Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego oraz materiału szkółkarskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego oraz materiału szkółkarskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071353
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego oraz materiału szkółkarskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335-04-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego oraz materiału szkółkarskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b39debb9-992a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup materiału szkółkarskiego oraz roślin sezonowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13045

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania. 4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - rośliny rabatowe w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załączniku nr 4/1 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – rośliny w wyborze 1 wraz z dostawą pod jeden ze wskazanych adresów:
- Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel. 32 231-29-67,
- Cmentarze Komunalne, ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-65,
- Palmiarnia, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-37.
Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych:
1. Rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie.
2. Rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
3. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany.
4. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku.
6. Cały materiał roślinny do obsadzenia powinien być pojemnikowany, oprócz cebul.
7. W części – rośliny rabatowe – dla roślin do obsadzenia konstrukcji kwiatowych zmniejszono parametry bryły korzeniowej na 3-4 cm.
8. Rośliny (byliny) muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej partii materiału, wystarczy zaopatrzyć w etykietę 3-5 roślin).
9. Cebule zdrowe, z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku, zawierające etykietę z pełną nazwą.
Wady niedopuszczalne:
1. Występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian.
2. Występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,
3. Uszkodzenia mechaniczne.
4. Uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.
5. Zwiędnięcie liści i kwiatów.
6. Wybiegnięcie roślin.
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-10-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - byliny w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załączniku 4/2 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – rośliny w wyborze 1 wraz z dostawą pod jeden ze wskazanych adresów:
- Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel. 32 231-29-67,
- Cmentarze Komunalne, ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-65,
- Palmiarnia, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-37.
Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych:
1. Rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie.
2. Rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
3. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany.
4. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku.
6. Cały materiał roślinny do obsadzenia powinien być pojemnikowany, oprócz cebul.
7. W części – rośliny rabatowe – dla roślin do obsadzenia konstrukcji kwiatowych zmniejszono parametry bryły korzeniowej na 3-4 cm.
8. Rośliny (byliny) muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej partii materiału, wystarczy zaopatrzyć w etykietę 3-5 roślin).
9. Cebule zdrowe, z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku, zawierające etykietę z pełną nazwą.
Wady niedopuszczalne:
1. Występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian.
2. Występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,
3. Uszkodzenia mechaniczne.
4. Uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.
5. Zwiędnięcie liści i kwiatów.
6. Wybiegnięcie roślin.
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-10 do 2022-09-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - cebule kwiatowe w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załączniku nr 4/3 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – rośliny w wyborze 1 wraz z dostawą pod jeden ze wskazanych adresów:
- Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel. 32 231-29-67,
- Cmentarze Komunalne, ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-65,
- Palmiarnia, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-37.
Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych:
1. Rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie.
2. Rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
3. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany.
4. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku.
6. Cały materiał roślinny do obsadzenia powinien być pojemnikowany, oprócz cebul.
7. W części – rośliny rabatowe – dla roślin do obsadzenia konstrukcji kwiatowych zmniejszono parametry bryły korzeniowej na 3-4 cm.
8. Rośliny (byliny) muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej partii materiału, wystarczy zaopatrzyć w etykietę 3-5 roślin).
9. Cebule zdrowe, z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku, zawierające etykietę z pełną nazwą.
Wady niedopuszczalne:
1. Występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian.
2. Występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,
3. Uszkodzenia mechaniczne.
4. Uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.
5. Zwiędnięcie liści i kwiatów.
6. Wybiegnięcie roślin.
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-03 do 2022-10-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - drzewa liściaste w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załączniku nr 6/4 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Palmiarnia Miejska, 44 – 100 Gliwice, ul. Fredry 6
Cmentarze komunalne, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 120 W godzinach 7:00 – 10:00
Wskazania jakościowe:
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
Wymagania dla roślin:
DRZEWA
1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej.
2. Powinny posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości, muszą być w dobrym stanie.
3. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę).
4. Rośliny w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny.
5. Korzenie muszą być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata.
6. Dopuszcza się dostawę roślin z ukorzenioną bryłą korzeniową (patrz pkt. 12), w kontenerach lub alternatywnych opakowaniach przeznaczonych głównie do uprawy roślin.
7. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji.
8. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzane, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzane, od obwodu pnia 25 cm co najmniej 4 razy.
9. Niedopuszczalne są poważne deformacje bryły korzeniowej, jak również rośliny przesadzanej mniej razy, niż przewiduje punkt 8.
10. Wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do całkowitej wysokości drzewa, lub obwodu na wysokości 1m nad szyją korzeniową, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami.
11. Niedopuszczalne są rośliny z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzaniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania.
12. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
13. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
14. Pnie drzew nie mogą mieć widocznych uszkodzeń związanych z ingerencją ogrodniczą lub pogodą (cięcia, złamania).
15. Niedopuszczalne są rany na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (na przykład późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia.
16. Pnie drzew z obwodem pnia powyżej 12 cm na wysokości jednego metra nad szyją korzeniową, muszą mieć co najmniej 220 cm wysokości, muszą być proste i nie odbiegać w żadnym miejscu o więcej niż 5cm od osi łączącej szyję korzeniową z koroną.
17. Wysokość pnia drzew kulistych, zwisających lub szeroko rosnących odmian musi wynosić co najmniej 220 cm, niezależnie od obwodu.
18. Kora drzewa nie może być zwiotczała lub przemarznięta, obwód pnia na wysokości 1m musi przedstawiać jeden z poniższych standardowych rozmiarów: 6-8, 8-10, 10-12, 12-14, 14-16, 16-18, 18-20, 20-25, 25-30, 30-35 itd. Jeżeli w specyfikacji przetargu podano konkretny rozmiar, należący do jednego z powyższych przedziałów wtedy za dopuszczalny rozmiar uważa się jakikolwiek rozmiar z tego przedziału (np. jeżeli podano obwód 15 cm na wysokości 1m, obwód roślin może wynosić od 14 do 16 cm na wysokości 1m).
19. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni do deklarowanej odmiany, wieku i wielkości drzewa.
20. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny, pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednią kontynuację pnia, wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający.
21. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne np. dąb) grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa.
22. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
23. Kupujący zastrzega sobie prawo do obejrzenia oraz rezerwacji drzew u wykonawcy przed dostawą lub może żądać fotografii roślin.
24. Kupujący zastrzega sobie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, prawo w chwili odbioru dostawy poddać losowo 1% (co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usunięcie gleby z korzeni roślin z bryłą korzeniową lub w kontenerze). Kupujący nie ma obowiązku zapłacić wykonawcy za zniszczoną roślinę w ten sposób.
Dostawca zobowiązuje się:
- dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego).
- przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin.
- zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić tylko po protokolarnym odbiorze partii lub całości materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

03452000-3 - Drzewa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-04 do 2022-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - krzewy liściaste w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załączniku 6/5 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Palmiarnia Miejska, 44 – 100 Gliwice, ul. Fredry 6
Cmentarze komunalne, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 120 W godzinach 7:00 – 10:00
Wskazania jakościowe:
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
Wymagania dla roślin:
KRZEWY
1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej.
2. Powinny posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości, muszą być w dobrym stanie.
3. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę).
4. Rośliny powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny (za wyjątkiem ligustr pospolity).
5. Korzenie muszą być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata.
6. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji.
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
8. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
9. W przypadku dostawy roślin z odkrytym systemem korzeniowym (ligustr pospolity), system korzeniowy musi być rozbudowany i zdrowy, powinny być zachowane odpowiednie proporcje między wielkością systemu korzeniowego a częścią nadziemną. Materiał powinien być posortowany i powiązany w pęczki.
10. W punktach nie określonych w niniejszym dokumencie wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich.
Dostawca zobowiązuje się:
- dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego).
- przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin.
- zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić tylko po protokolarnym odbiorze partii lub całości materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

03451300-9 - Krzewy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-04 do 2022-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - drzewa iglaste w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załączniku 6/6 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Palmiarnia Miejska, 44 – 100 Gliwice, ul. Fredry 6
Cmentarze komunalne, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 120 W godzinach 7:00 – 10:00
Wskazania jakościowe:
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
Wymagania dla roślin:
DRZEWA
1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej.
2. Powinny posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości, muszą być w dobrym stanie.
3. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę).
4. Rośliny w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny.
5. Korzenie muszą być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata.
6. Dopuszcza się dostawę roślin z ukorzenioną bryłą korzeniową (patrz pkt. 12), w kontenerach lub alternatywnych opakowaniach przeznaczonych głównie do uprawy roślin.
7. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji.
8. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzane, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzane, od obwodu pnia 25 cm co najmniej 4 razy.
9. Niedopuszczalne są poważne deformacje bryły korzeniowej, jak również rośliny przesadzanej mniej razy, niż przewiduje punkt 8.
10. Wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do całkowitej wysokości drzewa, lub obwodu na wysokości 1m nad szyją korzeniową, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami.
11. Niedopuszczalne są rośliny z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzaniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania.
12. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
13. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
14. Pnie drzew nie mogą mieć widocznych uszkodzeń związanych z ingerencją ogrodniczą lub pogodą (cięcia, złamania).
15. Niedopuszczalne są rany na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (na przykład późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia.
16. Pnie drzew z obwodem pnia powyżej 12 cm na wysokości jednego metra nad szyją korzeniową, muszą mieć co najmniej 220 cm wysokości, muszą być proste i nie odbiegać w żadnym miejscu o więcej niż 5cm od osi łączącej szyję korzeniową z koroną.
17. Wysokość pnia drzew kulistych, zwisających lub szeroko rosnących odmian musi wynosić co najmniej 220 cm, niezależnie od obwodu.
18. Kora drzewa nie może być zwiotczała lub przemarznięta, obwód pnia na wysokości 1m musi przedstawiać jeden z poniższych standardowych rozmiarów: 6-8, 8-10, 10-12, 12-14, 14-16, 16-18, 18-20, 20-25, 25-30, 30-35 itd. Jeżeli w specyfikacji przetargu podano konkretny rozmiar, należący do jednego z powyższych przedziałów wtedy za dopuszczalny rozmiar uważa się jakikolwiek rozmiar z tego przedziału (np. jeżeli podano obwód 15 cm na wysokości 1m, obwód roślin może wynosić od 14 do 16 cm na wysokości 1m).
19. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni do deklarowanej odmiany, wieku i wielkości drzewa.
20. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny, pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednią kontynuację pnia, wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający.
21. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne np. dąb) grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa.
22. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
23. Kupujący zastrzega sobie prawo do obejrzenia oraz rezerwacji drzew u wykonawcy przed dostawą lub może żądać fotografii roślin.
24. Kupujący zastrzega sobie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, prawo w chwili odbioru dostawy poddać losowo 1% (co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usunięcie gleby z korzeni roślin z bryłą korzeniową lub w kontenerze). Kupujący nie ma obowiązku zapłacić wykonawcy za zniszczoną roślinę w ten sposób.
Dostawca zobowiązuje się:
- dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego).
- przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin.
- zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić tylko po protokolarnym odbiorze partii lub całości materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

03452000-3 - Drzewa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-10 do 2022-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - pnącza w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załączniku 6/7 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Palmiarnia Miejska, 44 – 100 Gliwice, ul. Fredry 6
Cmentarze komunalne, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 120 W godzinach 7:00 – 10:00
Wskazania jakościowe:
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
Wymagania dla roślin:
1. Rośliny powinny być uprawiane w pojemnikach proporcjonalnej wielkości.
2. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
3. Każda roślina musi być przywiązana do bambusowego palika i powinna posiadać minimum 2 pędy.
4. W sprawach nie opisanych w powyższych punktach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich.
RÓŻE
1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
2. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie.
3. Pędy muszą być dostatecznie zdrewniałe, jednolite w całej partii, zdrowe.
4. Powinny być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny i posiadać minimum 2 pędy.
5. Pokój roślin, barwa powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany.
6. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
7. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna nie uszkodzona.
8. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
Dostawca zobowiązuje się:
- dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego).
- przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin.
- zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić tylko po protokolarnym odbiorze partii lub całości materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-10 do 2022-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - róże w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załączniku nr 6/8 stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Palmiarnia Miejska, 44 – 100 Gliwice, ul. Fredry 6
Cmentarze komunalne, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 120 W godzinach 7:00 – 10:00
Wskazania jakościowe:
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
Wymagania dla roślin:
RÓŻE
1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
2. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie.
3. Pędy muszą być dostatecznie zdrewniałe, jednolite w całej partii, zdrowe.
4. Powinny być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny i posiadać minimum 2 pędy.
5. Pokój roślin, barwa powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany.
6. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
7. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna nie uszkodzona.
8. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
Dostawca zobowiązuje się:
- dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego).
- przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin.
- zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić tylko po protokolarnym odbiorze partii lub całości materiału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-10 do 2022-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. 2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Inne dokumenty niewymienione w powyższych punktach: wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków (ograniczenie techniczne) jakie można wprowadzić w niniejszym punkcie ogłoszenia Zamawiający wskazuje, iż pełna informacja na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w rozdziale 24 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5/1,2,3 oraz 5/4,5,6,7,8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Negocjacje ofert nie są obowiązkowe. 3. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców. 4. Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert. 5. Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie. 6. Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.
2) Wraz z ofertą należy złożyć:
a) wypełniony formularz cenowy - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4/1, 4/2, 4/3, 4/4, 4/5, 4/6, 4/7,4/8 do SWZ,
b) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI