Zakup i dystrybucja energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dystrybucja energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00247987
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dystrybucja energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu
i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224638432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dystrybucja energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu
i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d71b188-370d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000920/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i przesył energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d71b188-370d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem miniPortal (uzp.gov.pl) oraz Regulaminie ePUAP..
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: osir@osirtargowek.waw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: osir@osirtargowek.waw.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: osir@osirtargowek.waw.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz.2452.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora.
2) Administrator w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym można skontaktować się pisząc na e-mail – ochrona.danych@osirtargowek.waw.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 07/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dystrybucja energii cieplnej dla obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek.
Obiekt nr 1 – pływalnia Polonez przy ul. Łabiszyńskiej 20
- Typ węzła cieplnego: szeregowo – równoległy
- Grupa taryfowa: A3/B1/C3
Odbiorca zleca dostawę ciepła wg deklarowanych poniżej wielkości:
• Moc cieplna na potrzeby ogrzewania Nco- jednostka – MW - ilość jednostek- 0,1200
• Moc cieplna na potrzeby c .t –Nct- jednostka – MW- ilość jednostek- 0,4900
• Moc cieplna na potrzeby inne -N inne jednostka MW - 0,3500
• Moc cieplna na potrzeby ciepłej wody:
• maksymalna N cw max- jednostka MW- ilość jednostek – 0,6000
• średnia N cwśr- jednostka MW- ilość jednostek – 0,3000
• Zamówiona moc cieplna : Nz= Nco+Nct+NcwŚr+Ninne- jednostka MW- ilość jednostek- 1,2600 Natężenie przepływu nośnika ciepła dla zimy Gz- jednostka m3/h –ilość jednostek – 15,46
Natężenie przepływu nośnika ciepła dla lata Gl— jednostka m3/h- ilość jednostek – 19.70
Planowane zużycie energii cieplnej – 8000,5 GJ
Warunki techniczne:
Węzeł cieplny - własność Zamawiającego
Układ pomiarowo-rozliczeniowy mierzący:
Całkowite ciepło dostarczane do węzła – własność Wykonawcy
Ciepło na potrzeby ogrzewania (c.o.) – nie dotyczy
Ciepło na potrzeby ciepłej wody (c.w.) – nie dotyczy
Ciepło na potrzeby c.t. – nie dotyczy
Regulator Δp/V – własność Wykonawcy
Regulator pogodowy – własność Zamawiającego
Charakterystyka budynku
• Rok budowy - 2003
• Rok przyłączenia do m.s.c- 2003
• Powierzchnia całkowita budynku- jednostka m2- 4097,6
• Kubatura budynku-jednostka m3- 28886
Obiekt nr 2 – Pawilon sportowo-administracyjny przy ul. Łabiszyńskiej 20 A
- Typ węzła i rodzaj wymienników:
- Indywidualny węzeł cieplny trójfunkcyjny (c.o.+c.t.+c.w.) z wymiennikami płytowymi.
- Ciepła woda w układzie dwustopniowym, szeregowo-równoległym bez zasobników.
Dane techniczne:
Qco=92,0kW
Qct=71,0kW
Qcw,max=85,0 kW
Qcm,śr=23,0 kW
- Grupa taryfowa: A3/B1/C3

Odbiorca zleca dostawę ciepła wg deklarowanych poniżej wielkości:
Moc zamówiona:
• Nco- jednostka – MW - ilość jednostek- 0,0920 MW
• N cw max- jednostka MW- ilość jednostek – 0,0850 MW
• Nct- jednostka – MW- ilość jednostek- 0,0710 MW
• N cwśr- jednostka MW- ilość jednostek – 0,0230 MW

Regulowany przepływ wody sieciowej;

Gz- jednostka m3/h –ilość jednostek – 2,3 m3/h
Gl— jednostka m3/h- ilość jednostek – 1,8 m3/h

Regulowana różnica ciśnień;
H = 0,056 MPa
Średnica kryz; Przyłącze zasilające 7,0 mm
Powrót 7,0 mm

• Moc cieplna na potrzeby ogrzewania Nco- jednostka – MW - ilość jednostek- 0,0920 MW
• Moc cieplna na potrzeby Ninne-jednostka –MW- ilość jednostek – 0,0
• Moc cieplna na potrzeby c .t –Nct- jednostka – MW- ilość jednostek- 0,071
Moc cieplna na potrzeby ciepłej wody:
maksymalna N cw max- jednostka MW- ilość jednostek – 0,085
średnia N cwśr- jednostka MW- ilość jednostek – 0,023
zamówiona moc cieplna : Nz= Nco+Nct+NcwŚr+Ninne- jednostka MW- ilość jednostek - 0,1860 MW
Natężenie przepływu nośnika ciepła dla zimy Gz- jednostka m3/h –ilość jednostek – 2,3
Natężenie przepływu nośnika ciepła dla lata Gl— jednostka m3/h- ilość jednostek – 1,8
Planowane zużycie energii cieplnej- 1100 GJ/ rok

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procentowa ilość zatrudnionych pracowników z grup społecznie marginalizowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
b) Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub
• aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz 716 ze zm.)
• Koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz 716 ze zm.) (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub podpisaną umowę z operatorem Systemu Dystrybucyjnego „OSD” na świadczenie usług dystrybucyjnych energii cieplnej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii cieplnej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej). Zamawiający będzie akceptował również oświadczenie Wykonawcy, że taka umowa jest zawarta i będzie obowiązywać w trakcie realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art.58, art. 59 oraz art. 117 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (forma dokumentu – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym Wykonawcy lub pełnomocnika).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę prasowania siana- Szreńsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę prasowania siana. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI