Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMaków Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Makowski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-16
  • Numer ogłoszenia649023-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649023-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.

Powiat Makowski: Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Makowski, krajowy numer identyfikacyjny 55066844000000, ul. ul. Rynek  1 , 06200   Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 173 670, e-mail przetargi@powiat-makowski.pl, faks 029-7173664.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-makowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat-makowski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemne za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego
Numer referencyjny: ŚZZP.272.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zmówienia jest Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami). 1) Wykaz i charakterystykę obiektów oraz szczegółowe informacje dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w tych obiektach, dla poszczególnych grup taryfowych w okresie 12 miesięcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe zużycie energii w obiektach Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 984 997,00 kWh. 2) Zamówienie obejmuje sprzedaż oraz dostawę energii elektrycznej do 377 punktów poboru, dla których nabywcami i odbiorcami są: 1. Powiat Makowski, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571452124 • Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571285494 • Zarząd Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim, ul. Krótka 3, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571290325 • Dom Pomocy Społecznej, ul. Mazowiecka 2, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571259640 • Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przasnyska 77, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571008553 • Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Marii Curie-Skłodowskiej w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 2, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571252833 • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Ks. Jana Twardowskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 5, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571014915 • Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Krasnosielcu, ul. Sadowa 6, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571005885 • Zespół Szkół im. Żołnierzy Armii Krajowej w Makowie Mazowieckim, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 7,06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571008547 • Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Różanie, ul. Warszawska 34, 06-230 Różan, NIP 7571125715 2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim, ul. Stanisława Moniuszki 6A, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571007016 3. Gmina Młynarze, ul. Ostrołęcka 7, 06-231 Młynarze, NIP 757-14-80-899 • Urząd Gminy Młynarze, ul. Ostrołęcka 7, 06-231 Młynarze, NIP 757-10-14-921 4. Gmina Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka, NIP 757-147-72-36 • Urząd Gminy w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 38A 06-232 Czerwonka • Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 37, 06-232 Czerwonka 5. Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757 141 64 53 • Szkoła Podstawowa w Starym Szelkowie, Stary Szelków 38, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-10-08-524 • Przedszkole w Starym Szelkowie, Stary Szelków 39A, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-12-69-957 • Publiczne Gimnazjum w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-13-36-949 • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-13-77-500 • Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-10-08-180 6. Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Sportu w Starym Szelkowie, Stary Szelków 35A, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-14-80-528 7. Gmina Sypniewo, ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-13-360 • Urząd Gminy, ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-11-92-551 • Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta, ul. Wł. Reymonta 12A, 06-213 Sypniewo, NIP: 757-13-68-694 • Publiczne Samorządowe Przedszkole w Gąsewie Pod., ul. Szkolna 1, 06-213 Sypniewo, NIP: 757-13-68-665 • Zespół Placówek Oświatowych w Sypniewie, ul. Wł. Broniewskiego 2a, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-62-737 8. Gminny Ośrodek Kultury w Sypniewie, ul. Ostrołęcka 39, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-12-780 9. Gminna Biblioteka Publiczna w Sypniewie, ul. Ostrołęcka 39 A, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-12-69-963 10. Gmina Krasnosielc, ul. Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa w Rakach im. Bohaterów Powstania Styczniowego, 06-214 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa w Amelinie im. Świętego Stanisława Kostki w Amelinie, Amelin 33, 06- 212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa im. Edwarda Rolskiego w Drążdżewie, Drążdżewo 62, 06-214 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Krasnosielcu, ul. Ogrodowa 2a, 06- 212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Publiczne Samorządowe Przedszkole w Krasnosielcu, ul. Ogrodowa 1, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571420383 11. Gminny Ośrodek Kultury w Krasnosielcu ul. Rynek 40A, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571007571 12. Publiczna Biblioteka Samorządowa, ul. Rynek 30, 06-212 Krasnosielc, NIP 7570001827 3) Każdy z w/w/ płatników zawrze z Wykonawcą jedną umowę obejmującą wszystkie punkty poboru energii należące do niego. 4) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności wynikające z procedury zmiany sprzedawcy w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi się zamówienie: a) zgłoszenia właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji oraz umów kompleksowych. 5) Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 6) Planowana przez zamawiającego ilość energii elektrycznej, grupa taryfowa OSD oraz moce umowne dla poszczególnych PPE mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zmiany mogą dotyczyć: liczby punktów poboru energii, ilości energii, wielkości mocy umownej w przedziale w przypadku: a) rezygnacji z punktów poboru energii spowodowanej w szczególności przekazaniem, sprzedażą, wynajmem innemu właścicielowi, zamknięciem, likwidacją, b) powstania nowych punktów poboru energii lub przejęcia punktów poboru energii od innych podmiotów. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać według tych samych cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek taryfowych za usługi dystrybucji i na tych samych warunkach, które określone zostały w ofercie i treści SIWZ, c) zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną oraz moc w danym punkcie poboru energii. Zwiększenie punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym. Zamawiający może zwiększyć moc umowną/grupę taryfową do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. Ceny i stawki opłat, określone przez Wykonawcę, w przypadku zmiany Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej G11, zatwierdzanej przez Prezesa URE, ulegną automatycznej zmianie, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy 7) Podane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ prognozowane zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 8) Cena za energię elektryczną za 1 kWh energii elektrycznej w okresie obejmowania umowy nie podlega zmianie. 9) Cena określona w umowie obowiązuje także dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej OSD.

II.5) Główny kod CPV: 09310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65310000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Zamówienia te będą obejmować zwiększenia zakresu dostawy energii elektrycznej i usługi dystrybucji objętych niniejszym zamówieniem. Maksymalny zakres w/w zamówień może wynieść do 20 % zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że posiada: 1) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie stosuje się art. 24aa ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie stosuje się art. 24aa ustawy Pzp
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie stosuje się art. 24aa ustawy Pzp
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy i Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) – załącznik nr 7 do SIWZ. 4. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: Zamawiający nie wyznaczył warunku w tym zakresie. 5. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: Zamawiający nie wyznaczył warunku w tym zakresie. 6. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VII.2, VII.3, VII.4, VII.5 należy dołączać do oferty. 7. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt VII.7 ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt VII.7 ppkt 1. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, do których odwoływać będzie się umowa, jej odpowiednie postanowienia ulegną automatycznie zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Utrzymanie czystości w gminie Bieruń w roku 2019.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Maków Mazowiecki: Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora + w Makowie Mazowieckim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Maków Mazowiecki: Dostawa 1 lekkiego samochodu ratownictwa wodnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Nasienie buhaja rasy PHF odmiany czarno-białej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa warzyw i owoców
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI