Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kwilcz.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kwilcz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwilcz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyGMINA KWILCZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00283760
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kwilcz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 613068-200

1.5.8.) Numer faksu: 61 3068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nwestycje@kwilcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kwilcz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52758a87-4dca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000051/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Kwilcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip-kwilcz.2clicks.pl/331-2021.html?

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy uzyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps.portal oraz poczty elektronicznej:inwestycje@kwilcz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich uzyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu , dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Szczegółowe informacje zostały zamieszczone w dziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania
przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz, młodszy referent ochrony danych osobowych jest Pani Martyna
Piasek, kontakt: adres e-mai; ido@kwilcz.pl , telefon – 61 29 15 113 wew. 23 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RRG.271.10.2021.ZP pod nazwą: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kwilcz, prowadzonym w trybie podstawowym.

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI