Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-10-13
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368302575

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zarzecze 13b

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 03-194

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: anna.muszalska@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb3a80a-2555-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00203947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.51 Usługi związane z kompleksowym utrzymaniem rzek, cieków i kanałów na terenie RZGW Warszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej "ustawą
Pzp”, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod
adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z
przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6
specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.
Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na
Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf,
.xls.
8. Adres email, wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i
otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji
z wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako
załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.72.2021/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.72.2021/ZZWŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zgłowiączka, prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów wiatrołomów w km 1+670 -6+642 rzeki, śr. szerokość dna 8-10 m, średnia głębokość 1,8 m - na terenie m. Włocławek, oraz ścinanie krzaków Bulwary na dł. 300mb w m. Włocławek pow. Włocławek, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zgłowiączka jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Wisły. Powierzchnia jej dorzecza wynosi 1495,6 km2. Początkiem cieku jest Kanał Głuszyński, który swoje źródła ma w okolicy wsi Płowce. Zgłowiączka przepływa przez Jezioro Głuszyńskie i uchodzi do Wisły we Włocławku w 679 km jej biegu. Przepływa przez Gminy; Osięciny, częściowo Radziejów ,Bytoń, Topólka , Lubraniec, Brześć Kujawski i Włocławek. Całkowita jej długość wynosi ok. 88.585km. W dolnym odcinku -1,600 km jest uregulowana. Prace utrzymaniowe na rzece Zgłowiączka planowane w km 1+670-6+642 w m. Włocławek.
Numer JCWP to PLRW2000202789. Na odcinku przewidzianym do konserwacji nie występują obszary chronione .Wycinka krzaków- Bulwary Włocławek na długości 300 mb wykonana zostanie po okresie lęgowym ptaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 44565,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zgłowiączka, prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów, wiatrołomów w km 6+642 - 24+576 rzeki , szerokość dna 6-10 m, średnia głębokość 1,8 m - na terenie gm. Brześć Kujawski, pow. Włocławek, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zgłowiączka jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Wisły. Powierzchnia jej dorzecza wynosi 1495,6 km2. Początkiem cieku jest Kanał Głuszyński, który swoje źródła ma w okolicy wsi Płowce. Zgłowiączka przepływa przez Jezioro Głuszyńskie i uchodzi do Wisły we Włocławku w 679 km jej biegu. Przepływa przez Gminy; Osięciny, częściowo Radziejów , Bytoń, Topólka , Lubraniec, Brześć Kujawski i Włocławek. Całkowita jej długość wynosi ok. 88.585km. W dolnym odcinku -1,600 km jest uregulowana. Prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów, wiatrołomów na rzece Zgłowiączka planowane w km 6+642-24+576 na terenie gm. Brześć Kujawski.
Numer JCWP to PLRW20002027879. Na odcinku przewidzianym do konserwacji nie występują obszary chronione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 74438,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Niwka, prace utrzymaniowe w km 23 + 455 – 25 + 555 rzeki
- km 23 + 455 – 25 + 555 - średnia szerokość dna 1,2-1.4m, średnia głębokość 1,6 m
na terenie gminy Izbica Kujawska, powiat włocławski, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Niwka o długości 25,555 km i powierzchni zlewni 122,3 kn2 , jest prawobrzeżnym dopływem rzeki Zgłowiączki. Na odcinku 9 + 248 – 25 + 555 km ciek jest uregulowany. Do konserwacji nie przewidziano odcinków cieku przepływających przez tereny podmokłe (bagna, torfowiska). Numer JCWP dla rzeki Niwka - RW20001727853299. Odcinek objęty pracami konserwacyjnym jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 18986,41 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zjawionka, prace utrzymaniowe w km 0 + 000 – 0 + 438; 0 + 887 – 2 + 394; 2 + 729 – 3 + 185; 3 + 459 – 3 + 826; 4 + 354 – 6 + 315; 6 + 425 – 6 + 635 rzeki (średnia szerokość dna 0,8 – 1,6 m, średnia głębokość 1,6 m) na terenie gm. Dobrzyń n/Wisłą, pow. Lipno, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zjawionka o dł. 6,635 km jest lewostronnym dopływem rzeki Chełmiczki, odwadnia grunty użytkowane rolniczo północnej części gminy Dobrzyń n/Wisła. Robotami objęte zostały odcinki rzeki przebiegające poza terenami podmokłymi, bagiennymi. Na odcinkach przewidzianych do konserwacji ciek jest uregulowany. Numer JCWP dla rzeki Zjawionka – RW200017275989.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 37993,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Wichowianka, prace utrzymaniowe w km 0 + 000 – 6 + 260 rzeki (średnia szerokość dna 0,8 – 2,0 m, średnia głębokość 1,6 m) na terenie gm. Lipno, pow. Lipno, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Wichowianka - lewobrzeżny dopływ rzeki Chełmiczki o długości ewidencyjnej 6260 m, przepływa przez obszary użytkowane rolniczo gminy Lipno. Odcinek objęty pracami konserwacyjnymi jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 35152,79 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kanał Popłaciński, prace utrzymaniowe w km 0+000-7+350 rzeki (średnia szerokość dna 1,2-1,6m, średnia głębokość 1,6 m), na terenie gm. Nowy Duninów i m. Płock pow. Płock., woj. mazowieckie
Kanał Popłaciński przepływa przez Gminy; Nowy Duninów, Płock. Całkowita jej długość wynosi 7.350km. Prace utrzymaniowe na Kanale Popłacińskim- planowane w km 0+000-7+350 na terenie gminy, Nowy Duninów, Płock. Całość prac realizowana będzie poza obszarem chronionym i po okresie lęgowym ptaków.
Numer JCWP to PLRW20000275999- (Zbiornik Włocławek) – Kanał Popłaciński odcinek objęty pracami konserwacyjnymi jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 44407,98 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Jeziorka; od km w km 0+310 - 2+250
nachylenie skarpy; średnia szerokość dna 2,1 m; średnia głębokość ok. 0,9 m;
gm. Czosnów, pow. nowodworski województwo mazowieckie .
Rzeka Jeziorka przepływa przez obręby: Sady, Kazuń Polski, Kazuń Nowy, Jesionka, Augustówek, Dębina . Całkowita jej długość wynosi 6,670 km. . Na odcinku przewidzianym do konserwacji w km 0+180 znajduje się śluza wałowa. Na odcinku rzeki nie objętym konserwacją znajdują się Jezioro Dolne km 2+300-3+895, Jezioro Górne km 3+980-4+770 oraz Jezioro Zgniłe km 6+070-6+670. Rzeka na całym odcinku z wyłączeniem jezior jest uregulowana a średnia szerokość koryta wynosi 2,1 m.
Jej Krajowy Kod Jednolitych Części Wód (JCW) to RW20002627112.
Rzeka Jeziorka znajduje się ona na terenie obszaru Natura 2000 – Dolina Środkowej Wisły, Kampinowski Park Narodowy - otulina, Łąki Kazuńskie, Forty Modlińskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 8815,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Gawarek od km 3+000 do km 10+246; nachylenie skarpy ; średnia szerokość dna 0,9 m; średnia głębokość ok. 0,7 m; gmina; gm. Czerwińsk nad Wisłą powiat płoński, województwo mazowieckie;
Rzeka Gawarek jest prawobrzeżnym dopływem rzeki Strugi. Przepływa przez Gawarzec Dolny, Gawarzec Górny, Garwolewo oraz Stary Boguszyn. Całkowita jej długość wynosi 10,246 km. Na odcinku 3+000 do 10,246 (7,246km) jest uregulowana, a średnia szerokość koryta wynosi 0,84 m.
Jej Krajowy Kod Jednolitych Części Wód (JCW.) to RW20001727189.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 32975,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Skrwa Lewa, prace utrzymaniowe w km 0+720 – 2+200; 14+415 – 15+255; 15+815 – 16+407; 28+000 – 28+360; 40+626 –49+045, szerokość dna od 0,8m do 3,8m, średnia głębokość 2,5 m, nachylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 1,5, odcinki cieku w km 1+320 – 2+100; 15+815 – 16+187 nieuregulowane, pozostałe odcinki, na których będą prowadzone prace utrzymaniowe uregulowane.

Rzeka zlokalizowana jest na terenie Gminy Nowy Duninów, Powiat płocki, Gminy Gostynin, Powiat Gostyniński oraz Gminy Łanięta, Powiat kutnowski. Rzeka Skrwa Lewa jest lewym dopływem rzeki Wisły, odprowadza wody z przyległych terenów oraz obiektów melioracyjnych, na cieku znajdują się budowle piętrzące służące do nawodnień oraz budowle komunikacyjne.
Numery JCWP: w Bezpośredniej zlewnii (I) Zb. Włocławek (RW20000275999); Skrwa Lewa od dopływu z jez. Lucieńskiego do ujścia (RW20002027549); Skrwa Lewa od Osetnicy do dopł. z jez. Lucieńskiego bez dopł. z jez. Lucieńskiego(RW20002027545); Dopływ spod Lubaty z jez. Lucieńskim (RW200017275469); Skrwa Lewa od dopł. spod Polesia Nowego do Osetnicy, bez Osetnicy (RW200019275439); Skrwa Lewa od źródeł do dopływu spod Polesia Nowego (RW200017275432).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.2.5.) Wartość części: 84284,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60%
2.2 termin realizacji - waga 40%
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ(2.1 powyżej) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ (2.2 powyżej) poprzez porównanie terminu realizacji usługi oferty do terminu realizacji usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pt = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi liczony jest w dniach kalendarzowych. Termin realizacji usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych:
Cz.1: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.2: minimalnie 35 - maksymalnie 45
Cz.3: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.4: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.5: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.6: minimalnie 30 - maksymalnie 40
Cz.7: minimalnie 15 - maksymalnie 25
Cz.8: minimalnie 25 - maksymalnie 35
Cz.9: minimalnie 30 - maksymalnie 40

Maksymalnie w kryterium „termin realizacji” można otrzymać 40 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1/ kompetencji lub uprawnień do prowadzonej określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
2/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
3/ zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: jedna usługa o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (np. prace konserwacyjne na ciekach, kanałach, rowach, budowlach przeciwpowodziowych, budowlach piętrzących lub urządzaniach melioracji wodnych) wykonana w ramach jednego kontraktu, co najmniej o wartości brutto:
- 8.000,00 zł dla każdej z części.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2/ informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
3/ odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4/ oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji,
np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2/ pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3/ dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej; nie dotyczy niniejszego postępowania.
4/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5/ Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
6/ dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta
spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione
wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z
Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty
określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne
z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że
każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ
w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.4SWZ składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego
z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden
spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI