Ochrona ekosystemów nieleśnych w Drawieńskim Parku Narodowym w roku 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona ekosystemów nieleśnych w Drawieńskim Parku Narodowym w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrawno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyDrawieński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00066097
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona ekosystemów nieleśnych w Drawieńskim Parku Narodowym w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona ekosystemów nieleśnych w Drawieńskim Parku Narodowym w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e724303-beae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona ekosystemów nieleśnych w Drawieńskim Parku Narodowym w roku 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dpn.pl/index.php?id=123&rp=1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, dpn@dpn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w SWZ. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania generowany przez miniPortal (ID postępowania) jako załącznik nr 9 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w tym postępowaniu także profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zam oś., że speł wymogi określ w rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w spr ochr. osób fiz. w związku z przetw. Danych osob. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr. 95/46/WE (ogólne rozp. o ochr. danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05. 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osob. podane przez Wyk. będą przetw. zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami kraj. Zam. informuje, że: 1)admin. danych osob. Wyk. jest DPN ul. Leśników 2 73-220 Drawno. Tel.: 957682051. 2)w spr. Zwią z przetw. danych osob., można kontaktować się z Inspek. Ochr. Danych, którym jest A. Fatalska, za pośred tel. 957682051 lub adresu e-mail: anna.fatalska@dpn.pl; 3)dane osob. Wyk. będą przetw. w celu przepr. postęp. o udz zam. pub. pn. Ochrona ekosystemów nieleśnych w DPN w roku 2021 – znak sprawy: ZP-M- 1655/21ib oraz w celu arch. dok. do. tego postęp.; 4)odbiorcami przek. przez Wyk. danych osob. będą osoby lub pod, którym zostanie udost. dok. postęp. w op. o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 5) dane osob. Wyk. będą przech., zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zak. postęp. o udz. zam., a jeżeli okres obo. umowy w spr. zam.publ. przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje cały okres ob. umowy. Wyk. jest zob., w związku z udział. w przed. postęp., do wypeł. wszystkich obo. formalno-prawnych wym. przez RODO i zwiąż. z udział. w przed. postęp. o udz. zam.. Do obo. tych należą: 1)ob. Infor. przewidziany w art. 13 RODO względem osób fiz., których dane osob. dot. i od których dane te Wyk. Bezpoś. pozyskał i przekazał Zama. w treści oferty lub dok. Skł. na żądanie Zam.; 2)ob. inf. wynikający z art. 14 RODO względem osób fizy., których dane Wyk. pozyskał w sposób poś., a które to dane Wyk. przekazuje Zam. w treści oferty lub dok. Skł. na żądanie Zam. Zam infor, że; 1)ud. dane osob., o których mowa w art. 10 RODO (dane osob dot. wyroków skazujących i czynów zab.w celu umożliwienia korzystania ze śr. och. pr., o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2)udos. protokołu i zał. do prot.ma zast. do wszystkich danych osob., z wyjąt. tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osob. ujawniających poch. rasowe lub etniczne, poglądy polit., przek. religijne lub światopoglądowe, przynależność do zw. zaw. oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometr. w celu jednoznacznego zidentyfik. osoby fiz. lub danych dot. zdrowia, seks.lub orientacji seks. tej osoby), zebranych w toku postęp. o udz. zam.; 3)w przypadku korzystania przez osobę, której dane osob.. są przet. przez Zam., z upr., o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związ. z pr. Wyk. do uzys. od admini. pot., czy przet. są dane osob. jego dot., pr. Wyk. do bycia poinfo. o odpowiednich zabezp.h, o których mowa w art. 46 RODO, zwiąż. z przek. jego danych osob. do państwa trzeciego lub org.i międzynar.j oraz pr. otrzymania przez Wyk. od adm. kopii danych osob. Podleg. Przet.), Zam. może żądać od oso. Wystę.j z żądaniem wsk. dodat. infor., mających na celu sprec. nazwy lub daty zakoń.o postęp. o udzi. zam.; 4)skorzystanie przez osobę, której dane osob. są przet., z upr., o którym mowa w art. 16 RODO (upr. do sprost lub uzup. danych osob.), nie może naruszać integralności prot.u postęp. oraz jego zał.; 5)w post. o udz. zam. zgł. żądania ogr. Przet., o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogr. Przetw. danych osob. do czasu zakoń. tego postęp..; 6)w przypadku, gdy wniesi. żądania dot. pra., o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spow. Ogr. Przetwa. danych oso. zawartych w prot. postęp. lub zał.. do tego prot., od dnia zakoń. postęp. o udz. zam. Zam. nie udos. tych danych, chyba że zachodzą przesł., o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-M- 1655/21ib

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 O.O. SITNO, O.O. PUSTELNIA
Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie roślinności wraz z usunięciem biomasy ze wskazanej powierzchni działek.
Rodzaj sprzętu, wysokość i sposób koszenia, sposób usunięcia biomasy oraz miejsce składowania biomasy w stosunku do każdej powierzchni wskazuje konserwator O.O.
prace ręczne – 2 699,68 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane wykaszarką/pilarką – 1 693,76 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane ciągnikiem – 295,38 normogodzin katalogowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77110000-4 - Usługi doraźne produkcji rolnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo do kryterium Ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej jak 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 O.O. KNIEJA, O.O. OSTROWIEC
Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie roślinności wraz z usunięciem biomasy ze wskazanej powierzchni działek.
Rodzaj sprzętu, wysokość i sposób koszenia, sposób usunięcia biomasy oraz miejsce składowania biomasy w stosunku do każdej powierzchni wskazuje konserwator O.O.
prace ręczne – 597,68 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane wykaszarką/pilarką – 357,59 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane ciągnikiem – 1 530,97 normogodzin katalogowych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 77110000-4 - Usługi doraźne produkcji rolnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo do kryterium Ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej jak 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 O.O. KAMIENNA, O.O. Dębina
Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie roślinności wraz z usunięciem biomasy ze wskazanej powierzchni działek.
Rodzaj sprzętu, wysokość i sposób koszenia, sposób usunięcia biomasy oraz miejsce składowania biomasy w stosunku do każdej powierzchni wskazuje konserwator O.O.
prace ręczne – 502,44 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane wykaszarką/pilarką – 391,48 normogodzin katalogowych;
prace wykonywane ciągnikiem – 259,94 normogodzin katalogowych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 77110000-4 - Usługi doraźne produkcji rolnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo do kryterium Ceny oraz punktowo do kryterium Termin wykonania 10 punktów za każde skrócenie terminu wykonania o 5 dni kalendarzowych łącznie jednak nie więcej jak 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę w zakresie związanym z ochroną ekosystemów nieleśnych i o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Przez usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Zamawiający będzie uważał prace wykonywane na obszarach chronionych, w których zakres wchodziły prace z zakresu wykaszania roślinności w ekosystemach nieleśnych.
Jeśli Wykonawca składać będzie ofertę na więcej niż na jeden pakiet zamówienia, wówczas:
- dla każdego pakietu musi wykazać inną usługę.
Za obszary chronione Zamawiający będzie uważał teren: parku narodowego, rezerwatu przyrody, parku krajobrazowego lub obszaru Natura 2000.
2) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
Dla pakietu nr 1:
- dysponuje, co najmniej dwoma ciągnikami rolniczymi,
- dysponuje, co najmniej czterema wykaszarkami ręcznymi na wysięgniku,
- dysponuje, co najmniej dwoma przyczepami rolniczymi ,
- dysponuje co najmniej jedną kosiarką tnącą na wysokość min 15-20 cm nad powierzchnią ziemi.
Dla pakietu nr 2:
- dysponuje co najmniej dwoma ciągnikami rolniczymi,
- dysponuje co najmniej czterema wykaszarkami ręcznymi na wysięgniku,
- dysponuje co najmniej dwoma kosiarkami tnącymi na wysokość min 15-20 cm nad powierzchnią ziemi,
- dysponuje co najmniej dwoma zgrabiarkami,
- dysponuje co najmniej jedną przyczepą samozaładowczą,
- dysponuje co najmniej dwoma przyczepami rolniczymi,
- dysponuje co najmniej jedną prasą rolującą.
Dla pakietu nr 3:
- dysponuje co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym,
- dysponuje co najmniej czterema wykaszarkami ręcznymi na wysięgniku,
- dysponuje co najmniej jedną kosiarką tnącą na wysokość min 15-20 cm nad powierzchnią ziemi,
- dysponuje co najmniej jedną zgrabiarką,
- dysponuje co najmniej jedną przyczepą rolniczą.
Jeśli Wykonawca składać będzie ofertę na więcej niż na jeden pakiet zamówienia, wówczas:
- dla każdego pakietu musi wykazać inną sprzęt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług - załącznik nr 4 do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w załączniku nr 4 do SWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
- wykaz sprzętu - załącznik nr 5 do SWZ dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;
b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w Drawieńskim Parku Narodowym;
c) pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie powodujących większych strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy w sposób pierwotnie nią opisany.
2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się
o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
4) Dopuszcza się zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy.
5) Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;
b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374, ze zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);1) Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązani zatrudnić na umowę
o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaszanie roślinności nieleśnej
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI