Zadanie 1- „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych mieszkalnych w zasobach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 1- „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej” Zadanie 2 – „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych użytkowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia533141-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533141-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: Zadanie 1- „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej” Zadanie 2 – „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych użytkowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27151887600000, ul. ul. Tysiąclecia  20 , 41-303  Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2608652, 2608619, e-mail przetargi@mzbm.com.pl, faks 322 642 767.
Adres strony internetowej (URL): www.mzbm.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzbm.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć: za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Adres:
ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1- „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej” Zadanie 2 – „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych użytkowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej”
Numer referencyjny: ZP/DZ/MB/005/03/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca zakup energii dla budynków gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w roku 2020/2021 (18 m-cy), wyszczególnionych w załączniku 3 dla zadania 1 i 3a dla zadania 2 do SIWZ.Zużycie energii elektrycznej w ostatnich 18 miesiącach w 138 punktach poboru energii elektrycznej (PPE) ( 111 PPE -G11, 23 PPE -C1X, 4 PPE – C21) wyniosło 978,136 MWh. Łączna zamówienia moc w 138 PPE wynosi 1 537,70 KW. (wykaz punktów poboru Załącznik nr 3 dla zadania 1 (taryfa G11), załącznik nr 3a dla zadania 2 (taryfa CXX).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który składa się: miejsce dostarczanej energii, grupa taryfowa, moc umowna, numer odbiorcy OSD, numer ENID, numer licznika, roczne zużycie w kWh w poszczególnych PPE i w danych taryfach, określa załącznik nr 3 dla zadania 1, załącznik nr 3a dla zadania 2 do SIWZ. Podane parametry są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdej dla danej taryfy nieruchomości określone zostało w załączniku nr 2 dla zadania 1, załącznik nr 2a dla zadania 2 do SIWZ w oparciu o zużycie energii w okresie ostatnich 18 miesięcy;

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.Przez prace podobne Zamawiający rozumie dostawy, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
18

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2: 18 miesięcy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2020r. do 31.12.2021r.Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po pozytywnej weryfikacji zmiany sprzedawcy dla poszczególnych PPE i wcześniejszym wypowiedzeniu umów kompleksowych na dostawę energii elektrycznej, oraz zawarciu nowych umów sprzedaży dystrybucji energii elektrycznej, jednak nie wcześniej niż 01.07.2020r. po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązujących umów z dostawcą energii elektrycznej. Rozpoczynając realizację zamówienia Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostawy energii elektrycznej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dla Zadania 1 i Zadania 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1,5 mln złotych.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 5.1.2 Zamawiający dopuszcza aby został przedłożony jeden dokument, wystawiony na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 4.oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców występujących wspólnie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,2. opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1,5 mln złotych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (dla zadania 1 i zadania 2)2. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 2 dla zadania 1 i załącznik nr 2a dla zadania 2 do SIWZ3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ,.4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku spółki – umowę spółki.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 6.7. SIWZ (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 PZP lub;- zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy - zmiany ilości punktów poboru energii w przypadku wybudowanych, oddanych do użytku nowych obiektów Zamawiającego na terenie Gminy Dąbrowy Górniczej, a nie wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w granicach art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.- zmiany grupy taryfowej, w przypadku gdyby w trakcie trwania umowy obiekty zamawiającego zmieniłyby charakter użytkowania,- zmiany mocy umownej, w przypadku gdyby w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji.- zmiany w sprawie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.1) Wysokość wynagrodzenia ulegnie zmianie w przypadku:a) zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji Wykonawca będzie uprawniony przy wystawieniu faktury do naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towarów i usług VAT obowiązującej w dacie wystawienia faktury, udokumentowanej zmiany wysokości akcyzy od energii elektrycznej (zmiana nie wymagająca aneksu);b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;d) zmian w wyniku art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.2. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w formularzu – załącznik nr 2 do SIWZ.3. Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia, w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca zakup energii dla budynków gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w roku 2020/2021 (18 m-cy), wyszczególnionych w załączniku 3 dla zadania 1 i 3a dla zadania 2 do SIWZ.2. Zużycie energii elektrycznej w ostatnich 18 miesiącach w 138 punktach poboru energii elektrycznej (PPE) ( 111 PPE -G11, 23 PPE -C1X, 4 PPE – C21) wyniosło 978,136 MWh. Łączna zamówienia moc w 138 PPE wynosi 1 537,70 KW. (wykaz punktów poboru Załącznik nr 3 dla zadania 1 (taryfa G11), załącznik nr 3a dla zadania 2 (taryfa CXX).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który składa się: miejsce dostarczanej energii, grupa taryfowa, moc umowna, numer odbiorcy OSD, numer ENID, numer licznika, roczne zużycie w kWh w poszczególnych PPE i w danych taryfach, określa załącznik nr 3 dla zadania 1, załącznik nr 3a dla zadania 2 do SIWZ. Podane parametry są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdej dla danej taryfy nieruchomości określone zostało w załączniku nr 2 dla zadania 1, załącznik nr 2a dla zadania 2 do SIWZ w oparciu o zużycie energii w okresie ostatnich 18 miesięcy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji: 18 miesięcy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2020r. do 31.12.2021r.Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po pozytywnej weryfikacji zmiany sprzedawcy dla poszczególnych PPE i wcześniejszym wypowiedzeniu umów kompleksowych na dostawę energii elektrycznej, oraz zawarciu nowych umów sprzedaży dystrybucji energii elektrycznej, jednak nie wcześniej niż 01.07.2020r. po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązujących umów z dostawcą energii elektrycznej. Rozpoczynając realizację zamówienia Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostawy energii elektrycznej.


Część nr: 2 Nazwa: „Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych użytkowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca zakup energii dla budynków gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w roku 2020/2021 (18 m-cy), wyszczególnionych w załączniku 3 dla zadania 1 i 3a dla zadania 2 do SIWZ.2. Zużycie energii elektrycznej w ostatnich 18 miesiącach w 138 punktach poboru energii elektrycznej (PPE) ( 111 PPE -G11, 23 PPE -C1X, 4 PPE – C21) wyniosło 978,136 MWh. Łączna zamówienia moc w 138 PPE wynosi 1 537,70 KW. (wykaz punktów poboru Załącznik nr 3 dla zadania 1 (taryfa G11), załącznik nr 3a dla zadania 2 (taryfa CXX).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który składa się: miejsce dostarczanej energii, grupa taryfowa, moc umowna, numer odbiorcy OSD, numer ENID, numer licznika, roczne zużycie w kWh w poszczególnych PPE i w danych taryfach, określa załącznik nr 3 dla zadania 1, załącznik nr 3a dla zadania 2 do SIWZ. Podane parametry są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdej dla danej taryfy nieruchomości określone zostało w załączniku nr 2 dla zadania 1, załącznik nr 2a dla zadania 2 do SIWZ w oparciu o zużycie energii w okresie ostatnich 18 miesięcy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin reallizacji: 18 miesięcy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2020r. do 31.12.2021r.Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po pozytywnej weryfikacji zmiany sprzedawcy dla poszczególnych PPE i wcześniejszym wypowiedzeniu umów kompleksowych na dostawę energii elektrycznej, oraz zawarciu nowych umów sprzedaży dystrybucji energii elektrycznej, jednak nie wcześniej niż 01.07.2020r. po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązujących umów z dostawcą energii elektrycznej. Rozpoczynając realizację zamówienia Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostawy energii elektrycznej.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI