Zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdujących się w ciepłowni gazowej stanowiącej jego własność w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 i ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe, z podziałem na części. Część I. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 109; Część II. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 111;
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-24
  • Numer ogłoszenia552294-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552294-N-2019 z dnia 2019-05-24 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdujących się w ciepłowni gazowej stanowiącej jego własność w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 i ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe, z podziałem na części. Część I. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 109; Część II. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 111;
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61 , 02-777  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ursynow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ursynow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym.
Adres:
Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursynów Al. KEN 61, 02-777 Warszawa lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska od 1 do 5.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdujących się w ciepłowni gazowej stanowiącej jego własność w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 i ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe, z podziałem na części. Część I. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 109; Część II. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 111;
Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.58.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdujących się w ciepłowni gazowej stanowiącej jego własność w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 i ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe. Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział dwie niżej wymienione części: Część 1. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 109; Część 2. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 111; CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdującej się w ciepłowni gazowej stanowiącej własność Zamawiającego(Odbiorcy) w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe. Ciepłownia gazowa obsługująca wielolokalowy budynek mieszkalny w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 należący do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy jest podłączona do sieci gazowej należącej do operatora systemu dystrybucyjnego, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Paliwo gazowe będzie zakupywane, dostarczane i rozliczane w sposób i na warunkach określonych w umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego, której wzór stanowi Załącznik nr 5a) do SIWZ. Sprzedawca winien posiadać zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego umowę dystrybucyjną, pozwalającą na realizację dostawy paliwa do stacji poboru gazu znajdującej się na zewnątrz budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 (nr punktu poboru gazu 2246521121). W punkcie tym zamontowane są, stanowiące własność Zamawiającego(Odbiorcy), urządzenia pomiarowe pozwalające na dokonywanie rozliczeń zużytego paliwa gazowego. Paliwo gazowe dostarczone do urządzeń (kotłów) zamontowanych w budynku mieszkalnym będzie wykorzystane na cele opałowe gospodarstw domowych, w celu podgrzania wody użytkowej w ciągu całego roku i ogrzania budynku poza okresem letnim. Moc umowna ciepłowni wynosi: dla ciepłowni przy ul. Pileckiego 109 – 219,00 kWh/h (20 m3/h), Prognozowane zapotrzebowanie na paliwo gazowe: 812 000 kWh UWAGA:  Zamawiający(Odbiorca) dołożył wszelkich starań, aby skalkulować wysokość planowanego zakupu paliwa gazowego w sposób właściwy, jednak biorąc pod uwagę, że faktyczna wysokość dostaw jest uzależniona głównie od warunków pogodowych i związanych z tym temperatur zewnętrznych, nie ma możliwości przewidzenia wszelkich możliwych przypadków i warunków atmosferycznych w planowanym okresie, na który ma być zawarta umowa.  Zamawiający(Odbiorca) przewiduje wobec tego możliwość zmiany umowy na zakup paliwa gazowego do ww. wymienionego budynku zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w związku z pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości paliwa gazowego od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych temperatur. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Sprzedawcy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym dla Części I załącznik nr 5a) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I, określa również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a) do SIWZ. CZĘŚĆ II: Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdującej się w ciepłowni gazowej stanowiącej własność Zamawiającego(Odbiorcy) w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe. Ciepłownia gazowa obsługująca wielolokalowy budynek mieszkalny w Warszawie przy ul. Pileckiego 111 należący do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy jest podłączona do sieci gazowej należącej do operatora systemu dystrybucyjnego, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Paliwo gazowe będzie zakupywane, dostarczane i rozliczane w sposób i na warunkach określonych w umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego, której wzór stanowi Załącznik nr 5b) do SIWZ. Sprzedawca winien posiadać zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego umowę dystrybucyjną, pozwalającą na realizację dostawy paliwa do stacji poboru gazu znajdującej się na zewnątrz budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pileckiego 111 (nr punktu poboru gazu 2246521441). W punkcie tym zamontowane są, stanowiące własność Zamawiającego(Odbiorcy), urządzenia pomiarowe pozwalające na dokonywanie rozliczeń zużytego paliwa gazowego. Paliwo gazowe dostarczone do urządzeń (kotłów) zamontowanych w budynku mieszkalnym będzie wykorzystane na cele opałowe gospodarstw domowych, w celu podgrzania wody użytkowej w ciągu całego roku i ogrzania budynku poza okresem letnim. Moc umowna ciepłowni wynosi: dla ciepłowni przy ul. Pileckiego 111 – 340,00 kWh/h (31 m3/h). Prognozowane zapotrzebowanie na paliwo gazowe: 1 590 000 kWh UWAGA:  Zamawiający(Odbiorca) dołożył wszelkich starań, aby skalkulować wysokość planowanego zakupu paliwa gazowego w sposób właściwy, jednak biorąc pod uwagę, że faktyczna wysokość dostaw jest uzależniona głównie od warunków pogodowych i związanych z tym temperatur zewnętrznych, nie ma możliwości przewidzenia wszelkich możliwych przypadków i warunków atmosferycznych w planowanym okresie, na który ma być zawarta umowa.  Zamawiający(Odbiorca) przewiduje wobec tego możliwość zmiany umowy na zakup paliwa gazowego do ww. wymienionego budynku zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w związku z pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości paliwa gazowego od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych temperatur. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Sprzedawcy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym dla Części II załącznik nr 5b) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II, określa również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5b) do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65210000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 310319,58
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-07-01   lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-01 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, w odniesieniu do Części I oraz Części II, że posiadają: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.). oraz b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) - w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) lub Operatorem Systemu Połączonego (OSP), na świadczenie usług dystrybucji na obszarze miejsca dostarczania gazu ziemnego (aktualną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia) – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9.2 SIWZ: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.). oraz b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) - w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) lub Operatorem Systemu Połączonego (OSP), na świadczenie usług dystrybucji na obszarze miejsca dostarczania gazu ziemnego (aktualną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia) – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. Uwaga! Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego w zakresie Części I i/lub Części II – wg wzoru określonego odpowiednio w Załączniku nr 1a) do SIWZ oraz Załączniku nr 1b) do SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (w formie oryginału) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione przez każdego Wykonawcę (musi je spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c), 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w następujących przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5a) do SIWZ oraz Załącznik nr 5b) do SIWZ: § 8 ust. 3 wzoru umowy: 3. W przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy c) z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę, wynagrodzenie może ulec zmianie. § 8 ust. 4 wzoru umowy: 4. Zmiana wynagrodzenia w wyniku okoliczności opisanych w ust. 3 wymaga zmiany umowy w formie aneksu, z wyłączeniem zmiany stawki podatku od towarów i usług. § 14 wzoru umowy: 1. Wszelkie zmiany Umowy kompleksowej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji określonych w umowie i Ogólnych warunkach umowy Sprzedawcy. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy. 3. Strony są obowiązane kontrolować ilość dostarczonego paliwa gazowego i wynikających stąd opłat za jego dostawę w stosunku do ilości zaplanowanych, aby nie dopuścić do przekroczenia kwoty wynagrodzenia Sprzedawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, przed upływem terminu obowiązywania umowy, 4. W przypadku, gdy faktyczne wykonanie umowy, przed upływem końcowej daty, do której umowa została zawarta, będzie większe od zaplanowanego, każda ze Stron może wystąpić z pisemnym wnioskiem o zawarcie aneksu, który podwyższy wynagrodzenie Sprzedawcy, w oparciu o zwiększone wykonanie w okresach minionych w oparciu o przepisy art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Sprzedawcy może być dokonana pod warunkiem, że zmiana wysokości dostaw paliwa gazowego w dotychczasowym okresie obowiązywania umowy wynika z przyczyn obiektywnych, na które Strony nie miały wpływu, w szczególności ze względu na warunki atmosferyczne, które miały wpływ na zwiększoną wysokość dostaw gazu do przewidzianych w umowie, 6. Zwiększone wynagrodzenie Sprzedawcy będzie wyliczone na podstawie przewidywanego planu dostaw paliwa gazowego do poszczególnych obiektów skorygowanego o faktyczne wykonanie w porównywalnych okresach minionych i stawek Sprzedawcy wynikających ze złożonej oferty, która stanowiła podstawę do zawarcia niniejszej umowy, pod warunkiem że wysokość zmiany nie przekroczy 50% wartości wynagrodzenia określonego w obowiązującej umowie w okresie, który będzie podlegał korekcie, 7. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty, umowa wygasa, zgodnie z postanowieniem ustępu 2 umowy, 8. Odbiorca dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących świadczenia przedmiotu zamówienia, przede wszystkim ustawy Prawo energetyczne i przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, o ile będą one powodowały konieczność dostosowania łączącego strony stosunku zobowiązaniowego, z zastrzeżeniem, że zmiana ceny możliwa jest jedynie w sytuacji określonej w § 8 ust. 4 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-31, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
30. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Administrator danych osobowych – Prezydent m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.; ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; Zarządzenie Nr 1367/2016 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 5 września 2016 r. w sprawie zasad i trybu udostępniania informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie m.st. Warszawy, tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zawarcie umowy o zamówienie publiczne; 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat; tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:  dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,  dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,  dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:  osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,  przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,  Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,  osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:  zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,  przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi lub jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem; f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:  Magda Głaczkowska – Inspektor w Wydziale Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów tel. 22/443-72-86, - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:  Joanna Gawlik – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursynów, tel. 22/443-73-31 e-mail: zam_publ@ursynow.pl Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2019 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - nr 136 - I piętro.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 109;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdującej się w ciepłowni gazowej stanowiącej własność Zamawiającego(Odbiorcy) w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 109, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe. Ciepłownia gazowa obsługująca wielolokalowy budynek mieszkalny w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 należący do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy jest podłączona do sieci gazowej należącej do operatora systemu dystrybucyjnego, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Paliwo gazowe będzie zakupywane, dostarczane i rozliczane w sposób i na warunkach określonych w umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego, której wzór stanowi Załącznik nr 5a) do SIWZ. Sprzedawca winien posiadać zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego umowę dystrybucyjną, pozwalającą na realizację dostawy paliwa do stacji poboru gazu znajdującej się na zewnątrz budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pileckiego 109 (nr punktu poboru gazu 2246521121). W punkcie tym zamontowane są, stanowiące własność Zamawiającego(Odbiorcy), urządzenia pomiarowe pozwalające na dokonywanie rozliczeń zużytego paliwa gazowego. Paliwo gazowe dostarczone do urządzeń (kotłów) zamontowanych w budynku mieszkalnym będzie wykorzystane na cele opałowe gospodarstw domowych, w celu podgrzania wody użytkowej w ciągu całego roku i ogrzania budynku poza okresem letnim. Moc umowna ciepłowni wynosi: dla ciepłowni przy ul. Pileckiego 109 – 219,00 kWh/h (20 m3/h), Prognozowane zapotrzebowanie na paliwo gazowe: 812 000 kWh UWAGA:  Zamawiający(Odbiorca) dołożył wszelkich starań, aby skalkulować wysokość planowanego zakupu paliwa gazowego w sposób właściwy, jednak biorąc pod uwagę, że faktyczna wysokość dostaw jest uzależniona głównie od warunków pogodowych i związanych z tym temperatur zewnętrznych, nie ma możliwości przewidzenia wszelkich możliwych przypadków i warunków atmosferycznych w planowanym okresie, na który ma być zawarta umowa.  Zamawiający(Odbiorca) przewiduje wobec tego możliwość zmiany umowy na zakup paliwa gazowego do ww. wymienionego budynku zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w związku z pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości paliwa gazowego od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych temperatur. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Sprzedawcy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym dla Części I załącznik nr 5a) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I, określa również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II. zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E i jego dostarczanie do ciepłowni gazowej w komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Pileckiego 111;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E o kodzie: CN 2711 21 00 i jego dostarczenie przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdującej się w ciepłowni gazowej stanowiącej własność Zamawiającego(Odbiorcy) w komunalnym budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Pileckiego 111, z przeznaczeniem na cele opałowe wykorzystywane przez gospodarstwa domowe. Ciepłownia gazowa obsługująca wielolokalowy budynek mieszkalny w Warszawie przy ul. Pileckiego 111 należący do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy jest podłączona do sieci gazowej należącej do operatora systemu dystrybucyjnego, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Paliwo gazowe będzie zakupywane, dostarczane i rozliczane w sposób i na warunkach określonych w umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego, której wzór stanowi Załącznik nr 5b) do SIWZ. Sprzedawca winien posiadać zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego umowę dystrybucyjną, pozwalającą na realizację dostawy paliwa do stacji poboru gazu znajdującej się na zewnątrz budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pileckiego 111 (nr punktu poboru gazu 2246521441). W punkcie tym zamontowane są, stanowiące własność Zamawiającego(Odbiorcy), urządzenia pomiarowe pozwalające na dokonywanie rozliczeń zużytego paliwa gazowego. Paliwo gazowe dostarczone do urządzeń (kotłów) zamontowanych w budynku mieszkalnym będzie wykorzystane na cele opałowe gospodarstw domowych, w celu podgrzania wody użytkowej w ciągu całego roku i ogrzania budynku poza okresem letnim. Moc umowna ciepłowni wynosi: dla ciepłowni przy ul. Pileckiego 111 – 340,00 kWh/h (31 m3/h). Prognozowane zapotrzebowanie na paliwo gazowe: 1 590 000 kWh UWAGA:  Zamawiający(Odbiorca) dołożył wszelkich starań, aby skalkulować wysokość planowanego zakupu paliwa gazowego w sposób właściwy, jednak biorąc pod uwagę, że faktyczna wysokość dostaw jest uzależniona głównie od warunków pogodowych i związanych z tym temperatur zewnętrznych, nie ma możliwości przewidzenia wszelkich możliwych przypadków i warunków atmosferycznych w planowanym okresie, na który ma być zawarta umowa.  Zamawiający(Odbiorca) przewiduje wobec tego możliwość zmiany umowy na zakup paliwa gazowego do ww. wymienionego budynku zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w związku z pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości paliwa gazowego od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych temperatur. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Sprzedawcy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym dla Części II załącznik nr 5b) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II, określa również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5b) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI