Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-21
  • Numer ogłoszenia651375-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651375-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.

Miasto Poznań: Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17 , 61841   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań, pok. 152

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa.
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.188.2018.MM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa wymienionych poniżej: 1) Nieruchomość Skarbu Państwa położona w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 53a, stanowiącą wydzielony geodezyjnie obszar – obręb Jeżyce, arkusz mapy 17, działka nr 76/4 o łącznej powierzchni 7103,00 m2, zabudowana: - budynkiem konsulatu o pow. użytkowej 390,46 m2, - budynkiem gospodarczym o pow. użytkowej 225,98 m2, - budynkiem garażowym o pow. 96,86 m2. Ponadto na terenie nieruchomości znajdują się następujące budowle: wiaty stalowe o łącznej pow. 126 m2 oraz altana ogrodowa. Nieruchomość jest siedzibą Konsulatu Generalnego Federacji Rosyjskiej. W ramach usługi zarządzania ww. nieruchomością wykonawca zobowiązany będzie prowadzić całodobowy dozór techniczny oraz konserwacje i serwisowanie oświetlenia bramy wjazdowej oraz kotłowni gazowej przez uprawnione do tego służby. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00146864/3. 2) Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. św. Marii Magdaleny 5,5a, stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar - obręb Poznań, arkusz mapy 34 działka nr 3/8 o powierzchni 2944 m2 oraz działka nr 6/4 o powierzchni 46 m2, zabudowana: - budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 6 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali oraz powierzchni przynależnej 411,62 m2, - budynkiem garażowym „A” o powierzchni użytkowej 99,03 m2, - budynkiem garażowym „B” o powierzchni użytkowej 354,40 m2, - portiernią o powierzchni 9,59 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00034107/1. Użytkownikami nieruchomości są: - najemcy lokali mieszkalnych (6 lokali – wszystkie użytkowane na podstawie umów najmu), - najemca pomieszczenia magazynowego, - najemcy pomieszczeń garażowych (14 garaży – wszystkie wynajęte), - najemcy miejsc postojowych (częściowo wynajęte). 3) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 56 – lokal nr 2 o pow. użytkowej 80,33 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00101204/2. Z lokalem związany jest udział wynoszący ½ części w prawie użytkowania wieczystego gruntu oraz części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00061840/9. Lokal stanowi pustostan. 4) Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy pl. Wolności 17 - obręb Poznań, arkusz mapy 19, działka nr 17 o powierzchni 1576 m2, zabudowanej budynkami usługowo – biurowo – mieszkalnymi. Przedmiotem zarządzania jest udział w wysokości 10/100 części, odpowiadający 4 lokalom mieszkalnym o łącznej powierzchni 301,40 m2. Wszystkie lokale są użytkowane na podstawie umów najmu. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00040691/6. 5) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu na os. Armii Krajowej 80 – lokal nr 1 o powierzchni użytkowej 47,20 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO2P/00239214/8. Z lokalem związany jest udział wynoszący 4720/11764053 części w prawie własności gruntu i części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO2P/00229532/0. Lokal użytkowany jest na podstawie umowy najmu. 6) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu na os. Wichrowe Wzgórze 30 – lokal nr 45 o powierzchni użytkowej 32,00 m2 oraz przynależna do lokalu piwnica o pow. 3,30 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00263491/3. Z lokalem związany jest udział wynoszący 353/67589 części w prawie własności gruntu i części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00232377/2. Lokal użytkowany jest na podstawie umowy najmu. 7) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Lodowej 7 – lokal nr 5 o powierzchni użytkowej 39,78 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00279009/3. Lokal użytkowany jest na podstawie umowy najmu. 8) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Sokoła 17 – lokal nr 9 o powierzchni użytkowej 36,40 m2 oraz przynależna do lokalu piwnica o pow. 2,30 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00232267/8. Z lokalem związany jest udział wynoszący 387/4975 części w prawie własności gruntu, części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00005803/8. Lokal użytkowany jest na podstawie umowy najmu. 9) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Sokoła 17 – lokal nr 10 o powierzchni użytkowej 37,00 m2 oraz przynależna do lokalu piwnica o pow. 3,00 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00232268/5. Z lokalem związany jest udział wynoszący 400/4975 części w prawie własności gruntu, części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00005803/8. Lokal użytkowany jest na podstawie decyzji o przydziale lokalu. 10) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 150 – lokal nr 3 o powierzchni 51,40 m2 oraz przynależna do lokalu piwnica o pow. 1,97 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00096315/4. Z lokalem związany jest udział wynoszący 1/100 części w prawie użytkowania wieczystego gruntu, części wspólnych budynku najemca pomieszczenia magazynowego i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00070818/2. Lokal użytkowany jest na podstawie umowy najmu. 11) Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Lubowskiej 40, stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar – obręb Krzyżowniki, arkusz mapy 13, działka nr 32 o powierzchni 954 m2, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 1 lokal mieszkalny o powierzchni użytkowej 163,78 m2 oraz garażem o pow. 25,24 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00004177/3. Nieruchomość użytkowana jest na podstawie umowy najmu. 12) Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Grudzieniec 2 / al. Wielkopolska 5, stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar – obręb Golęcin, arkusz mapy 45, działka nr 95/2 o powierzchni 1606 m2, zabudowana: - budynkiem handlowym o pow. użytkowej 103,66 m2 (pustostan) - budynkiem warsztatowym o pow. 85,28 m2(użytkowany bezumownie), - boksami warsztatowych o pow. 40,00 m2(użytkowany bezumownie). Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00035268/4. 13) Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa położona w Poznaniu przy placu Zbawiciela 5/4 o powierzchni 89,34 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta KW nr PO1P/00022755/1. Z lokalem związany jest udział w nieruchomości wspólnej, którą stanowią grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli w wysokości 12/60 cz. nieruchomości. 14) Nieruchomość Skarbu Państwa położona w Poznaniu przy ul. Niskiej 1, stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar – obręb Golęcin, ark. mapy 45, działka nr 100/2, 115, 116, 117 i 118. Działki nr 100/2, 115 i 116 – łączna powierzchnia 617 m2 – niezabudowane. Działki nr 117 i 118 – łączna powierzchnia 2819 m2 zabudowane: - 4 budynkami usługowo-magazynowymi jednokondygnacyjnymi o powierzchni 150 m2 (3 budynki użytkowane na podstawie umów najmu – 135 m2); - 1 budynkiem usługowo-magazynowym dwukondygnacyjnym o powierzchni zabudowy 480 m2, powierzchni użytkowej 960 m2( 72,93 m2 użytkowane na podstawie umowy najmu); - 1 budynkiem mieszkalnym trzykondygnacyjnym o powierzchni zabudowy 118 m2, powierzchni użytkowej 250 m2 (3 lokale – wszystkie użytkowane na podstawie umów najmu). 15) Nieruchomość Skarbu Państwa położona w Poznaniu przy ul. Węgrowskiej 11 stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar – obręb Żegrze, arkusz mapy 13, działka numer 15/5 o powierzchni 1232 m2, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 4 lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej 405,40 m2. Do lokali przynależą piwnice. W budynku znajduje się kotłownia. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta KW PO2P/00263312/2. Nieruchomość użytkowana jest na podstawie umów najmu. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących Przedmiot Umowy podany poniżej: - utrzymanie czystości wewnątrz budynków, dojść do budynków, działek lub ich części oraz terenów użytkowych. sposób dokumentowania zatrudnienia: - okazanie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę dwóch osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: utrzymanie czystości wewnątrz budynków, dojść do budynków, działek lub ich części oraz terenów użytkowych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 4 pkt 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 4 pkt 4 wzoru umowy czynności, Zarządca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/1000). Nie złożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 4 pkt 4 umowy czynności, Zarządca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100,00 zł (słownie sto złotych 00/100) za każdy dzień zwłoki.

II.5) Główny kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w zakresie czynności określonych w przedmiocie zamówienia i im podobnych na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał lub wykonuje z należytą starannością minimum 5 usług zarządzania nieruchomościami zabudowanymi o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2. b) dysponuje zespołem osób spełniających poniższe wymagania: 1. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie; 2. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie, które uprawniają do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami i instalowaniem tych urządzeń dla obiektów budowlanych o kubaturze do 1000 m3; 3. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie, które uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami o napięciu do 1 kV w obiektach budowlanych o kubaturze do 1000 m3; 4. osoba wyznaczona do realizacji zamówienia, tj. zarządzania nieruchomościami posiadająca przynajmniej 2 - letnie doświadczenie w wykonywaniu usługi zarządzania nieruchomościami. c) Wykonawca powinien posiadać na terenie miasta Poznania, ewentualnie jest w stanie zorganizować i uruchomić w ciągu 14 dni od podpisania umowy, na swój koszt, Punkt Obsługi Klienta oraz zapewnić w nim dyżur w dni robocze (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), co najmniej 8 godzin (w jednym ciągu czasowym, tj. np. od godziny 8.00 do godziny 16.00), w tym przynajmniej jeden raz w tygodniu do godziny 18.00 - stosowne oświadczenie zawarte będzie w Formularzu ofertowym. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca dysponował mniejszą ilością osób niż suma osób wymienionych w punkcie 1. 2) b) 1.-3., z których każda posiadać będzie uprawnienia z kilku ww. specjalności, ale z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób legitymujących się uprawnieniami nie może być mniejsza niż 2. W/w uprawnienia budowlane osób są uprawnieniami minimalnymi jakie powinny posiadać, dopuszcza się także wyższe uprawnienia - w zakresie nieograniczonym. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności musi przez cały okres wykonywania zamówienia dysponować osobami, które posiadają w/w uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisami aktów wykonawczych oraz przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa. za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ; c) dokumenty (polisa lub inny dokument) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: c) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. Wadium w formach niepieniężnych składa się do wyznaczonego terminu składania ofert w Urzędzie Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, (pok. 152 - sekretariat), Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji usługi zarządzania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 2) Zmiany wykazu czynności zarządzania (załącznik nr 3 do umowy), z zastrzeżeniem przypadku, że wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie spowodują znacznego wzrostu czasochłonności nakładu pracy Zarządcy lub znacznego zwiększenia kosztów świadczenia usług. Postanowienie to dotyczy w szczególności takich sytuacji jak: zastąpienia jednych czynności innymi, wprowadzenia nowych zasad (lub wzorów) sprawozdawczości z wykonywanych czynności. 3) Zmiany waluty stanowiącej środki płatnicze w kraju wykonywania usługi i przeliczenie wynagrodzenia oraz kar umownych Zarządcy według obowiązującego kursu podanego przez Bank Centralny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pralni chemicznej - Murowana Goślina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Szukam pralni chemicznej, czy okolice Murowanej Gośliny Państwo obsługujecie? Konkretnie Zielonka. Pozdrawiam. Jacek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI