Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlszowa
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającyZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OLSZOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021837
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OLSZOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250945333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Olszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 6278211 90

1.5.8.) Numer faksu: 6275 141 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo-olszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzo-olszowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb0f19a9-8bec-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Na Platformiepostępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla ZakładuZagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.” – znak sprawy: 1/ZZO/2021/ZP.4. Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl orazuznaje go za wiążący.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać kontona Platformie.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną doreprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanegolub podpisu osobistego.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a) podpisie zaufanym – należy przez torozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – należyprzez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanegopodpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca siępodpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone iprzesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywaćkwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisuelektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).9. Zamawiający określanastępujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stałydostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge,Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.10.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB wformatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.11. Zamawiający określa następujące informacje na tematkodowania i czasu odbioru danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest naserwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływieterminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowiprzyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przywysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnegoprzeprocesowania transakcji pliku na Platformie.12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”).Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwemPlatformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jejintegralną część załącznikami oraz dokumenty, które zgodnie z ustawą Pzp wymagają zachowaniaformy elektronicznej wraz z podpisem elektronicznym, składa się pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2.Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest ZakładZagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o., Olszowa, ul. Bursztynowa 55 , 63-600 Kępno.Tel.:62 78 21 190, e-mail: biuro@zzo-olszowa.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danychosobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Agata Pindor, zapośrednictwem adresu e-mail: iod@zzo-olszowa.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzanew celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup paliw orazdodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. – znak sprawy:1/ZZO/2021/ZP oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcamiprzekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanieudostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) daneosobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawiezamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywaniaumowy.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, dowypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych zudziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1)obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których daneosobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemuw treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjnywynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposóbpośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentówskładanych na żądanie Zamawiającego.Szczegółowe zapisy są zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZZO/2021/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup oleju napędowego zgodnego z normą PN-EN 590:2013-12/AC dostarczanego do siedzibyZamawiającego pod adresem Olszowa, ul.Bursztynowa 55, 63-600 Kępno

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup oleju opałowego dostarczanego do Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup dodatku do oleju napędowego AdBlue spełniającego wymagania techniczne, zgodnie zDIN 70070/ISO 22241 dostarczanego do Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocenaspełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia.Dla części 1 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcawykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętegoniniejszym zamówieniem dla części 1, tj. olejem napędowym, wydaną przez Prezesa UrzęduRegulacji Energetyki stosowanie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. Dlaczęści 2 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, żeposiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszymzamówieniem dla części 2, tj. olejem opałowym, wydaną przez Prezesa Urzędu RegulacjiEnergetyki stosowanie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG2. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty podmiotów zagranicznych:1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub innyrównoważny dokument2. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłatlub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne3. Dokument potwierdzający, że nieotwarto likwidacji wykonawcySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowaw pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuw postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określone w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Pogorzela
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI