Zakup i dostawa sadzeniaków w roku 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sadzeniaków w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonstancin-Jeziorna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającySGGW w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sadzeniaków w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SGGW w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obory 8

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajuzko@rzdwilanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wyodrębniona finansowo jednostka państwowej uczelni wyższej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sadzeniaków w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946eda58-9053-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022559/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa ziemniaków sadzeniaków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.rzdwilanow.pl/index.php/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. 3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.5. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w sprawach merytorycznych: p. Arkadiusz Wilkowski , tel. 668-059-121, Pn – Pt w godz. 7.00-15.00. - w sprawach dotyczących procedur zamówienia publicznego: p. Agnieszka Wytrzęś-Juźko, tel. 22-756-31-01, Pn – Pt w godz. 7.00-11.00, e-mail:ajuzko@rzdwilanow.pl6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.9. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.10. Poza składaniem ofert, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (lub ID postępowania). Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: e-mail:ajuzko@rzdwilanow.pl (nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 12. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), „ustawa Pzp”; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup i dostawa sadzeniaków w roku 2021 – sprawa 3/RZD/2021,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowią załączniku nr 4 i 5 do SWZ.12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/RZD/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki sadzeniaki Odmiana Pirol NN, kwalifikat, klasa A

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki sadzeniaki Odmiana Hermes, kwalifikat, klasa A

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki sadzeniaki Odmiana Lady Claire, kwalifikat, klasa A

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki sadzeniaki Odmiana Zuzanna kwalifikat, Klasa B

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki sadzeniaki Odmiana Skawa, kwalifikat klasy A

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób oceny ofert. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:W.P. cena = 60 * C min / Ci gdzie: W.P. cena – wartość punktowa w kryterium cena C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena badanej oferty ‘i’; W przypadku kryterium „Termin płatności” oferty będą oceniane następująco: Za termin płatności liczony od terminu wpływu faktury: W.P. termin płatności: 30 dni – 40 pkt W.P. termin płatności: 21 dni – 0 pkt (termin minimalny, zaoferowanie krótszego terminu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy) gdzie: W.P. termin płatności – wartość punktowa termin płatności Ostateczna Wartość Punktowa danej oferty będzie wynikała z sumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona wg. wzoru:O.W.P = W.P. cena + W.P. termin płatności

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy i rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415). 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 8, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.10. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w rozdziale X SWZ.11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp. 2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawna, w tym spowodowaną:a) zmianą ceny, o których mowa w § 4 umowy, spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie),b) aktualizacją danych sprzedawcy i kupującego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,c) uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powodującymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.d) Zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest niezwłoczne zawiadomienie strony o zaistniałych okolicznościach oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego:a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiany dotyczą,b) propozycję zmiany,c) ocena przez kupującego proponowanych zmian,d) podpisanie aneksu do umowy.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ciepłej, miłej kobiety do pomocy przy dwójce dzieci. 2 dni w tygodniu od 13-17. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI