Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00035776
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 64 990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b3adb2-7dd3-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających oraz zbiorników zastępczego i częściowo utraconego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej:
http://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy:
http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: - pamięć min. 2 GB RAM, - procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja (lub inny procesor o parametrach równoważnych),- jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,- włączona obsługa Java Script,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegółowe informacje techniczne w zakresie korzystania z platformy, m.in. takie jak: specyfikacja połączenia,
format przesyłania danych oraz kodowanie i czas odbioru danych znajdują znajdują się w Instrukcjach (na dole strony). Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały
szczegółowo opisane w pkt. 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3
Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3
Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/DZS/2022/TP/WRI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie monitoringu funkcjonalności i efektywności zaprojektowanych i wykonanych w ramach zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 203 na odcinku od granicy województwa do Ustki”: przejść dla płazów, płotków ochronno-naprowadzających, zbiornika zastępczego dla płazów zlokalizowanego na działce nr 57/16 w obrębie Wodnica oraz zbiornika częściowo utraconego w km ok. 58+700 drogi wojewódzkiej nr 203, obejmującego kontrolę ich wykorzystywania i ocenę skuteczności zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Ustka pismem OŚR.6220.7.39.2014 z dnia 15 lipca 2016 roku - Decyzja nr 7/2014.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących powodów:
Brak możliwości rozdzielenia z uwagi na to, że przejścia dla płazów wraz z płotkami ochronno-naprowadzającymi oraz zbiorniki: zastępczy i częściowo utracony znajdują się w ciągu jednej drogi wojewódzkiej (nr 203) w niedalekiej odległości od siebie i stanowią nierozerwalną całość względem inwestycji pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 203 na odcinku od granicy województwa do Ustki”. Zamówienie nie podlega podziałowi na części zarówno ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, jak również z uwagi na konieczność wyciągnięcia powiązanych ze sobą wniosków dotyczących efektywności funkcjonowania ww. elementów oraz wpływu inwestycji na środowisko naturalne, w tym faunę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie na podstawie określonych przez
Zamawiającego kryteriów oceny ofert. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą zsumowanych punktów w ramach określonych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika zespołu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność zawodowa Wykonawcy
Wykonawca musi oświadczyć, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia,
tzn.: wykonał (zakończył):
- usługę polegającą na przeprowadzeniu monitoringu przejść dla zwierząt (w tym płazów) przy użyciu kamer wizyjnych (fotopułapek),
lub
- usługę polegającą na wykonaniu monitoringu funkcjonalności i efektywności zbiornika/-ów wodnego/-ych w zakresie monitoringu płazów,
lub
- opracował raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko dla nowobudowanej lub przebudowywanej drogi o klasie min. Z*, w którym dokonywano analizy funkcjonalności przejść dla zwierząt oraz rozwiązań projektowych dotyczących zminimalizowania oddziaływania na faunę.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi (droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - tekst jednolity: Dz. U. 2021,
poz. 1376 z późn. zm.; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 124) – w przypadku doświadczenia nabytego poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy
Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia osobę legitymującą się uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:
- Kierownik zespołu: Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub biologii lub rolnictwa lub leśnictwa. Wykonał jako osoba kierująca zespołem prowadzącym badania terenowe co najmniej jedno opracowanie w następującym zakresie:
-monitoring lub nadzór środowiskowy dla inwestycji liniowych,
lub
- inwentaryzacja środowiskowa dla potrzeb inwestycji liniowych.
- Specjalista z zakresu botaniki: Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub biologii lub rolnictwa lub leśnictwa. Wykonał samodzielnie lub brał udział w badaniach terenowych w ramach zrealizowanego co najmniej jednego opracowania w zakresie, którego została wykonana m.in. inwentaryzacja zieleni lub monitoring zieleni.
- Specjalista z zakresu zoologii - herpetolog. Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub biologii lub rolnictwa lub leśnictwa. Wykonał samodzielnie lub brał udział w badaniach terenowych w ramach zrealizowanego co najmniej jednego opracowania w zakresie, którego została wykonana m.in. inwentaryzacja lub monitoring zwierząt dla potrzeb inwestycji liniowych.
Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych w tabeli.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przewidywany termin realizacji zmówienia wynosi 43 miesiące, w tym:
- monitoring w zakresie przejść dla płazów i płotków ochronno-naprowadzających w terminie do dnia 31 października 2024 r. - (data złożenia raportu końcowego), przewidywany termin zakończenia: listopad 2024 r.;
- monitoring w zakresie zbiornika zastępczego dla płazów i zbiornika częściowo utraconego w terminie do dnia 31 sierpnia 2025 r. - (data złożenia raportu końcowego), przewidywany termin zakończenia: wrzesień 2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kołczygłowy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI