Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-10
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00344459
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf0cb6a-1c0e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbf0cb6a-1c0e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zzw.waw.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
(Dz.U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 53/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy. Prace mają na celu zapewnienie właściwego stanu i sprawności technicznej wałów przeciwpowodziowych gwarantujących odpowiedni stopień zabezpieczenia przeciwpowodziowego m.st. Warszawy od strony Wisły następujących obiektów: Wał Śródmiejski, Wał Bramy Czerniakowskiej i Wał Młociński.
Zadanie obejmuje dwukrotne wykonanie w ciągu roku prac utrzymaniowych obiektów hydrotechnicznych, polegających na:
- mechanicznym i ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp wałów i pasów eksploatacyjnych wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów,
- usuwaniu gałęzi zwisających nad korpusem wału oraz ścinanie krzaków i podszycia,
- usuwaniu wiatrołomów, powalonych drzew i konarów oraz gałęzi z pasa eksploatacyjnego wału,
- likwidacji wyrw i ubytków na skarpach i koronie wałów,
- przeglądzie i oczyszczeniu śluz wałowych z zanieczyszczeń zebranych w przewodach przelotowych oraz na wlotach i wylotach, w tym usunięciu namułów, kamieni oraz innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń,
- zabezpieczeniu powierzchni betonów i mechanizmów wrót przeciwpowodziowych w Porcie Czerniakowskim oraz dwukrotnym pomalowaniu farbą okrętową poliuretanową/ epoksydową z utwardzaczem wrót od strony zewnętrznej oraz barierek bramy,
- zbieraniu zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów wraz z ich wywozem do utylizacji.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ (załącznik nr 1 do umowy), Charakterystycznych parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do OPZ, Zakresie prac utrzymaniowych w latach 2024-2025, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ oraz Lokalizacji poszczególnych obiektów stanowiącej załącznik nr 2 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według najniższej ceny, „Cena” – 100 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: K = C.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy. Prace mają na celu zapewnienie właściwego stanu i sprawności technicznej wałów przeciwpowodziowych gwarantujących odpowiedni stopień zabezpieczenia przeciwpowodziowego m.st. Warszawy od strony Wisły następujących obiektów: Wał Golędzinowski i Wał Rajszewski.
Zadanie obejmuje odpowiednio dwukrotne lub trzykrotne wykonanie w ciągu roku prac utrzymaniowych obiektów hydrotechnicznych, polegających na:
- mechanicznym i ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp wałów i pasów eksploatacyjnych wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów,
- usuwaniu gałęzi zwisających nad korpusem wału oraz ścinanie krzaków i podszycia,
- usuwaniu wiatrołomów, powalonych drzew i konarów oraz gałęzi z pasa eksploatacyjnego wału,
- likwidacji wyrw i ubytków na skarpach i koronie wałów,
- przeglądzie i oczyszczeniu śluz wałowych z zanieczyszczeń zebranych w przewodach przelotowych oraz na wlotach i wylotach, w tym usunięciu namułów, kamieni oraz innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń,
- zabezpieczeniu powierzchni betonów i mechanizmów wrót przeciwpowodziowych w Porcie Czerniakowskim oraz dwukrotnym pomalowaniu farbą okrętową poliuretanową/ epoksydową z utwardzaczem wrót od strony zewnętrznej oraz barierek bramy,
- zbieraniu zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów wraz z ich wywozem do utylizacji.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ (załącznik nr 1 do umowy), Charakterystycznych parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do OPZ, Zakresie prac utrzymaniowych w latach 2024-2025, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ oraz Lokalizacji poszczególnych obiektów stanowiącej załącznik nr 2 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według najniższej ceny, „Cena” – 100 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: K = C.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał* lub wykonuje przynajmniej 2 (dwie) usługi o charakterze podobnym związanym z prowadzeniem prac na terenach wielkoobszarowych, niekoniecznie wykonywane na obszarze wałów przeciwpowodziowych, przy czym łączna wartość wykonanych prac nie może być mniejsza niż 160 000,00 zł brutto**. Wykonawca obowiązany jest do udokumentowania powyższego stosownymi dokumentami (referencje, protokoły odbioru).
Uwaga!
*Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie takie usługi, które zostały zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiającego / Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
** Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem usługi musi wykazać się co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
1.4.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1.4.2.1. co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi traktora z kosiarką wysięgnikową, o zasięgu ramienia od osi ciągnika nie mniejszej niż 6,5 m, z głowicą bijakową koszącą lub zdalnie sterowanej kosiarki na gumowych gąsienicach z osprzętem bijakowym,
1.4.2.2. co najmniej czterema osobami (kosiarzami) obsługującymi ręczne podkaszarki lub kosy spalinowe lub akumulatorowe,
1.4.2.3. co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania samochodami o masie do 3,5 t dla potrzeb wywozu z obszaru prowadzonych prac odpadów organicznych oraz komunalnych.
UWAGA:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem ww. osobami muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
1.4.3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej:
1.4.3.1. dwoma kosiarkami wysięgnikowymi, o zasięgu ramienia od osi ciągnika nie mniejszej niż 6,5 m, z głowicą bijakową koszącą lub zdalnie sterowanymi kosiarkami na gumowych gąsienicach z osprzętem bijakowym,
1.4.3.2. czterema ręcznymi podkaszarkami lub kosami spalinowymi lub akumulatorowymi,
1.4.3.3. dwoma samochodami o masie do 3,5 t do wywozu z obszaru prowadzonych prac odpadów organicznych oraz komunalnych;
1.4.3.4. czterema samochodami spełniającymi normy emisji spalin co najmniej EURO 5 i spełniającymi wymogi do realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie wykonawca złoży kopię certyfikatów i dowodów rejestracyjnych pojazdów.
Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem ww. maszynami muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 266 w zw. z:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
2.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
2.5. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SWZ;
2.4.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających stosowne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SWZ;
2.4.3. wykazu sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu określa załącznik nr 6 do SWZ;
2.4.4. wykazu samochodów, którymi dysponuje Wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu określa załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
Dla części nr 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
Dla części nr 2 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powyższą kwotę wadium należy zsumować, odpowiednio do liczby części na jaką składana jest oferta oraz wyraźnie oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i tych części.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorami Umów dla poszczególnych części, stanowiącymi odpowiednio Załączniki Nr 11a i 11b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostępnioną na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

„Cena” – 100 pkt
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI