Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450652
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15a2f427-9c6f-460d-96f2-ecf374b559a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu „Fundusze Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027” – Działanie FERC.02.02 Wzmacniane krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.nask.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np. pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50 MB.
Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/
Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
1) Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”,
2) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.
3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
1) Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający.
2) NASK - PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail inspektorochronydanych@nask.pl;
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);
5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,
7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
9) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZOSE.2611.10.2024.260.MPU[CCN]

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych na rzecz Zamawiającego, w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”.
2. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie 300 godzin obsługi prawnej w okresie obowiązywania Umowy. Ostateczna liczba godzin świadczonych usług w ramach zamówienia podstawowego wynikać będzie z rzeczywiście zrealizowanych Zleceń i uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w § 7 ust. 3 Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) zawarty jest w jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we Wzorze Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (dalej: Wzór Umowy lub Umowa).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ponad zakres podstawowy przedmiotu zamówienia, wskazany w Załączniku nr 1 do SWZ– SOPZ i Załączniku nr 7 do SWZ– Wzór Umowy, polegającego na możliwości zlecenia Wykonawcy maksymalnie 300 dodatkowych godzin obsługi prawnej, z możliwym wydłużeniem okresu obowiązywania Umowy, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy (zwanego dalej: prawem opcji). Wskazana w zdaniu 1 maksymalna liczba godzin oraz maksymalny okres wydłużenia umowy w ramach prawa opcji stanowi limit prawa opcji. Ostateczna liczba godzin świadczonych usług w ramach prawa opcji wynikać będzie z rzeczywiście zrealizowanych Zleceń i uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w §7 ust. 4 Umowy.
5. W przypadku zamiaru skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, złoży on Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, w terminie do 7 dni przed upływem terminu obowiązywania Umowy. Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji sukcesywnie, w miarę potrzeb, w ramach limitu określonego powyżej. Termin skorzystania z prawa opcji w tym przypadku będzie obliczany odpowiednio.
6. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie z niego w niepełnym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
7. Świadczenie usług w ramach prawa opcji będzie się odbywało na zasadach wskazanych w Umowie dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie potencjału kadrowego

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział Wykonawcy w rankingach prawniczych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
A. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej zamawiającego w związku z realizacją jednej inwestycji, trwającej nieprzerwanie minimum 6 miesięcy i polegającej na wznoszeniu obiektu budowlanego kategorii IX (laboratoria i placówki badawcze) lub XII, lub XVI (określonego wg Załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682)), o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 30 000 000,00 zł netto (słownie: trzydzieści milionów złotych), w ramach której to usługi świadczono kompleksowe doradztwo prawne, obejmujące co najmniej: zagadnienia z dziedziny finansowania inwestycji, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, ochrony środowiska, jak również zagadnienia z zakresu gospodarowania nieruchomościami.
Wymaga się, żeby wskazana przez Wykonawcę usługa, do dnia składania ofert, wykonywana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Dopuszcza się usługę realizowaną nieprzerwanie na podstawie kolejnych umów, z zastrzeżeniem tożsamości ich przedmiotu i zamawiającego.

B. Potencjał kadrowy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. zespół co najmniej 3 osób posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) Koordynator zespołu – co najmniej jedna osoba, posiadająca:
 wpis na listę̨ radców prawnych zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 499) lub adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2022 r. poz. 1184 ze zm.),
 minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat, zdobytego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającego na obsłudze prawnej Zamawiającego (definicja zgodna z art. 4 ustawy Pzp) w związku z realizacją co najmniej jednej inwestycji trwającej nieprzerwanie minimum 6 miesięcy i polegającej na wznoszeniu obiektu budowlanego kategorii IX (laboratoria i placówki badawcze) lub XII, lub XVI (określonego wg Załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.)), o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł netto (słownie: piętnaście milionów złotych).
 doświadczenie w charakterze pełnomocnika procesowego, polegające na udziale w co najmniej jednym postępowaniu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Naczelnym Sądem Administracyjnym, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
b) Prawnik – co najmniej dwie osoby, posiadające (każda z nich):
 wpis na listę̨ radców prawnych zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 499) lub adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2022 r. poz. 1184 ze zm.),
 minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającego na obsłudze prawnej Zamawiającego (definicja zgodna z art. 4 ustawy Pzp) w związku z realizacją co najmniej jednej inwestycji trwającej nieprzerwanie minimum 6 miesięcy i polegającej na wznoszeniu obiektu budowlanego kategorii IX (laboratoria i placówki badawcze) lub XII, lub XVI (określonego wg Załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.)), o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł netto (słownie: piętnaści milionów złotych).
UWAGA!
- W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa musi być zrealizowana, na dzień składania ofert, na okres nie krótszy niż określony w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w lit. A powyżej, tj. co najmniej 6 miesięcy.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastępstwa osób wykazanych na potrzeby potwierdzenia spełnienia warunku udziału określonego w lit. B aplikantami lub innymi osobami nie posiadającymi uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata.
- Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji na potrzeby potwierdzenia spełnienia warunku udziału określonego w lit. B.

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
A. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; W przypadku gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych Zamawiający nie wymaga złożenia odpisu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
(...)
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
2) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem zakresu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
3) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz dodatkowego doświadczenia potencjału kadrowego - na potrzeby przyznania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie potencjału kadrowego”, składany zgodnie ze wzorem z Załącznika nr 2a do SWZ;
2) Dowód potwierdzający fakt uplasowania się uplasowania się przez Wykonawcę w rankingu prawniczym - na potrzeby przyznania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Udział Wykonawcy w rankingach prawniczych”;
3) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rankingi (rozwiązania) w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w SWZ (w przypadku zaoferowania rankingów/ rozwiązań równoważnych).

UWAGA!
Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu w toku postępowania. Brak złożenia dokumentu lub złożenie dokumentu niekompletnego/nieuzupełnionego skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 punktów w ramach kryterium oceny ofert, na potrzeby którego jest składany.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę stanowi Formularz Ofertowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie (w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 8 do SWZ) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby);
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ) – w przypadku wykonawców występujących wspólnie);
6) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu; na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z faktem, iż jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Wzór Wykazu stanowi Załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 126 ust 2 ustawy Pzp, każdy z Wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
9. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: Umowa zostanie zawarta na czas określony 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem postanowień umownych przewidujących możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w drodze pisemnego aneksu, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy, a także zapisów dotyczących prawa opcji, określonych w Rozdziale IV ust. 4 SWZ.

Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zastępstwo procesowe w dniu 24.09.2024 , godz. 10.20- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zastępstwo procesowe w dniu 24.09.2024 , godz. 10.20 Warszawa, próba ugodowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.