Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola na 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola na 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZduńska Wola
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyMiasto Zduńska Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola na 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Złotnicki” Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731021921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 8

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs-zlotnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-zlotnicki.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Centrum Opieki Socjalnej w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005260303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Getta Żydowskiego 21B

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopscos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopscos.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 829 17 08 273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. dr. Tadeusza Kobusiewicza 2-18

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir-zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosir-zdunskawola.pl/bip/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Miasta Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730167137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Prawdzic Złotnickiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.zdunskawola.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jerzego Szaniawskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000842093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaska 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblzd@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekazdwola.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 2 „Tęczowe Przedszkole” w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Getta Żydowskiego 17a

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp2zdwola@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp2zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 3 w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szadkowska 22a

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp3.zdwola@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp3zdwola.nbip.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 4 „Zaczarowana Kraina” w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdwolapp4@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp4zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 5 w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp5zdunskawola@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp5zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żytnia 19/23

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp6zdwola@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp6zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 7 „Pod Zielonym Semaforem” w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Kałużewskiego 1d

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: publiczne.przedszkole.nr.7@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp7zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 10 „Pod Słoneczkiem” w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 49

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp10@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp10zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 11 w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730999381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sieradzka 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.11@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp11zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, który tworzą: Publiczne Przedszkole nr 9 i Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mikołaja Kopernika w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101803070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Złota 67

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6-zd_wola@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6zdwola.szkolnastrona.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 90

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2.zd.wola@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Władysława Broniewskiego w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 32

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdunskawolasp7@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9jp@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 46A

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opiniesp10@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10zdwola.edupage.org

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Stefana Żeromskiego w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 2-4

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedenastka11@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Kolejarzy Polskich w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1-ego Maja 27

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13karsznice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łaska 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mdk-zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk-zdunskawola.pl

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. św. Alojzego Orione w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368016929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łaska 84

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimn2@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg2zdwola.nsbip.pl

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 12

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368008150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pg5zdwola@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg5zdwola.nsbip.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Miasto Zduńska Wola na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) jest podmiotem upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu jednostek Miasta Zduńska Wola oraz nw. podmiotów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola na 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b400a9-0a24-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@zdunskawola.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii Platformy.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy określonym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezpłatnie rejestruje się lub loguje (w przypadku posiadania konta na Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wiążący.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
7. Szczegóły funkcjonowania platformy zakupowej zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawcy.
8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
10. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.
11. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
12. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). Ciąg dalszy w: SEKCJA IX - POZOSTAŁEINFORMACJE

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, tel. 43 825 02 29, fax 43 825 02 02;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Zduńska Wola można skontaktować się pod adresem iod@zdunskawola.pl telefonem 43 825-02-82 *;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola na 2022 r.” Znak sprawy: IT.271.35.2021.KP, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie Pzp.;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego ;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
11) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
12) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Ciąg dalszy poniżej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IT.271.35.2021.KP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Urzędu Miasta w Zduńskiej Woli, miejskich jednostek organizacyjnych i Towarzystwa Budownictwa Społecznego „ZŁOTNICKI” sp. z o.o. na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych i zasilania oświetlenia ulicznego. Ciąg dalszy z SEKCJI VII.7.4.) 2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
3. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania umowy do zwiększenia lub zmniejszenia jednostkowych mocy umownych oraz zmiany grup taryfowych dla poszczególnych ppe określonych w załączniku nr 1 do umowy po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z OSD, zmiana ta nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo bez roszczeń ze strony Sprzedawcy do zmniejszenia szacowanego zużycia energii elektrycznej wynikającego z prac modernizacyjnych infrastruktury oświetleniowej.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pisemnej zgody pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach i unormowaniach Prawa zamówień publicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający, na podstawie art. 441 PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie obowiązywania umowy
311 167 kWh (oświetlenie uliczne)
260 841 kWh (pozostałe obiekty)
Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa netto przedmiotu zamówienia objęte prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto w ramach zamówienia podstawowego.

2. Zastosowanie prawa opcji oznacza, że:
1) prognozowana w załączniku nr 5 do umowy wielkość wolumenu energii może ulec zwiększeniu o 23%, do maksymalnie 23% wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
2) prognozowana w załączniku nr 5 do umowy wielkość wolumenu energii może ulec zmniejszeniu o 30%, do maksymalnie 30% wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
(w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.

4. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania lub skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

5. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) W zakresie określonym w ust. 2 pkt 1):
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może nastąpić po przekroczeniu realizacji zamówienia podstawowego w wartości 80% wartości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 2;
b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych);
d) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia lub wyczerpaniu kwoty wynagrodzenia określonej w § 5 ust. 2 – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, określonego w ust. 2 pkt 1 niniejszego paragrafu;
e) jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i niniejszej umowy;
f) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy i wykazanych w § 5 ust. 1;
g) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.
2) W zakresie określonym w ust. 2 pkt 2):
a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z faktycznego zużycia energii elektrycznej.
b) Termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy (do momentu rozliczenia ostatniej faktury Vat);
c) O skorzystaniu z prawa opcji, jego zakresie Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli po otrzymaniu ostatecznych danych zużycia energii eklektycznej za ostatni miesiąc świadczenia usługi w ramach niniejszej umowy.
d) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i niniejszej umowy;
e) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy i wykazanych w § 5 ust. 1;
f) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1 zostaną spełnione wyłącznie jeżeli każdy z wykonawców oddzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w zakresie Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, o którym mowa w pkt 3 w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zobowiązany jest do złożenia:
Aktualnej (ważnej) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.
3. Uwaga! Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4) Pzp., musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci elektronicznej, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 98 ust. 6 Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.
4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miasto Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:
Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli
Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp.
7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SWZ.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp.
9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 117 ust. 1 Zamawiający określa, że przypadku składnia oferty na obie części przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca posiadający wymagane doświadczenie będzie wykonywał roboty, dla których było ono wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach:
1) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2) Zmiana ceny jednostkowej za 1 kWh netto (tj. cena bez podatku VAT) ulega zmianie w przypadku zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, w takiej sytuacji rozliczenie umowy będzie odbywało się w oparciu zmienione ceny jednostkowej za 1 kWh netto.
3) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów. Zwiększenie ilości punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz Załączniku nr 1. W przypadku zwiększenia liczby PPE, rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy w szczególności w zakresie ceny jednostkowej za energię elektryczną. Powyższa zmiana umowy będzie dokonywana na podstawie zmiany załącznika nr 1 do umowy bez konieczności renegocjowania pozostałych warunków umowy.
4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży.
5) Zmiany łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w §5 ust.2 umowy, o ile zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 2) – 4) niniejszego paragrafu. Ciąg dalszy w: SEKCJA IV.4.2.2.)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej prowadzonego po stępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia 01.01.2022 r.
2. Umowa zawarta zostaje na czas określony 12 miesięcy począwszy od dnia określonego w ust. 1, jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych, a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i zawarciu nowych umów dystrybucyjnych.

Ciąg dalszy z sekcji III.3.6) 13. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
14. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
15. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
16. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy.
17. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
18. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie poprzez zakładkę „Korespondencja” na https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl
Korespondencja przesłana ww. sposób nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy określonym przez Zamawiającego.
19. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę poprzez zakładkę „Korespondencja” na https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
20. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Kocierzew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI