemu gaszenia.
Przez butle IG71-080-300-55 wraz z zaworem IG-71-001-1 równoważne Zamawiający rozumie:
1) wielkość butli – 80 litrów,
2) ciśnienie napełnienia butli – 300 bar,
3) waga czynnika IG-55 w butli – 32,10 kg,
4) średnica butli – 267 mm,
5) waga brutto butli w przedziale – od 141,00 do 141,10 kg,
6) butla wyposażona w zawór główny butlowy regulujący ciśnienie na wylocie do wartości 42 bar z obszarem wolnego wypływu czynnika o średnicy 12 mm wraz z osłoną transportową,
7) butla wraz z zaworem powinna być kompatybilna/spójna z resztą elementów systemu gaszenia FIKE PROINERT, tak aby wymiana butli wraz z zaworem nie powodowała konieczności przeróbek w systemie gaszenia i stojakach montażowych butli,
8) dostarczony przedmiot zamówienia nie może naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SWZ. Użyte w SWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wszelkie produkty lub usługi równoważne powinny posiadać cechy odpowiadające cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać cechy lepsze.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty np. kartę katalogową produktu lub inny dokument, z którego w sposób niebudzący żadnej wątpliwości wynikać będzie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz jest spójny z systemem gaszenia FIKE PROINERT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24951220-3 - Środki gaśnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24100000-5 - Gazy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia podstawowego: dostawa i wymiana 56 sztuk butli do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
W ramach opcji: dostawa i wymiana 53 sztuk butli. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji opcji zamówienia w terminie do 2 miesięcy od dnia przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia o wykonaniu opcji. Zawiadomienie zostanie przekazane na piśmie najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2022 roku. Warunki oraz okoliczności skorzystania z opcji określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą Pzp, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w ramach kryteriów oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie montażysty

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 świadczenia polegające co najmniej na dostawie i wymianie butli w instalacjach automatycznego gaszenia gazem, w stałych urządzeniach gaśniczych, każde o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
W przypadku gdy Wykonawca zrealizował świadczenie, za które otrzymał wynagrodzenie w innej walucie niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy dokonać przeliczenia tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W razie gdy na ten dzień Narodowy Bank Polski nie opublikuje średnich kursów walut, to do przeliczenia należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs Narodowego Banku Polskiego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej pod adresem: www.nbp.pl.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za rozbrojenie oraz demontaż i montaż butli w systemie FIKE PROINERT która posiada co najmniej:
 ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; oraz
 zaświadczenie (np. świadectwo odbycia szkolenia, certyfikat, autoryzacja) uprawniające do wykonywania konserwacji i naprawy systemu gaszenia gazem lub (w przypadku braku zaświadczenia) minimum roczne doświadczenie w konserwacji i naprawach systemu gaszenia gazem.
Zaświadczenie o którym mowa powyżej może być wystawione przez producenta lub dystrybutora systemu gaszeniem gazem lub inny podmiot niezależny od Wykonawcy, który prowadzi działalność uprawniającą do weryfikacji i potwierdzania odpowiednich umiejętności, poprzez wystawienie stosownych uprawnień do wykonywania konserwacji i naprawy systemów gaszenia gazem. Wykonawca nie może powoływać się na uprawnienia wydane przez siebie samego, jeśli nie jest jednocześnie producentem lub dystrybutorem danego systemu gaszenia gazem.
Zaświadczenie ma potwierdzać, że osoba legitymująca się danym zaświadczeniem posiada wiedzę i kompetencje do rozbrojenia systemu gaszenia gazem oraz demontażu i montażu butli w systemie gaszenia gazem. Zamawiający wyjaśnia, iż w zakresie konserwacji i naprawy mieści się rozbrojenie oraz demontaż i montaż butli. Zaświadczenie może być wystawione na Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego i zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dot. zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
art. 109 ust. 1 pkt 7-10 ustawy Pzp;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie na język polski.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki (poprzez podanie znaku sprawy lub nazwy postępowania) oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

Informacja dla Wykonawcy zagranicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 2) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument lub dokumenty, o którym mowa w rozdziale VI ust. 13 SWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Forma składanych dokumentów i oświadczeń: rozdział VI ust. 14-16 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty np. kartę katalogową produktu lub inny dokument, z którego w sposób niebudzący żadnej wątpliwości wynikać będzie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz jest spójny z systemem gaszenia FIKE PROINERT.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone ww. przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wraz ze złożeniem oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy (w tym Wykonawcy wspólnie składającego ofertę) działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe postanowienia dotyczą także potwierdzenia umocowania do działania w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy w tym Formularz asortymentowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, zawierający cenę oferty oraz warunki realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkt równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia – wskazuje produkt równoważny w Formularzu asortymentowo – cenowym, podaje nazwę jego producenta, oraz nazwę symbol/nr katalogowy oferowanego produktu. Oznaczenie musi wskazywać tylko na jeden produkt.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) oświadczenie wymagane postanowieniami w rozdziale VI ust. 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp);
2) pełnomocnictwo lub inny(-e) dokument(-y) potwierdzający(-e) umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru – zgodnie z postanowieniami rozdziału VI ust. 5 SWZ;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa rozdziale VI ust. 6 SWZ (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp),
b) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI ust. 7 (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp);
4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu(ów) udostępniającego(-ych) zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) zobowiązania wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 9 SWZ (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp),
b) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 10 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp),
c) pełnomocnictwo lub inny(-e) dokument(-y) potwierdzający(-e) umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy – jeżeli umocowanie to nie wynika z właściwego rejestru – zgodnie z postanowieniami rozdziału VI ust. 5 SWZ;
5) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty np. kartę katalogową produktu lub inny dokument, z którego w sposób niebudzący żadnej wątpliwości wynikać będzie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz jest spójny z systemem gaszenia FIKE PROINERT.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani na wezwanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ, które składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, za zgodą obu Stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmian przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację umowy - w takim przypadku zmiany umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych do dostosowania przedmiotu umowy i dokumentacji do stanu zgodnego z prawem;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy wynika z przyczyn działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli Stron, na których powstanie żadna ze Stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic, anomalia pogodowe. Termin zostanie wydłużony wyłącznie o okres działania siły wyższej, w okresie którym przedmiot umowy nie będzie mógł być realizowany;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy wynika z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem braku możliwości udostępnienia miejsca montażu z przyczyn których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia albo wstrzymania prac przez Wykonawcę na prośbę Zamawiającego - termin zostanie wydłużony wyłącznie o okres w którym Wykonawca nie mógł realizować przedmiotu umowy z ww. przyczyn;
4) zmiany formy płatności (z jednoczęściowej na częściową) odpowiednio za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego, opcji, w przypadku wydłużenia terminu realizacji odpowiednio zamówienia podstawowego, opcji oraz w przypadku niewykonania odpowiednio przedmiotu zamówienia podstawowego, opcji w terminie, przy czym płatności częściowe będą obejmowały maksymalnie 90% ceny odpowiednio zamówienia podstawowego, opcji, pozostała część należności będzie płatna po dokonaniu odbioru odpowiednio zamówienia podstawowego, opcji,
5) konieczności zmiany zakresu zamówienia lub sposobu jego wykonania, w przypadku wystąpienia po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, a które mają lub mogą mieć wpływ na należyte wykonanie niniejszej umowy, stosownie do art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.;
6) konieczność zmiany przedmiotu zamówienia polegająca na zastąpieniu butli lub zaworów wymienionych w ofercie Wykonawcy inną butlą lub zaworem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia w przypadku:
a) zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert – o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego produktu,
b) zaprzestania produkcji butli lub zaworów wymienionego w ofercie Wykonawcy przez jego producenta.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) czy zmiany danych adresowych.
4. Warunkiem dokonania zmiany jest przedłożenie przez jedną ze Stron umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy zamieścić na Platformie pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings na stronie dotyczącej niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego wykorzystującego Kobota, do spawania metodami MIG/MAG oraz TIG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI