Zakup energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia649916-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649916-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Zakup energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Miejskie Centrum Kultury NIP 567-14-84-401 Regon 130343133, ul. Płocka 50 09-100 Płońsk, tel. 23 662 27 02
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Kopernika 3 NIP 567-14-84-370 09-100 Płońsk tel. 23 662 27 01
Przedszkole Nr 1 ul. Kolejowa 5 09-100 Płońsk NIP 567-15-90-439, tel. 23 662 22 71
Przedszkole Nr 2 ul. Zacisze 6 09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-557, te. 23 662 24 45
Przedszkole Nr 3 ul. ul. Wolności 18 09-100 Płońsk, NIP 5671590540, tel. 23 662 26 10
Przedszkole Nr 4, ul. ul. Padlewskiego 3 09-100 Płońsk, NIP 567-15-96-962, tel. 23 662 23 90
Przedszkole Nr 5 ul. ul. Szkolna 36A (dawniej Wieczorków 36 A) 09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-534 tel. 23 662 49 26
Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk NIP 567-190-99-93 tel. 23 662 21 62
Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. ul. Szkolna 30 (dawniej Wieczorków 30) 09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-468, tel. 23 662 20 28
Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. ul. Stanisława Wyspiańskiego 4 (dawniej ul. Płocka 60), 09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-563, tel. 23 662 21 63
Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Ks. R. Jaworskiego 25 09-100 Płońsk, NIP 5671910039 tel. 23 662 21 67
Miejska Biblioteka Publiczna ul. Północna 15b 09-100 Płońsk NIP 567-17-14-634 tel. 23 662 24 56
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Zajazd 5 09-100 Płońsk, 567-000-41-03, tel. 23 662 85 27
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. M. Kolbe 9 09-100 Płońsk, NIP 5671084297, tel. 23 662 29 90
Gmina Miasto Płońsk ul. Płocka 39 09-100 Płońsk NIP 567-178-37-18, tel. 23 662 26 91

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka  39 , 09100   Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11.
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamówienie obejmuje 6 niezależnych części, dla grup obiektów korzystających z taryf: Część I. C11, Część II. C12a, Część III. C12b, Część IV. C21, Część V. C23, Część VI. G11.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Miasto Płońsk oraz jednostek podległych Gminie Miasto Płońsk. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzedaży w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 r. (t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z 4 maja 2007 r. (Dz. U. z 2007 roku Nr 93, poz. 623 ze zm.), Cennika dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisów prawnych. 3. Sprzedaż energii winna nastąpić w okresie od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. , w grupach taryfowych C11, C12a, C12b, C21, C23 i G11. 4. Wykaz obiektów poszczególnych grup taryfowych wraz punktami poboru energii (PPE) zawiera załącznik nr 4, 5, 6 do SIWZ. 5. Informacja o prawie opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia w okresie obowiązywania umowy ilości PPE do 25 % w stosunku do ilości wyszczególnionej w załącznikach nr 2, 3, 4 do SIWZ. W przypadku zwiększenia PPE Zamawiający zastrzega sobie rozliczanie ich na tych samych zasadach, określonych w umowie. 6. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oraz cen ofertowych. Ww. rozliczenia odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucji. 7. Zamówienie obejmuje 6 niezależnych części, dla grup obiektów korzystających z taryf: Część I. C11, Część II. C12a, Część III. C12b, Część IV. C21, Część V. C23, Część VI. G11. 8. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: 1) C11 – 413 000,00 kWh, 2) C12a – 800 000,00 kWh, 3) C12b – 13 000,00 kWh, 4) C21 – 250 000,00 kWh, 5) C23 – 650 000,00 kWh, 6) G11 – 500,00 kWh. 9. Ilości podane w punkcie 8 są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii. 10. Ceny jednostkowe za energię elektryczną będą stałe przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem zmian spowodowanych ustawowymi zmianami stawek podatków lub innych zmian wynikających z nadrzędnych przepisów prawa, na które nie ma wpływu Operator Handlowy. 11. W przypadku podania przez Zamawiającego błędnej grupy taryfowej, niezgodnej z wymaganiami technicznymi OSD, do rozliczeń będzie stosowana grupa taryfowa właściwa dla charakterystyki punktu poboru i uwarunkowań technicznych. 12. Zamawiający tj. Gmina Miasto Płońsk realizuje zamówienie na dostawę energii elektrycznej w imieniu własnym oraz następujących jednostek jej podlegających: 1) Miejskie Centrum Kultury, 2) Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji, 3) Przedszkole Nr 1, 4) Przedszkole Nr 2, 5) Przedszkole Nr 3, 6) Przedszkole Nr 4, 7) Przedszkole Nr 5, 8) Szkoła Podstawowa Nr 1, 9) Szkoła Podstawowa Nr 2, 10) Szkoła Podstawowa Nr 3, 11) Szkoła Podstawowa Nr 4, 12) Miejska Biblioteka Publiczna, 13) Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 14) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. 13. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający oraz każda jednostka podpisze odrębne umowy z wybranym Wykonawcą. 3.2. Klasyfikacja dostawy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11 Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11 Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 6. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy: 6. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. 3.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy Części I, II, III, IV, V, VI. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że posiada: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3. Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 6.3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający żąda: 6.3.1.1. aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanową załącznik nr 7 do siwz. 16.2. Umowy zostaną zawarte w formie pisemnej. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający oraz każda jednostka podpisze odrębne umowy z wybranym Wykonawcą. Wykonawca przygotuje projekty umów zawierające istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz oraz przekaże do akceptacji Zamawiającego. 16.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego: 16.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania nw. zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 16.3.2. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmiany ceny jednostkowej netto dla poszczególnych grup taryfowych w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, e) taryfy za usługi sprzedaży zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 16.3.3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. 16.3.4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak: AZ.ZP.271.12.2018 jest Burmistrz Miasta Płońsk, z siedzibą w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, e-mail:burmistrz@plonsk.pl, tel. 23 662 26 91 lub 23 663 13 00. 2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/ Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@plonsk.pl lub tel. 23 662 13 61, lub pisemnie na adres siedziby administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pn. Zakup energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11, znak: AZ.ZP.271.12.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, tj. (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: C11 – 413 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: C12a – 800 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: C12b – 13 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: C21 – 250 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: C23 – 650 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: G11 – 500,00 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI