Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzaniu obiektem sportowo-rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC”, znajdującym się w Płocku przy ulicy Kolejowej 3 d.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosirplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzaniu obiektem sportowo-rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC”, znajdującym się w Płocku przy ulicy Kolejowej 3 d.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ed4ecf-b316-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://mosirplock.pl/pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mosirplock.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub innych oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP (www.epuap.gov.pl) oraz udostępnionych przez miniPortal (www.miniportal.uzp.gov.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem niniejszego postępowania: MOSiR 4/2021.2. Oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (R. V ust. 1 SWZ) składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie w zakresie przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wyjaśnień, wezwań do złożenia dokumentów oraz innych informacji.4. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344) . 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto na ePUAP.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji dokonywanych za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP, opisane zostały w REGULAMINIE korzystania z MiniPortalu (Instrukcja użytkownika) oraz w REGULAMINIE ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:1) administratorem danych osobowych osób uczestniczących w niniejszym postępowaniu jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., 09-400 Płock , Pl. Celebry Papieskiej 1;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. jest Pan Sławomir Mańkowski, kontakt: adres e-mail: iod@mosirplock.pl, tel. 692 905 238;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zarządzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC”, znajdującym się w Płocku przy ulicy Kolejowej 3 d, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 Ustawy Pzp).4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 6) obowiązek podania przez osobę fizyczną, biorącą udział w niniejszym postępowaniu, danych osobowych dotyczących bezpośrednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikającym z określonych przepisów Ustawy Pzp, związanym z udziałem tej osoby w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postępowania danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Osoba, podająca w prowadzonym postępowaniu swoje dane osobowe posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych Wyjaśnienie: skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyjaśnienie: prawo żądania ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej Osoby narusza przepisy RODO;9) Osobie, podającej swoje dane osobowe nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w niniejszym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): prawo żądania ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu obiektem sportowo – rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC” w Płocku, przy ul. Kolejowej 3 d.Obiekt sportowo-rekreacyjny STOCZNIOWIEC, zlokalizowany jest na nieruchomości o łącznej powierzchni 5,3559 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze PL1P/00087197/5, na której znajduje się:• budynek sanitarno-szatniowy (działka nr 8/4 obręb 12), stanowiący zaplecze socjalno-sportowe dla boiska piłkarskiego, o pow. zabudowy 80,90 m²,• boisko do gry w piłkę nożną, pełnowymiarowe o nawierzchni syntetycznej (pow. całego boiska 80x120 m, wymiary płyty boiska 68x105 m). Zakres zamówienia dotyczy wykonywania usługi, polegającej na zarządzaniu obiektem sportowo – rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC” (dalej „Nieruchomość” lub „Obiekt”), opisanym w niniejszym OPZ. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia spraw związanych z Nieruchomością w zakresie zwykłego zarządu, którego celem jest utrzymanie Nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad miarę normalnego zużycia, co wiąże się z następującymi obowiązkami:1. Wykonywanie wobec osób korzystających z Obiektu funkcji właściciela, w następującym zakresie:1) udostępnianie nieruchomości podmiotom korzystającym, w godzinach wyznaczonych na otwarcie obiektu,2) udostępnianie nieruchomości Klubowi Sportowemu STOCZNIOWIEC, na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz w umowie zawartej między MOSiR a Klubem Stoczniowiec,3) zawierania w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. MOSiR Płock Sp. z o.o. umów dzierżaw, najmu i innych umów związanych z korzystaniem z nieruchomości przez osoby trzecie oraz prowadzenie ewidencji tych umów, 4) prowadzenie sprzedaży detalicznej, o której mowa w dokumentacji postępowania, 5) zapewnienia obsady pracowniczej pozwalającej na udostępnianie obiektu, zgodnie z umową zawartą na zarządzanie Nieruchomością, 6) zapewnienie stałego dozoru Nieruchomości, w tym poza godzinami otwarcia Obiektu, w celu prawidłowego zabezpieczenia Nieruchomości przed uszkodzeniem, dewastacją i zniszczeniem,7) dochodzenie roszczeń odszkodowawczych wobec osób trzecich z tytułu uszkodzeń powstałych na Nieruchomości na skutek jej niewłaściwego używania, w tym Zarządca zobowiązany jest do przygotowywania zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela. 2. Utrzymanie zarządzanej Nieruchomości w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania Obiektu poprzez:1) bieżącą kontrolę stanu technicznego budynków, budowli i innych urządzeń znajdujących się na Nieruchomości, w tym prowadzenie niezbędnych prac konserwacyjnych i drobnych prac remontowych, w tym usuwanie awarii - do kwoty 10 000,00 zł netto rocznie,UWAGA: Umowa nie dotyczy prowadzenia remontów (w tym usuwania awarii), o wartości powyżej 10.000,00 złotych netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) oraz wszelkich inwestycji na terenie Nieruchomości.2) przeprowadzanie wymaganych prawem okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, budowli oraz znajdujących się w nich instalacji tj.: instalacji elektrycznej, instalacji piorunochronnej, wentylacji mechanicznej, grawitacyjnych przewodów kominowych wentylacyjnych oraz przegląd urządzeń ppoż. - 2 gaśnice + hydrant zewnętrzny,3) prowadzenie na bieżąco książki obiektu budowanego, 4) utrzymywanie w sprawności urządzeń p.poż., 5) pielęgnację i konserwację płyty boiska z nawierzchnią syntetyczną,6) zapewnienie dostaw wody wraz z odprowadzaniem ścieków, wywozem odpadów komunalnych oraz wykonywania innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Obiektu,7) ponoszenie kosztów energii elektrycznej (dostawa i przesył energii),8) pielęgnację terenów zielonych, 9) usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi, 10) utrzymanie porządku i czystości na terenie Nieruchomości, Za wykonywanie czynności, objęte niniejszym zamówieniem, Wykonawcy przysługuje miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie wynikać ze złożonej oferty oraz wynagrodzenie w wysokości 90 % przychodów od wszystkich przychodów uzyskiwanych przez Zamawiającego z tytułu udostępnienia Nieruchomości osobom trzecim oprócz przychodów z umowy z Klubem Piłkarskim Stoczniowiec. UWAGA: Szczegółowe obowiązki Wykonawcy (Zarządcy), zostały opisane w Dziale III SWZ – Wzór umowy § 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-19 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7