Wykonanie robót ogrodniczych polegających na posadzeniu 8 platanów w rej. skweru

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót ogrodniczych polegających na posadzeniu 8 platanów w rej. skweru pom. budyn. Chełmska 25A, 27 i Sobieskiego 114 pt. „Więcej tlenu dla mieszkańców - Platany na Sielcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029521
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie robót ogrodniczych polegających na posadzeniu 8 platanów w rej. skweru pom. budyn. Chełmska 25A, 27 i Sobieskiego 114 pt. „Więcej tlenu dla mieszkańców - Platany na Sielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót ogrodniczych polegających na posadzeniu 8 platanów w rej. skweru pom. budyn. Chełmska 25A, 27 i Sobieskiego 114 pt. „Więcej tlenu dla mieszkańców - Platany na Sielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e9025e-9855-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wykonanie robót ogrodniczych polegających na posadzeniu 8 platanów w rej. skweru pom.budyn. Chełmska 25A, 27 i Sobieskiego 114 pt. „Więcej tlenu dla mieszkańców - Platany na Sielcach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,który został wskazany w SWZ. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemudostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcjakorzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje iprocedury procesu zakupowego”. Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową,na adres przetargi@zgnmokotow.waw.pl. Pozostałe informacje zawiera pkt. 8 i 11 SWZ. Strona https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertawraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę wjęzyku polskim ściśle według postanowień SWZ. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznejw formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszczanastępujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopiadokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES. Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakichWykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanychw załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie KrajowychRam Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji wpostaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017,nr 2247). Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania orazOgłoszenie nr 2021/BZP 00016786/01 z dnia 2021-03-122021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiidentyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plikówdokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje sięużycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie MarketplanetOnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestracjędo aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowizobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie : kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe informacje zawiera pkt. 8 i 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny napodstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). Pozostałe informacje dotycząceRODO znajdują się SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cyt. z SWZ: "4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Teren opracowania zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 9/1 z obrębu 1-03-10 administrowanej przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy i stanowiącej własność m.st. Warszawy. Projekt zakłada dosadzenie platanów klonolistnych na skwerze pomiędzy budynkami ul. Chełmska 25a, 27 i Sobieskiego 114.5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:5.1. Roboty przygotowawcze i towarzyszące:a) Przygotowanie podłoża do nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą polegające na:- wyznaczeniu miejsca sadzenia drzew w uzgodnieniu z inspektorem Zamawiającego, - usunięciu wierzchniej warstwy darni i innych roślin zielonych, - oczyszczeniu miejsca nasadzeń z ewentualnych resztek budowlanych, kamieni starychkorzeni i innych zanieczyszczeń.b) Przygotowanie dołów 1) Należy przygotować doły o średnicy odpowiednio większej do bryły korzeniowej sadzonej rośliny, uwzględniając stopień ubicia i przepuszczalności gleby, a po umieszczeniu rośliny w dole, musi być możliwość swobodnego wypełnienia powstałej przestrzeni ziemią.5.2. Roboty ogrodnicze:- wykonanie nasadzeń drzew liściastych (platan klonolistny) form naturalnych o średnicy pnia 20-25 cm, na terenie płaskim w gruncie kat. IV z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość: 1,0/0,7 m – 8 szt. - należy umieścić rośliny prosto w dole, by nie uszkodzić bryły korzeniowej. Wszystkie rośliny sadzimy na takiej samej głębokości, na której rosły w gruncie w szkółce, ewentualnie można posadzić kilka centymetrów (2-3 cm) głębiej. Zbyt głębokie posadzenie roślin może doprowadzić do trudności z ich przyjmowaniem się, a nawet spowodować wypadanie roślin na skutek braku dostępu powietrza do systemu korzeniowego, ponadto: - przestrzeń pomiędzy bryłą korzeniową a brzegami dołu należy dokładnie wypełnić podłożem, - mieszanka podłożowa do zasypania dołów przy sadzeniu drzew musi być odpowiednia, charakteryzować się dużą porowatością i guzełkowatością, być odporna na osiadanie, posiadać startową dawkę nawozu mineralnego o kontrolowanym uwalnianiu składników i przedłużonym działaniu, - delikatnie, ale dosyć dobrze ubić stopami glebę wokół roślin po posadzeniu, tak by nie uszkodzić korzeni, - wykonać miski wokół drzew o średnicy 1 m, z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu (lub chodnika, wydzielenia krawężnikiem itd.), misa po uzupełnieniu korą powinna pozostawać na poziomie przyległych obszarów,- obficie podlać rośliny bezpośrednio po ich posadzeniu, - opalikować drzewa – trzy pale drewniane dł. ok. 2,5 m (po wbiciu pala ok. 1,5 m powinno pozostać nad gruntem) pale o średnicy 6 cm, ustabilizowane poprzecznie półwałkami długości ok. 60-70 cm i średnicy 6 cm na dwóch wysokościach (dolna listwa podwójna, górna pojedyncza, górne krótsze), drzewo ustabilizowane do pali pasami.5.3. Zakup i montaż obiektów małej architektury: tablicy informacyjnej - 1 szt.Parametry techniczne:- szerokość: 0.1 m - długość: 0, 55m- wysokość: 1,7 mFundamentowanie: poprzez prefabrykowane stopy fundamentowe (gotowe wyroby budowlane) bądź beton towarowy standard C16/20 (dawniej B20).Materiały: drewno klejone zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi, elementy kolorowe z płyty HDPE, treść tablicy w formie nadruku na folii odpornej na UV, naklejonej na cynkowaną blachę stalową, elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej, zaślepki śrub — wodoodporne, wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Uwagi: na tablicy musi zostać umieszczony napis „Zrealizowano w ramach budżetu obywatelskiego”.5.4. Wymagania dotyczące parametrów i jakości materiałów, surowców i urządzeń, które są przedmiotem zamówienia lub będą stosowane podczas realizacji zamówienia wraz z wykazem dokumentów, które powinni dostarczyć wykonawcy na ich potwierdzenie:Wymagania wynikają z przepisów technicznych oraz wiedzy ogrodniczej, wymogów wynikających z Polskich Norm, zasad rzetelnej wiedzy technicznej i ogrodniczej.a) Wymagania dotyczące materiału roślinnego:- zaleca się zastosowanie materiału roślinnego odpowiedniego dla regionu i miejsca nasadzenia,- zamawiający zamawia drzewa w I (pierwszym) wyborze, - materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,- zachowane powinny być proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową,- materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, - rośliny muszą być dostarczone z bryłą korzeniową,- system korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku i wieku rośliny, nie przesuszony,- bryła korzeniowa musi być dobrze wykształcona i odpowiednio duża, - bryły korzeniowe powinny być zabezpieczone tkaniną rozkładającą się najpóźniej w ciągu półtora roku po posadzeniu, dodatkowo zabezpieczone drucianą siatką z drutu nieocynkowanego, - drzewa muszą posiadać prawidłowo wykształcony przewodnik,- rośliny z bryłą korzeniową powinny zostać posadzone wiosną lub jesienią w stanie bezlistnym.b) Wady niedopuszczalne sadzonego materiału roślinnego: • uszkodzenie mechaniczne,• odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia,• ślady żerowania owadów, • oznaki chorobowe,• zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach nadziemnych. • martwice i pęknięcia kory. • uszkodzenie i przesuszenie bryły korzeniowej.Wykonawca może zastosować tylko materiały, które dopuszczone są do stosowania w szkółkarstwie i ogrodnictwie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia (na możliwe żądanie) Zamawiającemu dokumentów zakupu materiału materiałów roślinnych z określeniem ich pochodzenia i zachowania wymaganych norm. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i nasadzeń na miejscu sadzenia."

4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika prac ogrodniczych przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja wykonawcy na wykonane roboty ogrodnicze tj. przyjęcia się drzew w ziemi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

cyt. z SWZ: "19. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 , spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu. 19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 20.000,00 zł.19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że: 19.1.4.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy i usługi polegające na dostawie roślin oraz zakładaniu i pielęgnacji zieleni osiedlowej na terenach budownictwa wielorodzinnego i/lub terenach miejskich o łącznej wartości rocznej każdego z zamówień nie mniejszej niż 20.000 zł brutto (rocznie). W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie z odbiorem przez zleceniodawcę w/w usług.19.1.4.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego będącego przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 , z późn. zm.), 19.1.4.3. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami w zakresie ogrodnika terenów zieleni, posiadającą odpowiednie uprawnienia do nadzorowania pracami dotyczącymi zakładania i pielęgnacji terenów zieleni oraz posiada co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni.Uwaga! Praktyka zawodowa kierownika prac ogrodniczych przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana będzie w sposób opisany w pkt. 16 SWZ.19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem usług wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt 19.1.4.1. SWZ samodzielnie . 19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają przedmiotowe roboty dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane."

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: cyt. z SWZ: "20.1.1. wykazu dostaw i usług, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy,Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy dostawy i usługi wymienione w wykazie dostaw i usług wykonał sam czy potwierdzają zdolności techniczne i zawodowe innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 19.1.4.2. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.20.1.3. wykaz osób - oświadczenie dotyczące kierownika– skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnego za kierowanie pracami ogrodniczymi przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.20.1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.20.1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.(...)20.1.6. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania,20.1.7. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do materiałów postępowania."

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do wzoru Formularza oferty - Rozdział IISWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca niepodlega wykluczeniu z postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

cyt. z SWZ: "11.11. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.11.11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy. 11.11.2. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego.11.11.3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. 11.11.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.11.11.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt. 19.3 SWZ11.12. Dokumenty wymagane w przypadku powoływania się na podmioty trzecie. 11.12.1. Zgodnie z art. 118 ustawy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie/ oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym przypadku kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 11.12.2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu z zastosowaniem regulacji art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Zamawiający wymaga, by w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu warunków doświadczenia wykazał udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego musi mieć formę pisemną, posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, musi zostać złożone przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. 11.12.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach Załącznik nr 1 i 2 do SWZ. 11.12.4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 118 ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów, na załączniku do oferty, o którym mowa w pkt. 11.10.4. SWZ. "

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały wymienione w Rozdziale III SWZ - paragraf 16.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI