Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum Onkologii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-16
  • ZamawiającyKatowickie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum Onkologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum Onkologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a36d95-e64d-4c4c-9041-0c8fb437814d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059739/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum Onkologii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego:
1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10;
2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.C.O./TP/32/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowej obsługi prawnej bieżącej działalności Katowickiego Centrum Onkologii w zakresie m.in.:
1) doradztwa prawnego – rozumianego jako udzielanie porad prawnych, wyjaśnień oraz konsultacji i sporządzanie pisemnych lub udzielanie ustnych opinii prawnych w zakresie prawa ochrony zdrowia, prawa farmaceutycznego, prawa cywilnego, prawa związkowego, a także w zakresie zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem Katowickiego Centrum Onkologii (w tym w szczególności dotyczących interpretacji przepisów prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa pracy);
2) opiniowania projektów uchwał i zarządzeń na rzecz Katowickiego Centrum Onkologii;
3) opiniowania projektów wewnętrznych przepisów porządkowych (w tym w szczególności: regulaminów, instrukcji, zarządzeń, i innych aktów prawa wewnątrzzakładowego, itp.), wymaganych do wprowadzenia w Katowickim Centrum Onkologii zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4) opiniowania umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp. związanych z bieżącą działalnością Zamawiającego;
5) udziału w negocjacjach, rokowaniach po stronie i w imieniu Zamawiającego,
6) sporządzania pisemnych opinii prawnych w sprawach skomplikowanych pod względem prawnym oraz udzielania Zamawiającemu w innej formie informacji i wyjaśnień dotyczących bieżącego funkcjonowania Katowickiego Centrum Onkologii w świetle obowiązujących przepisów;
7) doradztwa w zakresie prawa zamówień publicznych poprzez wsparcie merytoryczne Zamawiającego w związku z prowadzonymi przez niego postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności poprzez akceptację pod względem formalno-prawnym dokumentacji zamówienia i wzorów umów, weryfikację spełniania przez Wykonawców wymogów formalnych i merytorycznych określonych w dokumentacji zamówienia oraz pomoc w udzielaniu przez Zamawiającego wyjaśnień treści dokumentacji zamówienia;
8) reprezentowanie Zamawiającego (po otrzymaniu pełnomocnictwa na piśmie) w sprawach związanych z jego bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, sądami polubownymi, organami administracji lub innymi organami (np. Krajową Izbą Odwoławczą, udział w postępowaniach mediacyjnych jako alternatywnych metodach rozwiązywania sporów ).
9) zapewnienie kompleksowego wsparcia prawnego Zamawiającemu w zakresie zrealizowanych inwestycji i projektów unijnych w tym udział w naradach uzgodnieniowych i budowlanych realizowanych inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Pozostałe warunki zamówienia określone są w Załączniku nr 6 do SWZ („Projektowane postanowienia umowy”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunki zostały określone w SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZ;
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 euro ( przeliczane na PLN w oparciu o średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu).

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 1.4 Rozdziału VII SWZ.
Wykaz wg Załącznika nr 9 do SWZ;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytą realizacją co najmniej:
- dwóch usług z których jedna realizowana jest nie mniej niż 5 lat polegającej na kompleksowej obsłudze prawnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą będącego jednostką sektora finansów publicznych - SP ZOZ posiadającego umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie lecznictwa szpitalnego i zabezpieczenia świadczeń zdrowotnych w przyszpitalnych poradniach specjalistycznych, w tym jednego dysponującego co najmniej 350 łóżkami;
- jednej usługi polegającej na reprezentacji Strony w postępowaniu przed sądem polubownym lub w postępowaniu mediacyjnym, w którym wartość przedmiotu sprawy wyniosła co najmniej 300 000 zł złotych,
- 10 usług polegających na reprezentowaniu Strony - podmiotu leczniczego przed Krajową Izbą Odwoławczą w ramach postępowania o udzielenia zamówienia publicznego,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie:
- weryfikował i zatwierdził co najmniej 200 umów w wyniku postępowania
przeprowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
- weryfikował i zatwierdził co najmniej 200 umów w wyniku konkursu na udzielanie świadczeń zdrowotnych w trybie art. 26 ustawy o działalności leczniczej,
- reprezentował lub reprezentuje podmiot leczniczy posiadający umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie postępowań sądowych, związanych z odpowiedzialnością podmiotu udzielającego świadczeń medycznych, w tym za skutki błędów medycznych lub naruszeń praw pacjenta - w co najmniej 2 sprawach;
- reprezentował lub reprezentuje podmioty lecznicze w postępowaniach przed organami administracji publicznej, w tym w szczególności przed Wojewódzką Komisją do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych - w co najmniej 2 sprawach;
- świadczył lub świadczy usługę pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego polegającą na zawarciu porozumienia ze związkami zawodowymi lub zakończeniu sporu zbiorowego;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia). Wykaz wg Załącznika nr 10 do SWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę do realizacji zamówienia o poniższych uprawnieniach i kwalifikacjach:
a. wpis na listę radców prawnych /adwokatów i posiadanie od co najmniej 10 lat uprawnień adwokata lub radcy prawnego, posiadanie uprawień mediatora
b. co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie bieżącej obsługi prawnej podmiotów leczniczych w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt. 2 ustawy o działalności leczniczej, w tym min. jednego SP ZOZ dysponującego co najmniej specjalistycznymi poradniami przyszpitalnymi oraz oddziałami szpitalnymi w tym: Oddziałem Onkologicznym, Oddziałem Neonatologicznym oraz Oddziałem Ginekologiczno- Położniczym oraz nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej podmiotu leczniczego dysponującego co najmniej specjalistycznymi poradniami przyszpitalnymi oraz oddziałami szpitalnymi
c. co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej SP ZOZ realizującego inwestycje w postaci budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku( ów), w tym przynajmniej jedna o wartości nie mniej niż 20 000 000 zł
d. co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie bieżącej obsługi prawnej podmiotu leczniczego prowadzącego działalność w rodzaju lecznictwo szpitalne, którego podmiotem tworzącym jest Województwo
e. co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie obsługi zamówień publicznych
Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
c) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, winien załączyć dowód potwierdzający, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzających, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący - Załącznik Nr 2 do SWZ,
2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą - Załącznik Nr 3 do SWZ,
3. Aktualne na dzień składania ofert:
• Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.
• Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ ( jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych , o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych ( Dz. U. poz. 2023 poz. 46).
2.Zasada i tryb wprowadzenia zmiany w przypadku określonym w ust. 1 pkt. a) to podpisany przez Strony aneks obowiązujący od daty rozpoczęcia obowiązywania aktu prawnego wprowadzającego zmianę, zaś w przypadku opisanym w ust. 1 pkt. b) do e) zmiana wprowadzana będzie na wniosek Strony w terminie 30 dni w formie aneksu do umowy po udokumentowaniu, że zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. b) do e) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę o ten koszt, po wykazaniu przez Wykonawcę przy pomocy dokumentów wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia i będzie wykazywała realny wpływ zmiany obciążeń publicznoprawnych na koszty wykonania zamówienia, a Wykonawca przy pomocy dokumentów i obliczeń wykaże koszty zmian, które w formie dokumentów zostaną załączone do umowy, w szczególności będą to kalkulacje kosztów pracy z oferty, w stosunku do kosztów pracy wynikających ze zmiany przepisów.
3.Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 6 miesięcznych (pierwsza waloryzacja po upływie 6 miesięcy realizowania Umowy).
4. Zwaloryzowana cena stanowić będzie za każdym razem kolejny Aneks do Umowy.
5. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie przekroczy 12 % wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Marketplanet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw