Świadczenie usługi kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego wysokometanowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego wysokometanowego do obiektów administracyjno-biurowych Oddziału Terenowego KOWR w Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim i Malborku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-22
  • Numer ogłoszenia651622-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651622-N-2018 z dnia 2018-11-22 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11: Świadczenie usługi kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego wysokometanowego do obiektów administracyjno-biurowych Oddziału Terenowego KOWR w Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim i Malborku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11, krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00138, ul. Karolkowa  30 , 01-207  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , e-mail zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
KOWR ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego wysokometanowego do obiektów administracyjno-biurowych Oddziału Terenowego KOWR w Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim i Malborku
Numer referencyjny: PRU.WOP.260.53.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa w rozumieniu art. 3 pkt. 30) ustawy Prawo Energetyczne, tj. sprzedaż i dystrybucja paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E (norma PN-C-04753-E) przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa, do instalacji znajdującej się w obiektach administracyjno-biurowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Pruszczu Gdańskim, mieszczących się w Pruszczu Gdańskim oraz Malborku. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania w następujący sposób: Część 1 – Zadanie 1: sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego (paliwa gazowego) na potrzeby obiektu administracyjno-biurowego Zamawiającego mieszczącego się w Pruszczu Gdańskim (83-000) przy ul. Powstańców Warszawy 28. Na dzień zawarcia umowy obiekt jest kwalifikowany do grupy taryfowej W-4 właściwych dla miejsca odbioru paliwa gazowego, dla którego moc umowna wynosi do 110 kWh/h. Szacunkowa wielkość zużycia paliwa gazowego w okresie obowiązywania umowy, tj. 01.01.2019 r. – 31.12.2019 r. wynosi: 218.970 kWh. Część 2 – Zadanie 2: sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego (paliwa gazowego) na potrzeby obiektu administracyjno-biurowego Zamawiającego mieszczącego się w Malborku (82-200) przy ul. Wołyńskiej 19. Na dzień zawarcia umowy obiekt jest kwalifikowany do grupy taryfowej W-3.6 właściwych dla miejsca odbioru paliwa gazowego, dla którego moc umowna wynosi do 110 kWh/h. Szacunkowa wielkość zużycia paliwa gazowego w okresie obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usługi wynosi: 42.813 kWh. 3. Wskazane w pkt. 2. zużycie gazu ma charakter orientacyjny, służący porównaniu ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wielkość zużycia została ustalona w oparciu o zużycie gazu ziemnego w okresie 12 miesięcy poprzedzających udzielenie zamówienia. Rzeczywiste zużycie paliwa gazowego może się różnić od szacowanego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania (nie zakupienia) przez Zamawiającego podanej ilości gazu, w żadnym z obiektów. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.), aktualnymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego oraz zgodnie z Taryfą dla paliwa gazowego Wykonawcy, która stanowić będzie załącznik do umowy. 5. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 6. Obiekty Zamawiającego podłączone są do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD): Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. 7. Zamawiający oświadcza, że pobierane paliwo gazowe przeznacza na cele opałowe do obiektów administracyjno-biurowych oraz mieszkań: obiekt w Pruszczu Gdańskim - kocioł gazowy grzewczy o mocy 270 kW, obiekt w Malborku – kocioł gazowy grzewczy o mocy 24 kW. 8. Paliwo gazowe wysokometanowego typu E musi spełniać przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1158 ze zm.) oraz z Polską Normą (PN-C-04753), min.: 1) ciepło spalania* - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego - nie mniejsze niż 30,0 MJ/m3 2) wartość opałowa** - nie mniejsza niż 27,0 MJ/m3 3) przykładowy skład: • metan (CH4) - około 79% • etan, propan, butan - około 1% • azot (N2) - około 19,5% • dwutlenek węgla (CO2) i reszta składników - 0,5% *Ciepło spalania gazu jest ilością ciepła wydzieloną przy całkowitym spaleniu 1m3 gazu. Jednostką ciepła spalania gazu jest MJ/m3 gazu w warunkach normalnych tzn. przy ciśnieniu 101,3 kPa i w temperaturze 25oC. **Wartość opałowa odpowiada ilości ciepła wydzielonego przy spaleniu 1m3 gazu, gdy woda zawarta w produktach spalania występuje w postaci pary (wartość opałowa jest mniejsza od ciepła spalania o wielkość ciepła skraplania pary wodnej). 9. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi mieć zawartą ważną (aktualną) umowę, tj. tzw. Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego, objętych przedmiotem zamówienia. 10. Dla obiektu w Pruszczu Gdańskim Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową z terminem obowiązywania do 31.12.2018 r. Dla obiektu w Malborku Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieoznaczony z okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie wypowiedzenia umowy. 11. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany do skutecznego wypowiedzenia dotychczasowych umów i przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65200000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia dla obu zadań: Dla Zadania Nr 1 - od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Dla Zadania Nr 2 – 12 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usługi
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uznany warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualną oraz ważną w okresie trwania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.). b) aktualną oraz ważną w okresie obowiązywania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) LUB ma zawartą generalną umowę dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenia usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 z e zm.) 2. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej)/ posiadaniu zawartej generalnej umowy dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenia usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego (paliwa gazowego) na potrzeby obiektu administracyjno-biurowego Zamawiającego mieszczącego się w Pruszczu Gdańskim (83-000) przy ul. Powstańców Warszawy 28. Na dzień zawarcia umowy obiekt jest kwalifikowany do grupy taryfowej W-4 właściwych dla miejsca odbioru paliwa gazowego, dla którego moc umowna wynosi do 110 kWh/h. 2. Szacunkowa wielkość zużycia paliwa gazowego w okresie obowiązywania umowy, tj. 01.01.2019 r. – 31.12.2019 r. wynosi: 218.970 kWh. Wskazane w pkt. 2. zużycie gazu ma charakter orientacyjny, służący porównaniu ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wielkość zużycia została ustalona w oparciu o zużycie gazu ziemnego w okresie 12 miesięcy poprzedzających udzielenie zamówienia. Rzeczywiste zużycie paliwa gazowego może się różnić od szacowanego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania (nie zakupienia) przez Zamawiającego podanej ilości gazu, w żadnym z obiektów. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.), aktualnymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego oraz zgodnie z Taryfą dla paliwa gazowego Wykonawcy, która stanowić będzie załącznik do umowy. 4. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 5. Obiekty Zamawiającego podłączone są do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD): Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. 6. Zamawiający oświadcza, że pobierane paliwo gazowe przeznacza na cele opałowe do obiektów administracyjno-biurowych oraz mieszkań: obiekt w Pruszczu Gdańskim - kocioł gazowy grzewczy o mocy 270 kW, obiekt w Malborku – kocioł gazowy grzewczy o mocy 24 kW. 7. Paliwo gazowe wysokometanowego typu E musi spełniać przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1158 ze zm.) oraz z Polską Normą (PN-C-04753), min.: 1) ciepło spalania* - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego - nie mniejsze niż 30,0 MJ/m3 2) wartość opałowa** - nie mniejsza niż 27,0 MJ/m3 3) przykładowy skład: • metan (CH4) - około 79% • etan, propan, butan - około 1% • azot (N2) - około 19,5% • dwutlenek węgla (CO2) i reszta składników - 0,5% *Ciepło spalania gazu jest ilością ciepła wydzieloną przy całkowitym spaleniu 1m3 gazu. Jednostką ciepła spalania gazu jest MJ/m3 gazu w warunkach normalnych tzn. przy ciśnieniu 101,3 kPa i w temperaturze 25oC. **Wartość opałowa odpowiada ilości ciepła wydzielonego przy spaleniu 1m3 gazu, gdy woda zawarta w produktach spalania występuje w postaci pary (wartość opałowa jest mniejsza od ciepła spalania o wielkość ciepła skraplania pary wodnej). 8. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi mieć zawartą ważną (aktualną) umowę, tj. tzw. Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego, objętych przedmiotem zamówienia. 9. Dla obiektu w Pruszczu Gdańskim Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową z terminem obowiązywania do 31.12.2018 r. Dla obiektu w Malborku Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieoznaczony z okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie wypowiedzenia umowy. 10. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany do skutecznego wypowiedzenia dotychczasowych umów i przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65200000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego (paliwa gazowego) na potrzeby obiektu administracyjno-biurowego Zamawiającego mieszczącego się w Malborku (82-200) przy ul. Wołyńskiej 19. Na dzień zawarcia umowy obiekt jest kwalifikowany do grupy taryfowej W-3.6 właściwych dla miejsca odbioru paliwa gazowego, dla którego moc umowna wynosi do 110 kWh/h. 2. Szacunkowa wielkość zużycia paliwa gazowego w okresie obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usługi wynosi: 42.813 kWh. 3. Wskazane w pkt. 2. zużycie gazu ma charakter orientacyjny, służący porównaniu ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wielkość zużycia została ustalona w oparciu o zużycie gazu ziemnego w okresie 12 miesięcy poprzedzających udzielenie zamówienia. Rzeczywiste zużycie paliwa gazowego może się różnić od szacowanego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania (nie zakupienia) przez Zamawiającego podanej ilości gazu, w żadnym z obiektów. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.), aktualnymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego oraz zgodnie z Taryfą dla paliwa gazowego Wykonawcy, która stanowić będzie załącznik do umowy. 5. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 6. Obiekty Zamawiającego podłączone są do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD): Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. 7. Zamawiający oświadcza, że pobierane paliwo gazowe przeznacza na cele opałowe do obiektów administracyjno-biurowych oraz mieszkań: obiekt w Pruszczu Gdańskim - kocioł gazowy grzewczy o mocy 270 kW, obiekt w Malborku – kocioł gazowy grzewczy o mocy 24 kW. 8. Paliwo gazowe wysokometanowego typu E musi spełniać przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1158 ze zm.) oraz z Polską Normą (PN-C-04753), min.: 1) ciepło spalania* - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego - nie mniejsze niż 30,0 MJ/m3 2) wartość opałowa** - nie mniejsza niż 27,0 MJ/m3 3) przykładowy skład: • metan (CH4) - około 79% • etan, propan, butan - około 1% • azot (N2) - około 19,5% • dwutlenek węgla (CO2) i reszta składników - 0,5% *Ciepło spalania gazu jest ilością ciepła wydzieloną przy całkowitym spaleniu 1m3 gazu. Jednostką ciepła spalania gazu jest MJ/m3 gazu w warunkach normalnych tzn. przy ciśnieniu 101,3 kPa i w temperaturze 25oC. **Wartość opałowa odpowiada ilości ciepła wydzielonego przy spaleniu 1m3 gazu, gdy woda zawarta w produktach spalania występuje w postaci pary (wartość opałowa jest mniejsza od ciepła spalania o wielkość ciepła skraplania pary wodnej). 9. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi mieć zawartą ważną (aktualną) umowę, tj. tzw. Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego, objętych przedmiotem zamówienia. 10. Dla obiektu w Pruszczu Gdańskim Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową z terminem obowiązywania do 31.12.2018 r. Dla obiektu w Malborku Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieoznaczony z okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie wypowiedzenia umowy. 11. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany do skutecznego wypowiedzenia dotychczasowych umów i przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65200000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Żuromin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni garażowych w Warszawie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: ENERGIA ELEKTRYCZNA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: „Zakup paliwa na potrzeby Gminy Czchów w 2019 roku”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI