Zakup materiału zarybieniowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup materiału zarybieniowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrawno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyDrawieński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068759
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiału zarybieniowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiału zarybieniowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd29e6e-c1d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup materiału zarybieniowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Ochrona ekosystemów wodnych Drawieńskiego Parku Narodowego”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dpn.pl/index.php?id=123&rp=1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, dpn@dpn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w SWZ. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania generowany przez miniPortal (ID postępowania) jako załącznik nr 2 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w tym postępowaniu także profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zam oś., że speł wymogi określ w rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w spr ochr. osób fiz. w związku z przetw. Danych osob. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne rozp. o ochr. danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05. 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osob. podane przez Wyk. będą przetw. zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami kraj. Zam. informuje, że: 1)admin. danych osob. Wyk. jest DPN ul. Leśników 2 73-220 Drawno. Tel.: 957682051. 2)w spr. Zwią z przetw. danych osob., można kontaktować się z Inspek. Ochr. Danych, którym jest A. Fatalska, za pośred tel. 957682051 lub adresu e-mail: anna.fatalska@dpn.pl; 3)dane osob. Wyk. będą przetw. w celu przepr. postęp. o udz zam. pub. pn. Ochrona ekosystemów nieleśnych w DPN w roku 2021 – znak sprawy: ZP-M- 1655/21ib oraz w celu arch. dok. do. tego postęp.; 4)odbiorcami przek. przez Wyk. danych osob. będą osoby lub pod, którym zostanie udost. dok. postęp. w op. o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 5) dane osob. Wyk. będą przech., zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zak. postęp. o udz. zam., a jeżeli okres obo. umowy w spr. zam.publ. przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje cały okres ob. umowy. Wyk. jest zob., w związku z udział. w przed. postęp., do wypeł. wszystkich obo. formalno-prawnych wym. przez RODO i zwiąż. z udział. w przed. postęp. o udz. zam.. Do obo. tych należą: 1)ob. Infor. przewidziany w art. 13 RODO względem osób fiz., których dane osob. dot. i od których dane te Wyk. Bezpoś. pozyskał i przekazał Zama. w treści oferty lub dok. Skł. na żądanie Zam.; 2)ob. inf. wynikający z art. 14 RODO względem osób fizy., których dane Wyk. pozyskał w sposób poś., a które to dane Wyk. przekazuje Zam. w treści oferty lub dok. Skł. na żądanie Zam. Zam infor, że; 1)ud. dane osob., o których mowa w art. 10 RODO (dane osob dot. wyroków skazujących i czynów zab.w celu umożliwienia korzystania ze śr. och. pr., o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2)udos. protokołu i zał. do prot.ma zast. do wszystkich danych osob., z wyjąt. tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osob. ujawniających poch. rasowe lub etniczne, poglądy polit., przek. religijne lub światopoglądowe, przynależność do zw. zaw. oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometr. w celu jednoznacznego zidentyfik. osoby fiz. lub danych dot. zdrowia, seks.lub orientacji seks. tej osoby), zebranych w toku postęp. o udz. zam.; 3)w przypadku korzystania przez osobę, której dane osob.. są przet. przez Zam., z upr., o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związ. z pr. Wyk. do uzys. od admini. pot., czy przet. są dane osob. jego dot., pr. Wyk. do bycia poinfo. o odpowiednich zabezp.h, o których mowa w art. 46 RODO, zwiąż. z przek. jego danych osob. do państwa trzeciego lub org.i międzynar.j oraz pr. otrzymania przez Wyk. od adm. kopii danych osob. Podleg. Przet.), Zam. może żądać od oso. Wystę.j z żądaniem wsk. dodat. infor., mających na celu sprec. nazwy lub daty zakoń.o postęp. o udzi. zam.; 4)skorzystanie przez osobę, której dane osob. są przet., z upr., o którym mowa w art. 16 RODO (upr. do sprost lub uzup. danych osob.), nie może naruszać integralności prot.u postęp. oraz jego zał.; 5)w post. o udz. zam. zgł. żądania ogr. Przet., o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogr. Przetw. danych osob. do czasu zakoń. tego postęp..; 6)w przypadku, gdy wniesi. żądania dot. pra., o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spow. Ogr. Przetwa. danych oso. zawartych w prot. postęp. lub zał.. do tego prot., od dnia zakoń. postęp. o udz. zam. Zam. nie udos. tych danych, chyba że zachodzą przesł., o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679. W ramach POIiŚ 2014-2020 ob. klauzula inf. dot. przet. danych osob.. w/w ob. infor.y znajduje się w linku: http://dpn.pl/filemanager/FE%20ekosystemy/Klauzula_informacyjna.pdf?t=0.023082702872732064

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-M- 1659/21ib

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiału zarybieniowego w roku 2021.
Pakiet nr 1 narybek pstrąga potokowego
Zakup narybku letniego pstrąga potokowego o wadze min 1,5 g/szt w ilości do 65 000 sztuk. Materiał zarybieniowy musi pochodzić od dzikich tarlaków ze zlewni Noteci

4.2.6.) Główny kod CPV: 03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo do kryterium ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej niż 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiału zarybieniowego w roku 2021.
Pakiet nr 2 narybek lipienia
Zakup narybku letniego lipienia o wadze min. 2 g/szt. w ilości do 15 000 sztuk. Materiał zarybieniowy musi pochodzić od dzikich tarlaków ze zlewni Noteci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo do kryterium ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej niż 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiału zarybieniowego w roku 2021.

Pakiet nr 3 narybek brzany
Zakup narybku letniego brzany o wadze min. 1,5 g/szt. w ilości do 4 000 sztuk. Materiał zarybieniowy musi pochodzić od dzikich tarlaków ze zlewni Noteci

4.2.6.) Główny kod CPV: 03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo do kryterium ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej niż 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;
b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia tj.: za dostarczony narybek do czasu wystąpienia przyczyny określonej powyżej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich istotnych zdarzeniach mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
3.Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374, ze zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sławoborze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI