Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej, odbiór energii elektrycznej z
OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 24
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Wola Grąbiecka-Zalesie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761707225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wola Grąbiecka 25A
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Stropkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761550806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stropkowo 17
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Budy Milewskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761701866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budy Milewskie 26
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Zawidz Kościelnu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761559523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Słupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761550806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia 48
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Kęsice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761566115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kęsice 2a
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Osiek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761565268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiek 38A
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Makomazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761560302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Makomazy 24
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Skoczkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761699425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoczkowo 16
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Młotkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761606286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młotkowo Wieś 48
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Kosemin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761700766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosemin 58
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSP Milewko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761568462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Milewko 32
1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zawidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Gmina Zawidz działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz wymienionych OSP
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej, odbiór energii elektrycznej z
OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43e00d0-89f9-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003826/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej, odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f43e00d0-89f9-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, tj.:
XVI. a) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu, złożenie
oferty, szyfrowanie oferty)
XVII. b) poczty elektronicznej zamowienia@zawidz.pl (korespondencja oprócz Ofert),
XVIII. c) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu),
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w planowanej szacowanej ilości około 1 016 913 kWh (+- 30 %) w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. do obiektu Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 100 MWh oraz pełnienia w co najmniej jednym przedsiębiorstwie funkcji POB (podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie). Wykonawca będzie posiadał właściwą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z OSD (operatorem systemu dystrybucyjnego), do którego sieci przyłączone są PPE Zamawiającego, umożliwiającą sprzedaż Zamawiającemu energii elektrycznej na potrzeby własne oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni