Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJędrzejów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyPOWIAT JĘDRZEJOWSKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MNICHOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00442462
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JĘDRZEJOWSKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MNICHOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 83

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413873512

1.5.8.) Numer faksu: 413873512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@dpsmnichow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmnichow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069156/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy opału (pelletu) na potrzeby grzewcze i ciepłej wody użytkowej dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działania jakie należy wykonywać przy
składaniu oferty w interaktywnym podręczniku na stronie - https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf lub
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie;
b. inspektor danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
kontakt: adres e-mail: iod@iqsecurity.pl telefon: 665586173
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS III.263.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa wg harmonogramu do 06 grudnia w 2024 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o
granulacji 6 mm do
pomieszczenia składu opału w budynku kotłowni oraz zewnętrznego składu opału przy budynku kotłowni Domu Pomocy
Społecznej w Mnichowie w ilości 150 000 kg, o parametrach :
• pellet drzewny umieszczony na paletach bezzwrotnych transportowych, pakowany w workach 15 kg, opatrzonych etykietą
producenta zgodną z zarejestrowaną w jednostce certyfikującej, informującą o klasie A1 produktu z podaniem numeru
certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ celem sprawdzenia
ważności certyfikatu
• certyfikat musi być ważny na dzień składania oferty i w całym czasie dostawy (status certyfikatu aktywny)
• każda paleta z workami pelletu zafoliowana folią stretch i zabezpieczona kapturem foliowym (pokrowcem) chroniącym na
całej wysokości worki z pelletem przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
• kaptury foliowe mogą podlegać zwrotowi wykonawcy po okresie ich użytkowania przez zamawiającego w stanie fizycznym
wynikającym z czasu użytkowania do zabezpieczenia palet.
• klasa A1, certyfikowany wg normy : ISO 17225-2
• średnica 6 mm
• długość w przedziale: 15 mm < 40 mm
• zawartość popiołu < 0,7%
• wilgotność < 10 %
• wartość opałowa > 16,5 MJ/kg
• gęstość nasypowa > 600 kg/m3
• pellet nie może zawierać piasku, ani żadnych innych zanieczyszczeń.
Dostawa pelletu przy pomocy samochodu max. do 24 ton jednorazowo, workowanego po 15 kg umieszczonego na paletach
bezzwrotnych.
• Pierwsza dostawa - do 23.09.2024r. – 48 000 kg
• Ostatnia dostawa - do 06.12.2024 roku (termin wymagany)
Zamawiający zastrzega:
zwiększenie (w terminie do 12.12.2024r.) lub zmniejszenie ilości dostaw o 30 % w stosunku do wielkości wagowej (150 000
kg) zamawianej ilości na całość dostaw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostaw przedmiotu zamówienia.
Maksymalna wartość zwiększenia do ilości podstawowej - 30%.
Maksymalna wartość zmniejszenia do ilości podstawowej - 30%.
Okoliczności skorzystania z opcji : możliwości finansowe budżetu Zamawiającego w celu sfinansowania zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena oferty brutto - 100 %
Kryterium „Cena” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to
kryterium (100 pkt) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
Cena = ------------------------------------------------------- x 100 punktów
cena brutto oferty badanej
W cenie brutto muszą być zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
Kryterium najniższa cena dotyczy całości zamówienia.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprasowana biomasa drzewna typu pellet klasy A1 o
granulacji 6 mm będąca przedmiotem zamówienia jest ogólnodostępna oraz ma ustalone standardy jakościowe. Ponadto
Zamawiający doprecyzował standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprasowanej biomasy drzewnej typu
pellet klasy A1 o granulacji 6 mm będącej przedmiotem zamówienia. Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu.
Zakupując sprasowaną biomasę drzewną typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm Zamawiający poza kosztami ich nabycia nie ponosi
żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem np. kosztami recyklingu. Podstawa
prawna: art.246 ust 2 ustawy Pzp.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Przyjęty sposób oceny odnosi się do całości przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenia w wyznaczonym
terminie ofert dodatkowych.
3. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;
2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie ze
wzorem jak w pkt.1.
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
5. W ofercie, o której mowa w pkt 4, wykonawca ma obowiązek:
a. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów oraz spełni dodatkowe
wymagania zakreślone zapisami SWZ / ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy
Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp; w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ o
niepodleganiu wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców i/lub polegania na zasobach innych podmiotów
oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
konkretnego warunku udziału w postępowaniu składa:
a) każdy z Wykonawców - art. 125 ust. 4 Pzp oraz
b) każdy podmiot udostępniający - art. 125 ust. 5 Pzp.
3. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.
4. Oferty wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1, podlegają odrzuceniu na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. „c” Pzp.
5. Do oferty każdy Wykonawca nie musi dołączyć przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z częścią VIII pkt 2.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, podmiotowych środków dowodowych (jeśli dotyczy) lub są
one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa
Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a) oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić na załączonych formularzach (lub w takiej formie), zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Oferta, której treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie
odrzucona na podstawie art.
226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Dlatego wszelkie wątpliwości i niejasności dotyczące zapisów SWZ należy wyjaśniać z Zamawiającym
przed terminem składania ofert w trybie zapytań do SWZ.
2. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp - ofertę (formularz oferty) oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania
wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie. Kwalifikowany podpis
elektroniczny powinien być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym
usługi certyfikacyjne –
podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r„ o usługach
zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020.0.1173) oraz
przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej Podpis zaufany – ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 700, z późn.zm.)
Podpis osobisty – ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
(tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz.653, z późn.zm.)
3. Zgodnie z art. 219 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w
załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), w szczególności: pdf, .docx, .rtf, .xps, odt i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie
dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty plików zawierających skompresowane dane:
.zip, .7z. zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia o którym mowa w ust. 6.
6. Oferta zostanie sporządzona zgodnie z treścią Formularza Ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W
przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić
wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
7. Wraz z ofertą Wykonawca
składa także, sporządzone w języku polskim:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, którego wzór określa załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z
Wykonawców.
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców i/lub polegania na zasobach innych podmiotów
oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie konkretnego warunku udziału w postępowaniu
składa:
a) każdy z Wykonawców - art. 125 ust. 4 Pzp oraz
b) każdy podmiot udostępniający - art. 125 ust. 5 Pzp.
2. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.
3. Oferty wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1, podlegają odrzuceniu na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. „c” Pzp.
4. Do oferty każdy Wykonawca nie musi dołączyć przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z częścią VIII pkt 2.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: DPS Mnichów: Portal ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Załączniki stanowiące integralną część SWZ i wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z załącznikami
Załącznik nr 2 - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia z postępowania,
Załącznik nr 3 - Projekt umowy,
Załącznik nr 4 – Oświadczenie dot. udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy),
Załącznik nr 5 - Obowiązek informacyjny - zamówienia publiczne – postępowanie
Załącznik nr 6 - Oświadczenie ws przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Klimontów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI