Zakup energii elektrycznej do obiektów w posiadaniu Zakładu Wodociągowego Związku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej do obiektów w posiadaniu Zakładu Wodociągowego Związku Gmin Bychowo.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrusice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyZAKŁAD WODOCIĄGOWY ZWIĄZKU GMIN BYCHOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046440
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do obiektów w posiadaniu Zakładu Wodociągowego Związku Gmin Bychowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGOWY ZWIĄZKU GMIN BYCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932918498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 54 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwbychowo@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagiprusice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej do obiektów w posiadaniu Zakładu Wodociągowego Związku Gmin Bychowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa05e59e-a1a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.wodociagiprusice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Szczegółowy opis sposobu nieelektronicznego składania ofert przedstawiony jest w SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zakład Wodociągowy Związku Gmin "Bychowo" z siedzibą w Prusicach ul. Kolejowa 30, 55-110 Prusice. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Wodociągowym Związku Gmin "Bychowo z siedzibą w Prusicach ul. Kolejowa 30 możliwy jest pod numerem tel. 71/312-54-50 lub adresem email wodociagli@wodociagiprusice.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn "Dostawa wodociągowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Zakładu Wodociągowego Związku Gmin Bychowo w Prusicach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Odbiorcami Pani/Pana Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres określony w jednolitym rzeczowym wykazie akt lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora ( dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego). Posiada Pani/Pan/Państwo prawo do żądania od administratora: a) dostępu do danych osobowych, b) otrzymania kopii danych osobowych, c) uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, d) czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych, e) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, f) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani/Państwo prawo wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub skargi do organu nadzorczego. Podania danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest umowa sprzedaży energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755), na potrzeby obiektów eksploatowanych przez Zakład Wodociągowy Związku Gmin Bychowo w Prusicach. Zakład posiada jedną Stację Uzdatniania Wody (SUW) w Bychowie, dziesięć Przepompowni wody oraz jedną komoraę. Maksymalne obciążenia obiektów Przepompowni SUW występują w różnych godzinach najczęściej 7.00 do 21.00 w okresie zimowym, w okresie letnim do 23.00. Zużycie energii jest ściśle uzależnione od rozbioru wody.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt. 10 i pkt. 11 SW.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:Posiadają aktualne umowy z Tauron Dystrybucja S.A. oddział we Wrocławiu umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A. do obiektów Zamawiającego. Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuję od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Kopia nadania NIP.3.Kopia nadania Regon4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnych przez Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa jeżeli jest korzystna dla zamawiającego w zakresie:terminu płatności, zasad rozliczania usługi, oraz wysokości wynagrodzenia dla wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron a dotyczących np.: siły wyższej, czy sposobu realizacji umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w biurze Zakładu Wodociągowego w Prusicach przy ul. Kolejowej 30.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI