Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrusice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyGmina Prusice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053727
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d6068e-b236-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://prusice.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://prusice.ezamawiajcy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomeniehttps://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2)Wykonawca po wybraniuopcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawiahasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”.3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymZamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesiezłożenia Oferty w postaci elektronicznej.4)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwem Platformy Zakupowej.5)Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się zdostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, wgodzinach 9.00-17.00)e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1)Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4)Włączona obsługa JavaScript;5)Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie. pdf.4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 1)Plikzałączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2)Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.Regulamin korzystania z Platformydostępnego przy rejestrowaniu się na platformie lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://prusice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZamawiający, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą wWarszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIIIWydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441,REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której GminaPrusice prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą podadresem:https://prusice.ezamawiajacy.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusicejest Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail i.miszczuk@prusice.pl, tel. 71 312 62 24 wew. 44, Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa oświetlenia drogowego na terenieGminy Prusice", Sygn.ZP.271.1.5.2021

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 orazart.74-76 ustawy pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawypzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 616524,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego- Raszowice dz. 309/1,Zakrzewo dz. 67

4.2.5.) Wartość części: 62744,18 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanepostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Skokowa ul.Konwaliowa dz. 432/27, Skokowa ul. Wrzosowa dz. 26/12,26/24,26/37

4.2.5.) Wartość części: 93628,38 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6)ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidujemożliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp polegających napowtórzeniu podobnych robót budowlanych w a zakres powyższych zamówień będzie obejmowałoświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkachanalogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych zespecyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych,czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy wsprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego.Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanieZamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszymniż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Borów dz. 156/1

4.2.5.) Wartość części: 12652,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Prusice, ul. ŚwiętejJadwigi dz. 668, Prusice, ul. Górkowicka dz. 689, 694,

4.2.5.) Wartość części: 236837,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Pietrowice Małe dz.276, 265, dz. 272

4.2.5.) Wartość części: 67297,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego -Pawłów Trzebnicki dz.449/4,

4.2.5.) Wartość części: 70711,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Piotrkowice dz. 351,369,340/1,

4.2.5.) Wartość części: 61954,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe iOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanedokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Chodlewko dz. 65/9,65/10

4.2.5.) Wartość części: 10641,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;Zamawiający żąda od wykonawcy, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentu wymienionego w punkcie 2 lit a).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r.poz. 310, 836 i 1572).2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, októrych mowa w pkt 1 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem narachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Prusicach nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 BankSpółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert..Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty:w zakresie Części I - 500,00 zł w zakresieCzęści II - 500,00 zł w zakresie Części III - 500,00 zł w zakresie Części IV - 500,00 zł w zakresieCzęści V - 500,00 zł w zakresie Części VI - 500,00 zł w zakresie Części VII - 500,00 zł wzakresie Części VIII - 500,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne występowanie wykonawców:1) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie wrealizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wykaz o którym mowa w pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca tenbezpośrednio uczestniczył;2) Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaćsię o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (również w przypadku spółek cywilnych),oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku zaistnienia okolicznościwskazanych w punkcie XXV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://prusice.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

nie dotyczy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI