Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 247212285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno - ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4947ca0e-822b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4947ca0e-822b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ustawa i zapisami zapytania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z ustawa i zapisami zapytania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje :
1) Dostawa koagulanta żelazowego w postaci roztworu wodnego siarczanu żelaza (III).
O następujących parametrach technicznych:
Żelazo ogólne (Fe tot) …………..….11,8 ± 0,4 %
Fe2SO4……………………….…...........39 - 43 %
Przewidywane zapotrzebowanie około 70 ton na rok.
Koagulant jest stosowany w procesie oczyszczania ścieków do strącania związków fosforu oraz kondycjonowania osadów ściekowych.
Dostarczony koagulant musi posiadać świadectwo kontroli jakości i kartę charakterystyki produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami – dostarczone z dostawą.
Dotychczas używany i spełniający wszystkie wymogi Zamawiającego produkt to PIX113. Oferta dostawy powinna zwierać produkt używany przez Zamawiającego lub równoważny.
W przypadku braku odpowiedniego strącania osadu i kondensowania osadu Dostawca zobowiązany będzie do doboru innego koagulanta spełniającego w/w warunki.
2)Dostawca będzie realizował zamówienie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego; zakres dostaw będzie ustalany każdorazowo na podstawie telefonicznych lub mailowych zleceń. Dostawa nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
3)Towar będzie dostarczany przez dostawcę na adres:
Oczyszczalnia Ścieków dla miasta Łęczyca
99-100 Łęczyca, ul. Kazimierza Odnowiciela 21B.
4) Jednorazowa dostawa około – 10 t- 15t, do zbiornika magazynowego o pojemności 10m3.
5) Cena ofertowa obejmuje: cenę 1 tony koagulanta wraz z dostawą pod wskazany adres, w zł /t.
2. Realizacja zamówienia - rozpoczęcie - 01.01.2024r.
- zakończenie - 31.12.2024r.
3. Płatność będzie następowała na podstawie faktur za faktycznie dostarczoną ilość koagulanta w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury lub przesłania elektronicznej faktury na adres: faktury@pgkimleczyca.pl
4. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany dowód dostawy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, iż szacowana ilość koagulanta jest orientacyjna i może ulec zmianie a wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24312121-8 - Chlorek glinu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Taki sam charakter dostaw
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zapewnią wykonanie dostawy o parametrach zgodnych z określonymi w zapytaniu ofertowym,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonych w zapytaniu
ofertowym oraz umowie warunków płatności za przedmiot przetargu.
4.Złożą ofertę na oryginalnym druku załączonym do niniejszego zapytania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez oferenta o ile nie będą ogólnodostępne).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni