ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMilejów-Osada
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-08-18
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00277015
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060692416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klarowska 23

1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817572051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkmilejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgkmilejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681f61ef-0cbe-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038641/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgkmilejow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkmilejow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane zostały w SWZ
rozdział 11: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU
KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI,
ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH
I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Zakup i dostawa miału węgla kamiennego, w tym załadunek, transport, rozładunek, w ilości 1200 Mg (słownie jeden tysiąc trzysta ton) o następujących parametrach:
1) Sortyment wg PN -82 G-97001: MIIA, uziarnienie [mm] 20-0;
Skład ziarnowy w całej masie węgla:
 Dopuszczalna zawartość masowa podziarna od 0 do 1 mm do 10%,
 Dopuszczalna zawartość masowa nadziarna (20 mm - 31,5 mm) do 5 %.
 Maksymalny wymiar nadziarna 31,5 mm
2) Typ 32.1 (gazowo-płomienny),
3) Minimalna wartość opałowa w stanie roboczym Qir – 23000 kJ/kg,
4) Maksymalna zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Str – 0,6%,
5) Maksymalna zawartość popiołu w stanie roboczym Ar – 16%,
6) Maksymalna zawartość wilgoci w stanie roboczym Wtr – 14%,
7) Miał węgla energetycznego musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu oraz domieszek mułów i innych zanieczyszczeń.
2. Zakup i jednorazowa dostawa groszku węgla kamiennego, w tym załadunek, transport, rozładunek, w ilości 25 Mg (słownie dwadzieścia pięć ton), o następujących parametrach:
1) Granulacja 8 – 31,5 mm,
2) Minimalna wartość opałowa Qir –26000 kJ/kg,
3) Maksymalna zawartość popiołu Ar –7 % ,
4) Maksymalna zawartość siarki Str –0,7 %,
5) Maksymalna zawartość wilgoci całkowitej Wtr – 9 %.
6) Groszek węgla musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów i innych zanieczyszczeń.
3. Termin wykonania zamówienia w zakresie zakup i dostawa miału węglowego” – sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 mieisięcy od daty podpisania umowy.
4. Realizacja zamówienia będzie dokonywana przez Wykonawcę sukcesywnie po uzgodnieniu terminu oraz ilości poszczególnych dostaw z Zamawiającym, na koszt Wykonawcy. Dostawy miału węglowego wraz z rozładunkiem odbywać się będą w dni robocze od godziny 7:00 do godziny 15:00, transportem samochodowym, sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego, zgłoszone telefonicznie lub pocztą elektroniczna e-mail, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w miejscowości Milejów-Osada (ul. Partyzancka 11E w przypadku dostaw miału węglowego, ul. Klarowska 23 w przypadku dostawy groszku węgla).
5. Podana ilość miału węglowego może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz warunków pogodowych bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę odszkodowań lub kar nakładanych na Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) Licencję na krajowy transport drogowy rzeczy lub jeśli polega w zakresie transportu na usługach podwykonawców musi udowodnić, że podwykonawca posiada Licencję na krajowy transport drogowy rzeczy.
b) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy po 1000 ton (słownie: jeden tysiąc ton) każda, miału węglowego,
c) Dysponuje automatyczną i legalizowaną wagą samochodową lub automatycznymi i legalizowanymi wagami samochodowymi, na których będzie określana wielkość poszczególnych dostaw. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy świadectwa legalizacji każdej wagi, na której będzie określana wielkość poszczególnych dostaw. Jeśli w trakcie wykonywania Zamówienia. Wykonawca zastosuje inną wagą samochodową, niż ta/te, których świadectwa legalizacji były dołączone do oferty, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia świadectwa legalizacji tej wagi wraz z dokumentami pierwszej dostawy, której wielkość określono na podstawie tej wagi. Zamawiający wymaga by automatyczna waga samochodowa posiadała możliwość automatycznego wydruku dokumentu ważenia, który jest jednym z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dostawy (dokument ważenia nie może być pisany odręcznie i musi być generowany przez system ważący wagi samochodowej, nie może być sporządzany ręcznie za pomocą programów komputerowych niezintegrowanych z systemem ważącym wagi).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8.6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy po 1000 ton (słownie: jeden tysiąc ton) każda, miału węglowego – załącznik nr 7.
3) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, świadectwo jakości węgla (certyfikatu) wraz ze sprawozdaniem z badań węgla wystawionego przez akredytowane przez PCA laboratorium, potwierdzające parametry opału nie gorsze niż w przedmiocie zamówienia. Dokument sporządzony w języku polskim musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem Zamawiającemu.
4) Kopię licencji na krajowy transport drogowy rzeczy lub jeśli polega w zakresie transportu na usługach podwykonawców musi udowodnić, że podwykonawca posiada Licencję na krajowy transport drogowy rzeczy.
5) Kopie świadectwa legalizacji każdej wagi, na której lub na których będzie określana wielkość poszczególnych dostaw.
Uwaga: Jeśli w trakcie wykonywania Zamówienia Wykonawca zastosuje inną wagę samochodową, niż ta/te, których świadectwa legalizacji były dołączone do oferty, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia świadectwa legalizacji tej wagi wraz z dokumentami pierwszej dostawy, której wielkość określono na podstawie tej wagi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach Oddział Milejów Nr rachunku: 02 8689 0007 4006 4055 2000 0010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy ZP/3/2022”
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania zamówienia i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
2. Wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić w sytuacji, gdy:
1) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;
2) Nastąpi zmiana danych adresowych stron umowy;
3) Nastąpi zmiana rachunku bankowego;
4) Nastąpi zmiana osób kontaktowych w celu realizacji zamówienia;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pgkmilejow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów - Werbkowice
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI