ZAKUP I DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW W 2022 R.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW W 2022 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00275478
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW W 2022 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW W 2022 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80483f5-4213-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup
i dostawy warzyw i owoców w 2022 r.” nr postępowania 23/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy warzyw i owoców w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 4 do SWZ
ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33

1. Ziemniaki jadalne kg 30 30 30 30 120
2. Ziemniaki wczesne kg 38 38 38 38 150
3. Buraki ćwikłowe kg 450 450 450 450 1800
4. Marchew kg 945 945 945 945 3780
5. Pietruszka korzeniowa kg 243 243 243 243 972
6. Seler korzeniowy kg 296 296 296 296 1184
7. Cebula kg 533 533 533 533 2132
8. Cebula czerwona kg 49 49 49 49 196
9. Por kg 278 278 278 278 1112
10. Kapusta biała kg 540 540 540 540 2160
11. Kapusta czerwona kg 300 300 300 300 1200
12. Kapusta kiszona kg 113 113 113 113 452
13. Czarna rzepa kg 38 38 38 38 152
14. Fasola szparagowa kg 71 71 71 71 284
15. Papryka słodka kg 383 383 383 383 1532
16. Pomidory kg 450 450 450 450 1800
17. Pomidory cherry kg 65 65 65 65 260
18. Ogórki kg 428 428 428 428 1712
19. Ogórki kiszone kg 83 83 83 83 332
20. Ogórki małosolne kg 56 56 56 56 224
21. Sałata kg 37 37 37 37 148
22. Sałata lodowa kg 28 28 28 28 112
23. Sałata karbowana kg 14 14 14 14 56
24. Sałata rzymska kg 13 13 13 13 52
25. Roszponka kg 5 5 5 5 20
26. Cykoria kg 1 1 1 1 4
27. Rukola kg 5 5 5 5 20
28. Brokuły kg 150 150 150 150 600
29. Kapusta włoska kg 42 42 42 42 168
30. Kapusta pekińska kg 188 188 188 188 752
31. Kapusta brukselska kg 41 41 41 41 164
32. Kalafior kg 105 105 105 105 420
33. Rzodkiewka kg 43 43 43 43 172
34. Rabarbar kg 8 8 8 8 32
35. Natka pietruszki kg 19 19 19 19 76
36. Koperek zielony kg 18 18 18 18 72
37. Mięta świeża cięta kg 2 2 2 2 8
38. Bazylia świeża cięta kg 2 2 2 2 8
39. Oregano świeże cięte kg 2 2 2 2 8
40. Szczypiorek kg 16 16 16 16 64
41. Botwina kg 9 9 9 9 36
42. Kiełki rzodkiewki kg 2 2 2 2 8
43. Kiełki słonecznika kg 2 2 2 2 8
44. Szpinak świeży kg 5 5 5 5 20
45. Seler naciowy kg 5 5 5 5 20
46. Kalarepa kg 13 13 13 13 52
47. Czosnek kg 16 16 16 16 64
48. Pieczarki kg 116 116 116 116 464
49. Cukinia kg 20 20 20 20 80
50. Dynia kg 17 17 17 17 68
51. Imbir świeży kłącze kg 2 2 2 2 8
52. Bakłażan kg 15 15 15 15 60
53. Szparagi kg 25 25 25 25 100


ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33

1. Ziemniaki jadalne kg 70 70 70 70 280
2. Ziemniaki wczesne kg 87 88 87 88 350
3. Buraki ćwikłowe kg 1050 1050 1050 1050 4200
4. Marchew kg 2205 2205 2205 2205 8820
5. Pietruszka korzeniowa kg 567 567 567 567 2268
6. Seler korzeniowy kg 691 691 691 691 2764
7. Cebula kg 1243 1243 1243 1243 4972
8. Cebula czerwona kg 114 114 114 114 456
9. Por kg 648 648 648 648 2592
10. Kapusta biała kg 1260 1260 1260 1260 5040
11. Kapusta czerwona kg 700 700 700 700 2800
12. Kapusta kiszona kg 263 263 263 263 1052
13. Czarna rzepa kg 88 88 88 88 352
14. Fasola szparagowa kg 166 166 166 166 664
15. Papryka słodka kg 893 893 893 893 3572
16. Pomidory kg 1050 1050 1050 1050 4200
17. Pomidory cherry kg 151 151 151 151 604
18. Ogórki kg 998 998 998 998 3992
19. Ogórki kiszone kg 193 193 193 193 772
20. Ogórki małosolne kg 131 131 131 131 524
21. Sałata kg 86 86 86 86 344
22. Sałata lodowa kg 65 65 65 65 260
23. Sałata karbowana kg 33 33 33 33 132
24. Sałata rzymska kg 30 30 30 30 120
25. Roszponka kg 11 11 11 11 44
26. Cykoria kg 2 2 2 2 8
27. Rukola kg 11 11 11 11 44
28. Brokuły kg 350 350 350 350 1400
29. Kapusta włoska kg 98 98 98 98 392
30. Kapusta pekińska kg 438 438 438 438 1752
31. Kapusta brukselska kg 96 96 96 96 384
32. Kalafior kg 245 245 245 245 980
33. Rzodkiewka kg 100 100 100 100 400
34. Rabarbar kg 19 19 19 19 76
35. Natka pietruszki kg 43 43 43 43 172
36. Koperek zielony kg 42 42 42 42 168
37. Mięta świeża cięta kg 5 5 5 5 20
38. Bazylia świeża cięta kg 6 6 6 6 24
39. Oregano świeże cięte kg 5 5 5 5 20
40. Szczypiorek kg 37 37 37 37 148
41. Botwina kg 20 20 20 20 80
42. Kiełki rzodkiewki kg 5 5 5 5 20
43. Kiełki słonecznika kg 5 5 5 5 20
44. Szpinak świeży kg 11 11 11 11 44
45. Seler naciowy kg 11 11 11 11 44
46. Kalarepa kg 30 30 30 30 120
47. Czosnek kg 37 37 37 37 148
48. Pieczarki kg 271 271 271 271 1084
49. Cukinia kg 47 47 47 47 188
50. Dynia kg 40 40 40 40 160
51. Imbir świeży kłącze kg 4 4 4 4 16
52. Bakłażan kg 35 35 35 35 140
53. Szparagi kg 58 58 58 58 232

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221114-8 - Rzepa

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221310-2 - Sałata

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03221430-9 - Brokuły

03221440-2 - Kapusta brukselska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilości minimalne i maksymalne stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy
w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek
(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek
i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa
w poprzednim dniu roboczym)

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.
3)Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;
4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy warzyw i owoców w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 4 do SWZ


ILOŚCI MINIMALNE

Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Banany kg 278 278 278 278 1112
2. Cytryny kg 60 60 60 60 240
3. Pomarańcze kg 218 218 218 218 872
4. Mandarynki kg 203 203 203 203 812
5. Grejpfruty kg 116 116 116 116 464
6. Arbuz kg 49 49 49 49 196
7. Kiwi kg 45 45 45 45 180
8. Morele kg 30 30 30 30 120
9. Brzoskwinie kg 45 45 45 45 180
10. Winogrona kg 53 53 53 53 212
11. Jabłka kg 1425 1425 1425 1425 5700
12. Gruszki kg 225 225 225 225 900
13. Mango kg 8 8 8 8 32
14. Ananas kg 9 9 9 9 36
15. Nektarynki kg 49 49 49 49 196
16. Wiśnie kg 18 18 18 18 72
17. Czereśnie kg 25 25 25 25 100
18. Śliwki kg 40 40 40 40 160
19. Truskawka kg 33 33 33 33 132


ILOŚCI MAKSYMALNE

Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Banany kg 648 648 648 648 2592
2. Cytryny kg 140 140 140 140 560
3. Pomarańcze kg 508 508 508 508 2032
4. Mandarynki kg 473 473 473 473 1892
5. Grejpfruty kg 271 271 271 271 1084
6. Arbuz kg 114 114 114 114 456
7. Kiwi kg 105 105 105 105 420
8. Morele kg 70 70 70 70 280
9. Brzoskwinie kg 105 105 105 105 420
10. Winogrona kg 123 123 123 123 492
11. Jabłka kg 3325 3325 3325 3325 13300
12. Gruszki kg 525 525 525 525 2100
13. Mango kg 19 19 19 19 76
14. Ananas kg 23 23 23 23 92
15. Nektarynki kg 114 114 114 114 456
16. Wiśnie kg 42 42 42 42 168
17. Czereśnie kg 60 60 60 60 240
18. Śliwki kg 95 95 95 95 380
19. Truskawka kg 77 77 77 77 308


Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222230-4 - Grejpfruty

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222332-9 - Brzoskwinie

03222333-6 - Wiśnie

03222334-3 - Śliwki

03222340-8 - Winogrona

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:
• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy
w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek
(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)
• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek
i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa
w poprzednim dniu roboczym)

Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;
4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 1 650,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 650,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust 1 pkt 4), 5), 7) ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:
1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
(w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie może być mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 4 i nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 2 (odpowiednio od części zamówienia).
2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, o zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy.
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
6) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r Ustawy z dnia
2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia:
• dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;
• dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;

Zamówienie zostało ujęte w Projekcie planu postępowań 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na 2022 rok.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI