Modernizacja boiska sportowego w Męcince

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja boiska sportowego w Męcince
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450419
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w Męcince

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego w Męcince

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128e36e6-a876-4ea2-bc2a-8a2dbb6b6f7f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128e36e6-a876-4ea2-bc2a-8a2dbb6b6f7f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu joanna.zelent@mecinka.pl. Wykonawcy będą komunikować się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl (wymaga się od Wykonawców każdorazowego wskazywania adresu poczty elektronicznej) oraz każdorazowo/równolegle/jednocześnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : ug@mecinka.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz.U. z 2020r. poz. 2452), oraz zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.13.2024.JZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: modernizację boiska sportowego w Męcince polegającą m. in. na remoncie wyposażenia boiska oraz jego nawierzchni wraz z trybunami oraz wykonaniem automatycznego systemu nawodnienia boiska.
Zakres zamierzenia obejmuje:
- demontaż istniejącego wyposażenia boiska – bramki, chorągiewki narożne,
- demontaż trybun z siedziskami;
- demontaż betonowych płyt ażurowych na skarpach;
- demontaż nawierzchni z kostki betonowej;
- demontaż śmietnika;
- rozbiórka warstw podbudowy;
- załadunek i przewóz rozebranych nawierzchni i elementów we skazane przez Inwestora miejsce;
- montaż dodatkowych przęseł piłkochwytów; Inwestor wymaga wykonania nowego piłkochwytu od strony północnej o długości 18 metrów i wysokości min. 6 metrów. Od strony południowej wymaga się uzupełnienia istniejącego piłkochwytu o jedno przęsło o szerokości 3 metrów i ujednolicone do wielkości obecnych piłkochwytów i ułożenia nowej siatki na całej długości łącznego piłkochwytu tj. 18 metrów;
- wykonanie chodnika wraz z obrzeżem betonowym;
- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem betonowym;
- montaż wyposażenia boiska - bramki, chorągiewki narożne w nowych miejscach;
- montaż trybun dla min.100 miejsc;
- wydzielenie miejsc dla niepełnosprawnych;
- montaż automatycznego systemu nawodnienia boiska – zraszacze wraz z liniami zasilającymi;
- montaż zbiorników na wodę dla nawadniania boiska;
- montaż rozdzielnicy dla sterowania nawodnieniem;
- montaż zestawu pompowego nawodnienia boiska;
wykonanie przyłącza wodociągowego dla zasilenia zbiorników na wodę;
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej do zasilenia zestawu pompowego oraz zraszaczy;
- remont części wału ziemnego z profilowaniem całości wału;
- uporządkowanie terenu;
- niwelacja boiska przez przesypanie piaskiem frakcji 2-4mm oraz wykonanie wertykulacji i areacji;
- miejscowe obsianie boiska trawą sportową o dużej wytrzymałości na użytkowanie;
- wykonanie nowych linii boiskowych z dostosowaniem do wielkości boiska;

Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY „Modernizacja polegająca na remoncie boiska sportowego” opracowany w maju 2024r. przez Pracownię Projektową „ABT” ul. Brzeska 26, 55-200 Oława, zwany w SWZ: „PAB”;
2) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU „Modernizacja polegająca na remoncie boiska sportowego” opracowany w maju 2024r. przez Pracownię Projektową „ABT” ul. Brzeska 26, 55-200 Oława;
3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Modernizacja polegająca na remoncie boiska sportowego” opracowane przez Pracownię Projektową „ABT” ul. Brzeska 26, 55-200 Oława;
4) INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA „Modernizacja polegająca na remoncie boiska Sportowego” opracowana przez Pracownię Projektową „ABT” ul. Brzeska 26, 55-200 Oława;
5) PRZEDMIAR „Modernizacja polegająca na remoncie boiska sportowego” inż. Tomasz Butwicki, maj 2024 r. opracowany 01.08.2024 r. przez inż. Tomasz Butwicki;
6) ZAKTUALIZOWANA MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH Męcinka 396/1 wykonana przez GEOBUD Sławomir Wiśniewski ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor.

W przypadku rozbieżności dokumentacji, o której mowa powyżej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
- dokumentacje projektowe;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiar;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana ze środków Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju Bazy Sportowej .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI