Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWijewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyGMINA WIJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00312664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85

1.5.8.) Numer faksu: 65 549 47 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701053aa-5c06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010506/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale IX i X SWZ nr RR.271.1.4.2021. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie ma możliwości opisać wszystkich wymagań

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wijewo ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo.2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wijewo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego,
którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR 271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą: „Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. ”

W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Wijewo w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.” obejmuje w szczególności:

a) zakup przez Wykonawcę energii elektrycznej na potrzeby i w ilości niezbędnej
dla świadczenia usługi oświetleniowej, zakres stałych czynności nakazanych prawem
i zabiegów obligatoryjnych.
b) działania nie objęte zakresem wskazanym pod literą a), które uruchamiane będą każdorazowo na podstawie zleceń dodatkowych przekazanych przez Zamawiającego.
W ramach zakresu wskazanego pod literą a) należy przede wszystkim uwzględnić:
Opłaty za energię elektryczną wraz z usługą dystrybucyjną
Czynności obligatoryjne w tym m.in.:
1) oględziny linii oświetleniowej,
2) pomiary napięć i obciążeń,
3) pomiary rezystancji uziemień,
4) badanie skuteczności ochrony przeciw-pożar.,
5) ocena stanu technicznego sieci oświetleniowej,
6) prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej,
Nakłady związane z majątkiem:
1. miesięczna amortyzacja łączna majątku oświetleniowego objętego usługą, w tym miesięczna amortyzacja majątku oświetleniowego objętego umowami modernizacyjnymi,
2. koszt administracyjny,
3. koszt udostępniania infrastruktury w roku 2022,
4. podatek od nieruchomości za majątek oświetleniowy,
5. koszt ubezpieczenia majątkowego,
6. marża do nakładów właściciela majątku
W ramach zakresu wskazanego pod literą b) Wykonawca zobowiązuje się likwidowania uszkodzeń i awarii z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
- usuwanie awarii w sieci oświetleniowej (licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia):
- w linii kablowej – do 7 dni roboczych,
- w linii napowietrznej – do 7 dni roboczych,
- wymiana przepalonych źródeł światła – do 7 dni roboczych,
- interwencje w przypadku oświetlenia załączanego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 24 godzin.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2022 r.
do 31.12.2022 r. dla potrzeb oświetlenia ulicznego wynosi: 160 MWh
Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną wartość. Faktyczne zużycie energii może być mniejsze od prognozy zużycia energii i uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodawania nowych punktów poboru energii w obrębie grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w trakcie realizacji umowy i na zasadach określonych w umowie.
Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych
(np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Sprzedawcy mniejszą ilość energii elektrycznej od prognozowanej, w szczególności spowodowanej zmniejszeniem ilości PPE (dalej: punktów poboru energii), zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE.
Właściwa ilość zużytej energii będzie odczytywana na podstawie wskazań liczników
w lokalizacji wskazanych punktów poboru.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642, 1873), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi i zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami do tej ustawy i Polskimi Normami w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
Punkty poboru energii wymienione są w załączniku nr 1 A i 1 B.
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych
z operatorem systemu dystrybucji OSD (dotyczy Wykonawców, nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć projekt umowy, który w swoich zapisach będzie zawierał warunki dotyczące przedmiotu zamówienia.
Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez Operatora Systemu Dystrybucji OSD działającego na danym terenie i zatwierdzonymi w taryfie OSD, obliczana będzie indywidualnie jako iloczyn ilości faktycznie sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo - rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej.
Do wliczonej należności Wykonawca doliczy podatek VAT według obowiązującej stawki na dzień wystawienia faktury.
Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywania będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym, w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiednich pełnomocnictw oraz przekaże wszystkie niezbędne dane i informacje umożliwiające przeprowadzenie procedury ewentualnej zmiany sprzedawcy.
W celu realizacji wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się ponosić nakłady związane z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych, eksploatacją, konserwacją i remontem urządzeń oświetleniowych w zakresie niezbędnym do utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego Gminy Wijewo objęta będzie wynagrodzeniem, obejmującym sumę kosztów zakupu zużytej energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucyjną, opłat stałych i cen czynności obligatoryjnych. Dodatkowe opłaty będą wynikały z czynności i prac związanych z eksploatacją sieci oświetlenia drogowego, które będą każdorazowo uruchamiane na podstawie odrębnych zleceń dodatkowych przekazywanych przez Zamawiającego.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający może prosić o złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości 1 000,00 zł za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII. (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Ponadto do oferty należy załączyć projekt umowy uwzględniający zapisy określone w treści SWZ.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.
5. W przypadku gdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe
odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zawierana będzie zgodnie z projektem umowy dostarczonym przez Wykonawcę uwzględniającym zapisy określone w treści SWZ.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na następujących warunkach:
a) Dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
- nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego,
- wystąpi konieczność zmiany kluczowych osób, np. osób reprezentujących Strony w umowie, Wszelkie istotne zmiany co do treści umowy mogą nastąpić tylko w formie pisemnej w formie Aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej zostały przewidziane w Dziale IX ustawy PZP i przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Wolsztyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI