Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku usługowo - technicznym na oczyszczalni ścieków w Łęczycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodno - ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku usługowo - technicznym na oczyszczalni ścieków w Łęczycy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69767306-82d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69767306-82d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z ustawa i zapisami zapytania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z ustawa i zapisami zapytania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe pomieszczeń w budynku usługowo-technicznym będą obejmowały następujący zakres robót:
1)Skucie istniejących płytek podłogowych wraz z istniejącą posadzką w pomieszczeniach przedsionków (od strony wschodniej i zachodniej) wraz z odtworzeniem posadzki - 4,1 m2,
2)Rozebranie posadzek z wykładziny PCW w korytarzu i pomieszczeniach - 125 m2,
3)Ułożenie posadzek z płytki gresowej o wymiarach 60x60 m2 (klasa antypoślizgowości - nie mniejsza niż R-9) - 129 m2 wraz z cokolikami wys. 10 cm - 120 mb,
4)Zerwanie starych tapet ze ścian - 61,2 m2,
5)Przygotowanie ścian we wszystkich remontowanych pomieszczeniach obejmujące: naprawę ubytków tynkarskich po robotach instalacyjnych, likwidację zacieków i drobnych pęknięć, usunięcie starej lamperii, przygotowanie i wzmocnienie powierzchni ścian i sufitów preparatami gruntującymi, itp.
6)Ułożenie glazury w pomieszczeniu jadalni do wysokości 2m,
7)Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami wewnętrznymi emulsyjnymi lateksowymi - 651m2,
8)Zabezpieczenie ścian uprzednio pomalowanych farbą lateksową lakierem ochronnym bezbarwnym do ścian (do wysokości 2mb) - 240m2,
9)Malowanie parapetów wewnętrznych okiennych farbą olejną na biało - 24 szt.,
10)Skrócenie istniejących drzwi wewnętrznych płycinowych pełnych i pomalowanie ich farbą olejną w kolorze białym - 18 szt.
11)Malowanie ościeżnic metalowych farbą olejną - 18 szt.,
Uwaga: Zagospodarowanie odpadów po stronie Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Prace remontowe pomieszczeń w budynku usługowo-technicznym będą obejmowały następujący zakres robót:
1)Skucie istniejących płytek podłogowych wraz z istniejącą posadzką w pomieszczeniach przedsionków (od strony wschodniej i zachodniej) wraz z odtworzeniem posadzki - 4,1 m2,
2)Rozebranie posadzek z wykładziny PCW w korytarzu i pomieszczeniach - 125 m2,
3)Ułożenie posadzek z płytki gresowej o wymiarach 60x60 m2 (klasa antypoślizgowości - nie mniejsza niż R-9) - 129 m2 wraz z cokolikami wys. 10 cm - 120 mb,
4)Zerwanie starych tapet ze ścian - 61,2 m2,
5)Przygotowanie ścian we wszystkich remontowanych pomieszczeniach obejmujące: naprawę ubytków tynkarskich po robotach instalacyjnych, likwidację zacieków i drobnych pęknięć, usunięcie starej lamperii, przygotowanie i wzmocnienie powierzchni ścian i sufitów preparatami gruntującymi, itp.
6)Ułożenie glazury w pomieszczeniu jadalni do wysokości 2m,
7)Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami wewnętrznymi emulsyjnymi lateksowymi - 651m2,
8)Zabezpieczenie ścian uprzednio pomalowanych farbą lateksową lakierem ochronnym bezbarwnym do ścian (do wysokości 2mb) - 240m2,
9)Malowanie parapetów wewnętrznych okiennych farbą olejną na biało - 24 szt.,
10)Skrócenie istniejących drzwi wewnętrznych płycinowych pełnych i pomalowanie ich farbą olejną w kolorze białym - 18 szt.
11)Malowanie ościeżnic metalowych farbą olejną - 18 szt.,
Uwaga: Zagospodarowanie odpadów po stronie Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający określa, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 60.000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji centralnego;
5.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
A)zapewnią wykonanie usługi zgodnie z warunkami zapytania ofertowego,
B)posiadają niezbędną wiedzę, uprawnienia, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
C)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonym w zapytaniu ofertowym oraz wyrażą zgodę co do warunków płatności za wykonaną usługę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni